A to ti o tem? Kaj mu fali?pride zdaj C4 na prvi pogled zgleda kot da je karamboliran.
A to ti o tem? Kaj mu fali?pride zdaj C4 na prvi pogled zgleda kot da je karamboliran.
Kaj se dogaja z novi Clio V, ni več tce 130 avtomatski menjalnik in dizla na ceniku ? tudi na specifikacijah ni omenjenga ? Ni več edition one (zamenjava i Feel Slovenia) ?
Še malo pa se bomo z motorno močjo Zastave 101 vozili leta 2021Kaj se dogaja z novi Clio V, ni več tce 130 avtomatski menjalnik in dizla na ceniku ? tudi na specifikacijah ni omenjenga ? Ni več edition one (zamenjava i Feel Slovenia) ?
Poglej priponko 36459
pa tudi 1.0Sce je sedaj zgubil 10 konjev.Kaj se dogaja z novi Clio V, ni več tce 130 avtomatski menjalnik in dizla na ceniku ? tudi na specifikacijah ni omenjenga ? Ni več edition one (zamenjava i Feel Slovenia) ?
Poglej priponko 36459
Tocno to je problem. Ali ne dosegajo prihajajocih euro6d norm (v veljavi od 1.1.2021 naprej) ali majo pa previsok povrecen co2 izpust in morejo sedaj znizat, da nerabijo kupovat co2 kuponov oz. placat kazni.verjetno imajo kakšne težave z izpusti in bojo sedaj to forsirali (neuspeh zagotovljen)
ne, to sploh ni res. co2 izpusti z euro normami nimajo nobene veze. CO2 so tam izkjucno zarad davkovA ni od januar 2020 da mora biti novo prodan avto pod 100 za Izpust CO2 (g/km) za euro 6d temp standard ? Sej še te k so u ceniku ne dosegajo tega, so vsi več ?
maš pa še conquesta
Poglej priponko 36463
AFAIK se čaka nove verzije, ki bojo v skladu z Euro 6d-temp normami.
oznaka novga standarda je EURO6d, euro6d-temp je bil placeholder, ki je bil v veljavi ze sedaj.Drži. 6-d temp full je bojda oznaka novega standarda. Pri večjih dizlih (2.0 dci) bo menda tudi -10 konjev, 190 namesto 200 pri top motorizaciji (talisman, espace). Zmogljivosti pa take, kot pred 10 leti 150 konjski dizli.
kuuulll.