Jaz imam runflat serijsko in če ima avto gor takšne gume mora imeti sistem za zaznavo prazne gume. Pri BMW 3 je rešeno tako, da moraš pri namestitvi novih gum iti v meni in klikniti na kalibracijo. Sistem zalaufa, nato moraš speljati in voziti, ko se naslednjič ustaviš je kalibracija končana. Po tistem naj bi sistem zaznal prazno pnevmatiko, to pa temelji na različnem številu obratov polne ali prazne gume. Ko se guma sprazni bo obratov gume pri določeni hitrosti malce več. V avtu je dovolj elektronike, da to zazna. Konec koncev lahko primerja obe gumi na isti osi med sabo (število vrtljajev gume mora biti pri vožnji naravnost pri obeh kolesih enako), ima senzor volana in ve, kdaj je usmerjen naravnost itd. Število obratov gume pa ves čas merijo ABS senzorji na vseh kolesih.
Prednost tega sistema je, da ne potrebuje dodatnega hardvera, po drugi strani pa je manj natančen in ne more recimo opozoriti na prenizek tlak v pnevmatikah v kolikor so vse gume npr premalo napumpane. Prav tako ti nikjer ne pokaže dejanskega tlaka gume kar bi lahko bil koristen podatek. Sistemi z merilcem tlaka v sami gumi (platišče, ventilček) pa so natančni, vendar pa pomenijo dodaten hardver, ki se lahko okvari. Itak pa stranka ne more izbirati. Kar avto ima pač ima nameščeno.
Meni so runflat gume OK. So trše, vožnja je zelo izrazito značilna za nemško podvozje, še bolj se čutijo udarne luknje itd. Po drugi strani pa je guma bolj trdna, ko pelješ čez luknje na cesti je dovolj, da je le del gume na ravni podlagi in se udfarca ne čuti preveč izrazito saj se guma manj zvija, upogiba. Problem je le, da so te gume malo težje, to doda k nevzmeteni masi avtomobila pa tudi cena run flat gum je višja od klasičnih.