Niti ni terenec. Je pač še en povišan karavan, ki vabi ljudi z višjim sedenjem in kao nekim imidžem aktivnega življenja. 3/4 današnjih terencev ni nič drugačna.
Kar se pa tiče cen VW vs Škoda, pa ne vem zakaj potem ne kupijo vsi VW-jev? Avto je boljši, lepši in cenejši? Odgovor je seveda v tem da zadeva ni tako enostavna . Golf je zelo konkurenčnen v izvedbah R-Line edition, problem pa je da je ta oprema z osnovnim dizlom od 23 jurjev naprej, kar je za marsikoga preveč (sloh za en tak majhen avto kot je Golf). Če se gleda nekaj za recimo 18 jurjev, dizel z 4-mi vrati, se pri škoda za tak denar dobi že dobro opremljena Octavia Family 1,6 tdi (Climatronic, 16" alu, 6,5" radio, park senzorji, 8 zvočnikov - 18.782 eur), pri golfu pa - nič. Golfa z dizelskim motorjem ni za manj kot 19.700 eur, pa še za ta denar se dobi Trendline, ki ima 15colska jeklena platišča, ročno klimo, volan brez komand, mali radio, plastičen volan in tretjino manjši prtljažnik (380:590), da ne omenjam takih bedarij, da se pri golfu vsaka barva razen sive doplača in da v letu 2016 tempomat in meglenke še vedno niso del serijske opreme.
Res je, na golfa se dobi popust, a se ga tudi na škodo.
Torej, kdor želi (in zmore) dati za 4,2 m dolg avto z 380 litri prtljažnika 23 jurjev, lahko naredi dober posel z R-line Edition opremo, za vse ostale, ki se jim to morda zdi preveč, pa ima škoda marsikatero ugodnejšo ponudbo, kar kažejo tudi prodajne številke (z upoštevanjem da določeno število ljudi vzame golfa ne glede na ceno in ostale okoliščine).