Toyota Avensis se poslavlja prihaja Camry

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.756
1.009
113
Toyota v *****? Ne bi rekel, iz dosedanjih izkusenj nikakor. Se pa ne obesam na malenkosti kot so firma zvocnikov in ali infotainment podpira AA ali katero od aj tehnologij. Za to se mi sladko zvizga, ko hocem kaj takega doma prpalim duo Marantz / B&W ali grem na dober koncert. Z avtom pa se vozim.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.398
9.660
113
EU
Ko sem kupoval Avensisa, sploh me ni zanimal infotainment. Bežno sem pogledal če ima displej in avtoradio. Sedaj ugotavljam, da ima še glasovno upravljanje in WIFI, vendar še nisem pogledal navodila, kako se to uporablja, pa je od tega že dobro leto.:jok: Ma kdo to sploh potrebuje :evil:
Trgovec je ponujal dizla z led lučmi in stopnjo višje opreme, za isto ceno, vendar sem odklonil. Začudeno me je vprašal "zakaj?".
Ko sem začel naštevati, da bencinar nima turbine, DPF-ja, turbo cevi, intrekulerja, dvomasnega vztrajnika, adbluja....takoj je razumel.

Malo je manjkalo da bi odstopil od nakupa, ker ni imel kromiranih pokrovčkov na ventilih kolesa....Neeenene... to je samo šala, da bi pokazal kako posamezniki komplicirajo pri nakupu, zaradi popolnoma brezveznih stvari:valjamse:
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

hermann

Guru
19. mar 2014
9.711
6.596
113
eni komplicirajo zaradi brezveznih stvari, pri enih gre pa življenje mimo, ker gledajo na vse čisto racionalno itd.

hvala k*rcu smo si različni.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.956
6.847
113
pri taščici
Aha ta zaostanek je torej v oblikovanju? Glede velikih prostornin, je pa bolje da jih pustiš pri miru in raje komentiraj kako avto zgleda, bo kot kaže za vse bolje. Pogonski sklop bi bilo pa za laično publiko bolje da je black box, vse kar šteje je odzivnost, zmogljivost in poraba.

Kaj Camry ima?
- Odzivnost? Elektirka se odzove v hipu, ICE ji sledi. Turbo z DCT pri kickdownu nima šans konkurirati temu.
- Zmogljivost? 8s do 100 kmh, preko 200 PS
- Poraba? Američani jo furajo že dve leti Fuelly.com 5,6 l/100 km. Passat spritmonitor 6,6 l/100 km
Bi bilo zanimivo dobiti še podatek o povprečnih hitrosti teh dveh vozil.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113
Me zanima kaj bo sedaj dealbreaker za Alteraše. Po moje siv odtenek barve armaturke ni pravi. Bi morala biti malo temnejša.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.711
6.596
113
ksz

ima evropski camry nimh ali liion patarijo? vidim, da imajo čez lužo obe variante
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.711
6.596
113
Kul, tnx

Zanimivo, da ima čez lužo liion baterijo samo osnova verzija, ki ima tudi opazno večji domet. Malo me mede logika.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Toyota malo miksa te baterije, ne vem zakaj, lahko da dobijo bolj natančne primerjave kako se bo ena in druga varianta obnesla na dolgi rok, lahko pa da gre preprosto za alokacijo proizvodnih zmogljivosti, dodatno kapaciteto delajo li-ion obstoječo NiMH pa še ne mislijo zapret, ker je tako ceneje in tudi drugje bi bilo težko dobiti tako količino kar iz nule.

Zanimivo je to da NiMh, dajejo v vse svoje 4 kolesno gnane modele, neki namigi so da se ta baterija bolje obnese v mrazu. Vsi Lexusi razen 500h imajo NiMh.
Li-ion pa zna biti da je bolj učinkovit (charge/discharge) in je s tem poraba še malenkost nižja, ampak težko je to trditi z zagotovostjo, ker tista Ameriška Camry LE nima drugačne le baterije ampak je tudi oskubljena kar se opreme tiče, torej lažja, pa verjetno so druge tudi gume.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.104
113
Toyota malo miksa te baterije, ne vem zakaj, lahko da dobijo bolj natančne primerjave kako se bo ena in druga varianta obnesla na dolgi rok, lahko pa da gre preprosto za alokacijo proizvodnih zmogljivosti, dodatno kapaciteto delajo li-ion obstoječo NiMH pa še ne mislijo zapret, ker je tako ceneje in tudi drugje bi bilo težko dobiti tako količino kar iz nule.

Zanimivo je to da NiMh, dajejo v vse svoje 4 kolesno gnane modele, neki namigi so da se ta baterija bolje obnese v mrazu. Vsi Lexusi razen 500h imajo NiMh.
Li-ion pa zna biti da je bolj učinkovit (charge/discharge) in je s tem poraba še malenkost nižja, ampak težko je to trditi z zagotovostjo, ker tista Ameriška Camry LE nima drugačne le baterije ampak je tudi oskubljena kar se opreme tiče, torej lažja, pa verjetno so druge tudi gume.

Pri corolli imaš obe bateriji tudi pri nas je pa odvisno od pogonskega sklopa. 1.8 mislim da ima litionsko in 2.0 ima nimh. Očitno so litonske baterije samo za švohnejše verzije hibridov (recimo EM od 1.8. ali 2.0 krjolo nista enaka, slednji je močnejši motor).
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Camry ima isto motorizacijo z li-ion in NiMh, prav tako Prius čez lužo obstaja večino v li-ion izvedenki (z izjemo eAWD in najcenejšega paketa oprema). 2.0 hibrid je pa trenutno kot kaže res v vseh izvedenkah z NiMh (Corolla, UX 250h). 1.8 Corolla SD hybrid ima NiMh baterijo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.466
5.765
113
Nimh je cenejša, težja, večja, nižji tok da od sebe in manj zahtevna za poljnjenje. Li-ion obratno.
Na podlagi česa se pa odločijo bo pa Keichi povedal
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.104
113
Toyota je ogromno investirala v nimh tehnologijo in ima mislim da tudi dolgoročno pogodbeno vezavo na enega od proizvajalcev (panasonic?), po drugi strani so cene litijevih packov visoke zaradi velikega povpraševanja (ravno zaradi EV). Tako da toyota pomojem rešitve ki jih ima na nimh vključuje enostavno zato ker so zanjo cenejše, kjer ne more tega oz. se cenovno ne izgubi toliko pa štuka z litionskimi rešitvami.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.400
2.473
113
SV SLO
No in zakaj mene kot kupca mora zanimat v kaj je tojota investirala in se zajebala.... NiMH tehnologija je zastarela .... Prodajajo nam predpotopno tehnologijo v z nategom naprednosti in prihodnosti. Ma vsaka avtomobilska tovarna nateguje da to ni res....
Včeraj sem sedel v Camry-u hibridu pa sem bil razočaran nobenega VAU efekta. Plastika tipično japonska reciklirana, notri tisti tipično japonski vonj po baterijah ali kar koli že. Par stikal je še iz 80. Razporeditev prav tako, ni pa več tiste digitalne ure ali pa sem jo spregledal. Drugi vtis je bil kako komplicirano malo tu malo tam.... Nevem nebi menjal z mondeotom.....
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Vonj po baterijah??? WTF?

Glede NiMh, samo ena stvar je pomembna, da opravlja svojo funkcijo. In glede na to da moja v Priusu opravlja funkcijo že skoraj 10 let se ti lahko samo nasmehnem. Iz vozniškega vidika ni med li-ion in NiMh nobene opazne razlike, kot rečeno zadnji Prius obstaja v obeh variantah, celo na istem trgu (US) kjer lahko vozijo enega in drugega, pa ni noben omenil še kakšne razlike. Tudi pri Corolli 1.8 v sedanu je NiMh v HB in TS pa li-ion. Pa pojdi peljat oba in občuti to zastarelo tehnologijo, LOL.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

hermann

Guru
19. mar 2014
9.711
6.596
113
Večja teža je avtomatično višja poraba in tega nihče noče. Življenska doba nimh je krajša. Nimh ima tudi veliko večje samopraznjenje, kar pri navadnem hibridu niti ni moteče, če bi imel kakega plugina pa že.

Po drugi strani se nimh verjetno ne vžge in explodira tako zlahka kot liion :D

Meni osebno je načeloma vseeno, samo da funkcionira toliko in toliko let. Do zdaj se nimh ni izkazal kot jako problematičen pri navadnih hibridih.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.756
1.009
113
No in zakaj mene kot kupca mora zanimat v kaj je tojota investirala in se zajebala.... NiMH tehnologija je zastarela .... Prodajajo nam predpotopno tehnologijo v z nategom naprednosti in prihodnosti. Ma vsaka avtomobilska tovarna nateguje da to ni res....
Včeraj sem sedel v Camry-u hibridu pa sem bil razočaran nobenega VAU efekta. Plastika tipično japonska reciklirana, notri tisti tipično japonski vonj po baterijah ali kar koli že. Par stikal je še iz 80. Razporeditev prav tako, ni pa več tiste digitalne ure ali pa sem jo spregledal. Drugi vtis je bil kako komplicirano malo tu malo tam.... Nevem nebi menjal z mondeotom.....

Ne rabis sploh. Ostani kjer si. Meni je pa super. 10 let garancija na baterijo, pa sploh ne vem katera je notri (2.5 masina), najbrz NiMh.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
No in zakaj mene kot kupca mora zanimat v kaj je tojota investirala in se zajebala.... NiMH tehnologija je zastarela .... Prodajajo nam predpotopno tehnologijo v z nategom naprednosti in prihodnosti. Ma vsaka avtomobilska tovarna nateguje da to ni res....
Včeraj sem sedel v Camry-u hibridu pa sem bil razočaran nobenega VAU efekta. Plastika tipično japonska reciklirana, notri tisti tipično japonski vonj po baterijah ali kar koli že. Par stikal je še iz 80. Razporeditev prav tako, ni pa več tiste digitalne ure ali pa sem jo spregledal. Drugi vtis je bil kako komplicirano malo tu malo tam.... Nevem nebi menjal z mondeotom.....

Toyota ne cilja na taksne, poglej za kaksnimi rabljenimi mondeo na avto.net. To je za tebe.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gr3Ga23 in sad