Če bi igi-ju naredili po protokolu proizvajalca, bi najbrž dobil zraven tudi podatek, čez koliko km se mora oglasiti nazaj, da vijake ponovno zategnejo. Dvomim, da je pri modernih vozilih in predpisanih momentih to nenadoma izpadlo iz priročnika.
Vulkanizer, kamor zapeljem občasno kako vozilo za premontažo, dela z moment ključem na koncu. Videl, ker sem letos celo tam počakal, sicer običajno ne gledam, kaj se z avtom dogaja. In so na vseh stezah na koncu pritegnili z moment ključi. Na računu pa opomba, da je treba ponovno zategniti po mislim da 20 km.
Še nisem naredil in najbrž ne bom.
Sem pa to preveril na drugem avtu, kjer sem montiral sam. Potem pa nekaj dni zatem zaradi snega prejšnji vikend in daljše nujne poti izven idealnih cest za vsak slučaj spet vrgel zimske gume gor . In bom vajo ponovil.
Vulkanizer, kamor zapeljem občasno kako vozilo za premontažo, dela z moment ključem na koncu. Videl, ker sem letos celo tam počakal, sicer običajno ne gledam, kaj se z avtom dogaja. In so na vseh stezah na koncu pritegnili z moment ključi. Na računu pa opomba, da je treba ponovno zategniti po mislim da 20 km.
Še nisem naredil in najbrž ne bom.
Sem pa to preveril na drugem avtu, kjer sem montiral sam. Potem pa nekaj dni zatem zaradi snega prejšnji vikend in daljše nujne poti izven idealnih cest za vsak slučaj spet vrgel zimske gume gor . In bom vajo ponovil.