Sm vidu v wtcc ja, da navor ni pomembenCitat:
Uporabnik ggg pravi:
Citat:
Uporabnik matix pravi:
Horsepower sells cars, torque wins races
Dirkalnik formule 1 ima 220-250Nm (odvisno od proizvajalca in nastavitev) navora pri +12.000rpm, navor rabijo traktorji in kamioni, v dirkah zmagujejo konji! To, da povprecen janez orgazmira, ko ga tdi s 1500rpm povlece v hrib nima nobene veze z dirkalnimi avtomobili.
Citat:
Uporabnik mm46 pravi:
Sm vidu v wtcc ja, da navor ni pomembenCitat:
Uporabnik ggg pravi:
Citat:
Uporabnik matix pravi:
Horsepower sells cars, torque wins races
Dirkalnik formule 1 ima 220-250Nm (odvisno od proizvajalca in nastavitev) navora pri +12.000rpm, navor rabijo traktorji in kamioni, v dirkah zmagujejo konji! To, da povprecen janez orgazmira, ko ga tdi s 1500rpm povlece v hrib nima nobene veze z dirkalnimi avtomobili.
Velja enako kot za WTCC: pravila so nastavljena umetno v korist turbodizlov. In čez čas bodo umetno v korist (turbo)bencincev. In tako naprej. DOkler se te stvari določa administrativno, niso merilo.Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ti pa najbrz orgazimiras, ko ugotovi da imas porabo 20+, ko ti policaji vzamejo izpit ker si bil prehiter, ko te boli noga od stalnega prestavljanja....
Kaksni motorji ze zmagujejo na Le Manu zadnja leta?
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ti pa najbrz orgazimiras, ko ugotovi da imas porabo 20+, ko ti policaji vzamejo izpit ker si bil prehiter, ko te boli noga od stalnega prestavljanja....
Kaksni motorji ze zmagujejo na Le Manu zadnja leta?
Citat:
Uporabnik kloshar pravi:
da če s 3. potegnem do 60, potem prestavim v 4. in šele potem v 5., če pa lahko direkt v 5.