Renault clio V 2018

vrum

Zelenc'
12. mar 2020
13
2
3
Update glede ureditve klime in ročaja za zapiranje prtljažnika:

- klimo so mi prejšnji teden posodobili sw; vsaj tako so rekli, nimam kje preveriti. Od takrat sem se vozil 3x ali 4x, vsakič je klima delala tako kot mora.
No jaz sem opazil, da če dam nivo pihanja 0 (se pravi da nič ne piha), potem zavrtim gumb na nivo pihanja 1, iz armaturke se sliši, da se je klima zagnala, ampak iz rež ne piha nič. Ko dam na nivo 2, začne pihati in ko vrnem na nivo 1 piha. Avto ugasnem. Naslednji dan se
odpeljem. Ker je ostalo na nivoju 1 mi iz rež nič ne piha... Ročno na nivo 2 in nazaj na nivo 1 da začne pihati... Avtomatska pa tudi dela nekaj po svoje...

Pa še to: Ko avto s hladnim motorjem vžgeš in spelješ, pri cca. kakšnih obratih prestaviš v drugo prestavo? Jaz če prestavin pri 2000 ali pa pri 2300 obratih (hitrost tam 20 km/h) , mi potem v drugi prestavi nekaj metrov nadležno cuka. Se mi pa to bolj popoldne dogaja, ko je zunaj tam med 15 in 20 stopinj, če ima to sploh kakšen vpliv...
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Saj ne vem kaj naj rečem. Morda eno za tolažbo, da je pa vsaj bolje sestavljen v notranjosti kot talisman pa materiali so boljši. Pri talismanu že pri novem armaturka razpada. Dobesedno.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Talismana so več kot očitno samo do 95% razvili, potem je pa preprosto moral ven. To je stalnica pri renoju. In armaturka in materijali v njej so se tudi meni zdeli izgubljena priložnost. Saj drugače niti ni tako slab avto, ko upoštevaš ceno.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Če smo čist realni. Praktično so vsi do 95 procentov razviti. Kaki novodobni elektro vagi pa tam do enih 65. Za gama testerje je OK
 

vrum

Zelenc'
12. mar 2020
13
2
3
Na kratko, kaj se je nabralo:
- Avto v drugi prestavi pri mrzlem motorju cuka. Glede tega so mi že menjali kisikovo sondo, ker je računalnik pokazal napako pri izpušnih plinih, potem so mi še reprogramirali računalnik, ampak cukanje ostaja. A naj ga mrzlega teram 1 minuto v prvi prestavi na 2.500 obratih???
- Stopalka za zaviranje dostikrat (zanimivo, da ne vedno) ob pritisku čudno poči, vsake toliko tudi malo "otrdi" in ko jo pritisneš, ni tiste mehkobe ob pritisku, ampak na začetku malo "preskoči" potem gre lepo (to se dogaja, ko zaviram med vožnjo)
- Odkar so mi zamenjali nosilec motorja (zaradi čudnih zvokov v armaturi pri vklopljeni klimi), imam občutek, da mi avto, ko ga vžgem, bolj zatrese
- Ko ugasnem avto, se iz izpuha sliši za moje pojme zvok, ki ni normalen, dostikrat pod sabo (sedežem) tudi čutim vibracije
- Klimo sem že zgoraj opisal (dogaja se mi tudi, da se mi šipe znotraj rosijo kljub vklopljeni avtomatski klimi)
- V tesnilni gumi na spodnjem delu vrat (v tisti reži gume) se mi ob dežju nabira voda in potem dobesedno stoji notri, ko gumo razprem se voda zlije ven. Fantastično za pozimi ko čez dan pada dež, ponoči pa minus.
- Na stekelcu od števca imam že od nakupa prasko. Baje se samo stekelca ne da menjati in je potrebno menjati celoten števec in baje bi ob tem tudi izgubil skupne kilometre (novi števec bi šel od 0 km???)
- Črički v armaturi in v vratih, to je sedaj porihtano (2x ali 3x so to rihtali)
- V napake na karoseriji se sploh ne bom spuščal
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Jaz moram potrkat, da zdaj nekako avto je ok. Klima pač dela nekaj po svoje, o avtomatiki ne bom izgubljal besed, ker to ni nič od avtomatske klime...slabo so sprogramirali. Tako, da je ročnih posegov v klimatizacijo kar nekaj, čeprav se tega pri avtomatski klimi ne pričakuje.
Napake v karoseriji so pa itak... vse nekaj po svoje štrli. Bog ne daj, da greš to podrobno gledat. Glavobol... :)
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.719
113
Na kratko, kaj se je nabralo:
- Avto v drugi prestavi pri mrzlem motorju cuka. Glede tega so mi že menjali kisikovo sondo, ker je računalnik pokazal napako pri izpušnih plinih, potem so mi še reprogramirali računalnik, ampak cukanje ostaja. A naj ga mrzlega teram 1 minuto v prvi prestavi na 2.500 obratih???
- Stopalka za zaviranje dostikrat (zanimivo, da ne vedno) ob pritisku čudno poči, vsake toliko tudi malo "otrdi" in ko jo pritisneš, ni tiste mehkobe ob pritisku, ampak na začetku malo "preskoči" potem gre lepo (to se dogaja, ko zaviram med vožnjo)
- Odkar so mi zamenjali nosilec motorja (zaradi čudnih zvokov v armaturi pri vklopljeni klimi), imam občutek, da mi avto, ko ga vžgem, bolj zatrese
- Ko ugasnem avto, se iz izpuha sliši za moje pojme zvok, ki ni normalen, dostikrat pod sabo (sedežem) tudi čutim vibracije
- Klimo sem že zgoraj opisal (dogaja se mi tudi, da se mi šipe znotraj rosijo kljub vklopljeni avtomatski klimi)
- V tesnilni gumi na spodnjem delu vrat (v tisti reži gume) se mi ob dežju nabira voda in potem dobesedno stoji notri, ko gumo razprem se voda zlije ven. Fantastično za pozimi ko čez dan pada dež, ponoči pa minus.
- Na stekelcu od števca imam že od nakupa prasko. Baje se samo stekelca ne da menjati in je potrebno menjati celoten števec in baje bi ob tem tudi izgubil skupne kilometre (novi števec bi šel od 0 km???)
- Črički v armaturi in v vratih, to je sedaj porihtano (2x ali 3x so to rihtali)
- V napake na karoseriji se sploh ne bom spuščal

a to maš novo? WTF efekt.

ostali - sam naj se še kdo dela norca iz rabljene premije.
 

vrum

Zelenc'
12. mar 2020
13
2
3
Nov ja. Proizveden se mi zdi septembra lani, kupljen letos v začetku leta. Ma kupil sem avto iz prve proizvodne serije in sem očitno naletel na feler.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
kupci prvih serij ste ze 20 let beta testerji. cudno, da se niste navadili :D zaradi vasih izkusenj potem naredijo prenovo po treh letih, ko se vec ali manj vse napake izkazejo in za silo pokrpajo. :) pa bi prej vprasal.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.356
2.730
113
Saj vsi vemo da je S8 l.06 boljši, varnejši, udobnejši in cenejsi, čeprav ima 'že' 223.735 km.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.291
357
83
Na kratko, kaj se je nabralo:
- Avto v drugi prestavi pri mrzlem motorju cuka. Glede tega so mi že menjali kisikovo sondo, ker je računalnik pokazal napako pri izpušnih plinih, potem so mi še reprogramirali računalnik, ampak cukanje ostaja. A naj ga mrzlega teram 1 minuto v prvi prestavi na 2.500 obratih???
- Stopalka za zaviranje dostikrat (zanimivo, da ne vedno) ob pritisku čudno poči, vsake toliko tudi malo "otrdi" in ko jo pritisneš, ni tiste mehkobe ob pritisku, ampak na začetku malo "preskoči" potem gre lepo (to se dogaja, ko zaviram med vožnjo)
- Odkar so mi zamenjali nosilec motorja (zaradi čudnih zvokov v armaturi pri vklopljeni klimi), imam občutek, da mi avto, ko ga vžgem, bolj zatrese
- Ko ugasnem avto, se iz izpuha sliši za moje pojme zvok, ki ni normalen, dostikrat pod sabo (sedežem) tudi čutim vibracije
- Klimo sem že zgoraj opisal (dogaja se mi tudi, da se mi šipe znotraj rosijo kljub vklopljeni avtomatski klimi)
- V tesnilni gumi na spodnjem delu vrat (v tisti reži gume) se mi ob dežju nabira voda in potem dobesedno stoji notri, ko gumo razprem se voda zlije ven. Fantastično za pozimi ko čez dan pada dež, ponoči pa minus.
- Na stekelcu od števca imam že od nakupa prasko. Baje se samo stekelca ne da menjati in je potrebno menjati celoten števec in baje bi ob tem tudi izgubil skupne kilometre (novi števec bi šel od 0 km???)
- Črički v armaturi in v vratih, to je sedaj porihtano (2x ali 3x so to rihtali)
- V napake na karoseriji se sploh ne bom spuščal
Ne bom te vprašal, če si peljal to jajco nazaj prodajalcu, ker verjetno si jo. In so vse napake po njihovo v okviru tovarniških specifikacij.
Brat je imel novega scenica, avto še ni imel 10k km, pa je že bila glava razstavljana in menjani ventili, pri 17k je dobil nov motor. Avto je še vedno cukal. Vrata prtljažnika so stala malo po svoje že od novega, iz a stebričkov se je slišal piš vetra, armatura okoli r linka je škripala kot v kakšni stari katrci (pa je bilo verjetno tam bolje), žrl je kot jaz v najboljših časih... Na koncu je obupal, ker niso nikoli zrihtali nič (ob menjavi motorja so polomili še vetrobransko steklo, zatajili, ga kasneje menjali z napačnim, ki je imel na stiku s karoserijo 1 cm lufta). Skratka, servisne storitve so popolnoma na nivoju "kvalitete" znamke, sladki so pa samo ob prodaji in predaji vozila, potem se pa j****. Škoda, ker dizajni so pa leta pred švabskim dolgčasom.

Levo strokovno menjana, desno original.

viber_image_2020-10-13_09-53-56.jpg
 
Nazadnje urejeno:
  • Wow
Reactions: Hanzi in koliko
2. jul 2020
5.065
6.613
113
ne, primerjamo dva avta, ki staneta recimo 20k€

To ni primerjava Polo in Clio, ampak novo in rabljeno. Če se gleda argumente v plus rabljenega premijca je zgolj ta, da se lepše pelješ.

Če imaš srečo z avtom je super. Sicer pa je pravilo, da se kupi tako vozilo, katerega si lahko privoščiš vzdrževati. Marsikomu se že pri zavarovanju in gumah zatakne.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.272
4.098
113
Renault bencinca moraš na 100 oktanca vozit sicer cuka ko stari pes.
Pa vsaj enkrat na teden mu moreš mater jebat in gas do konca po AC da se ven skašlja.
Jebem ti ekologijo.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
No to ni ravno res. Mislim da tisti nekaj postov višje z kozolcem imel 1,2 tce, ki so znani po cukanju. Z novimi 1,33 tega ni več. Je res bil en čas ko so pri bencincih pešal, so pa takrat dizle vrihtal in prehiteli velecenjeno komkurenco.