Šaltanje preko dveh prestav

kloshar

Ciganæe
26. jul 2007
5.998
0
36
Če bi imel ti takega požeruha, bi tudi malo pazil, kako voziš.
smile-1.gif


SJTV - s tdijem pri 60 v 2.? Nea seri. 3 je tule vrh glave, kakšna 2.
smile-1.gif
 

kloshar

Ciganæe
26. jul 2007
5.998
0
36
To pa nea gre.
smile-1.gif


Sicer pa povprečni alterjevec med vožnjo drži bencinarja navadno nad 3.5k obrati. Premična šikana na cesti pa ne bomo.
smile-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Če je dovolj navora, se lahko mirno preskoči kakšna prestava, npr. iz 3. v 5., sploh če imaš alter "premium" vozilo...
Aja, premium vozila imajo avtomatiko.
smile-1.gif
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.401
235
63
Imam jaz eno starejše top premium (ni 'alter', ker je preredek) vozilo z ročnim menjalnikom in se ga da za običajno vožnjo čisto normalno voziti samo v 2., 4. in 6. prestavi.
smile-1.gif
Če bi bil DSG, bi rabil samo pol menjalnika.
 

Firing_Nukez

Pripravnik
3. mar 2010
328
0
16
Sam stalno preskakujem prestave pri mestni vožnji in sicer za do 50 km/h uporabljam: 1, 2, 4. Tretja prestava je pri normalni vožnji povsem odveč. Sicer se bo mogoče malo smesno slišalo, če rečem, da mam pri 50 km/h v 3. prestavi komaj 2.100 obratov, ampak dejansko jih ne rabim, ker je navora dost že prej.
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
1,3,5 ali 2,4,5 ne povzroča nobenih težav oz. psopešene armortizacije. Tut sam tako vozim, pa ne zarad biločesa druga kot pa
zarad lenobe, ker mi enostavno ni, 2,3 pol pa kar lepo v 5to in to kar pri 55kmh, je pa res da je dizel, kar tvoj ni če se ne motim.
 

kloshar

Ciganæe
26. jul 2007
5.998
0
36
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
1,3,5 ali 2,4,5 ne povzroča nobenih težav oz. psopešene armortizacije. Tut sam tako vozim, pa ne zarad biločesa druga kot pa
zarad lenobe, ker mi enostavno ni, 2,3 pol pa kar lepo v 5to in to kar pri 55kmh, je pa res da je dizel, kar tvoj ni če se ne motim.

Nema veze, 4. pri 45 ali 5. pri 55 bo potegnil komot, tudi če sta notri dva. Če pa sedijo še zadaj, pa zadeva hitro postane prešvoh. Jbg, 170 Nm.
smirk-1.gif
 

pediater

UDBA
18. jul 2007
11.892
0
36
43
Kaj imaš ti to za en avto da bom pozoren, če bom kdaj kupoval rabljen avto, da slučajno ne bo tvoj.
rolleyes-1.gif


Leto, dve nazaj sprašuješ če je v redu, da daš pri 50 km/h v drugo in pri 35 km/h v prvo, zdaj pa pri 50 km/h ko faaaaajn naviješ tretjo, daješ v peto.
Aja, pa prehitevaš s 4. pri 60km/h.

Poskusi kdaj izklopit radio, pa malo prisluhnit motorju, pa boš videl, da te motor ne mara preveč.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
55 km/h vedno vozim v peti. 144 Nm.
(razen seveda, ko ni smiselno, torej pospeševanje in klanec)
 

Firing_Nukez

Pripravnik
3. mar 2010
328
0
16
Teli Nm sami po sebi niti niso toliko važni. Recimo, da ima motor 200Nm, ampak kaj ti pomaga, če je na voljo recimo pri 4500 obratih? Taka krivulja navora, kot jo je imel golf 3 VR6 (ne vem, kako je pri novejših) je sila lušna, tut za vozit
smile-1.gif
 

kloshar

Ciganæe
26. jul 2007
5.998
0
36
Citat:
Uporabnik pediater pravi:
Kaj imaš ti to za en avto da bom pozoren, če bom kdaj kupoval rabljen avto, da slučajno ne bo tvoj.
rolleyes-1.gif


Leto, dve nazaj sprašuješ če je v redu, da daš pri 50 km/h v drugo in pri 35 km/h v prvo, zdaj pa pri 50 km/h ko faaaaajn naviješ tretjo, daješ v peto.
Aja, pa prehitevaš s 4. pri 60km/h.

Poskusi kdaj izklopit radio, pa malo prisluhnit motorju, pa boš videl, da te motor ne mara preveč.

Moram razložiti, da ne boš rabil biti pozoren, da ne boš slučajno kdaj kupil moj avto.

Leto nazaj ste mi pametno razložili, da je blokada pri avtu pač dovolj visoko, da lahko z drugo potegneš do 100tke in še čez. To mi je zdaj jasno.
smile-1.gif


Tole zdaj se pa nanaša na vprašanje, ali lahko šaltam v 5., če s 3. potegnem do 60. To pa ne pomeni, da 3. ne gre do 130 oz. da lahko šaltam že pri 45 v 4. Gre samo za to, ali se splača šaltati v 4. in potem spet v 5., ali je kul, če kar s 3. potegnem do primernih obratov in potem direkt v 5.

Tisto s prehitevanjem v 4. pri 60 pa je letelo na TDI-je, ker je SJTV omenil, da takrat šaltaš v 2., je pa to brez veze, ker je optimalna 3. (bencinar je druga zgodba).

Motor zelo dobro poslušam in imam dobro naštudiranega, rad pa bi ga imel čim bolj.
smile-1.gif