Evo, par info s prve vožnje:
Naredil cca 250 km, večinima redgionalke, tudi precej hribvske (Sardinija), kej mesta. Vmax 110 (pa ne prev velikokrat), ampak nič nežna vožnja (je pa res, da sem se potrudil regenerirat, kolikor se je le dalo). Povprečna hitorst 60, povprečna poraba 14 kWh/100 km. Se upam rečt, da tako narediš 360-370 kilometrov. Če bi vozil bolj nežno, zlahka dosežem WLTP podatek.
52 kWh neto baterija, digitalni števci in LED luči (vse različice), nov 100 kW motor. Na oko za vsaj 1 kWh na 100 varčnejši od R110 (na našem normnem bo razlike verjetno okoli 1,5 kWh.
Zdaj ima B mode, za močnejšo regeneracijo (in si zapomni, d aga voznik uporablja). V B brez zaviranja regenerira z max 30 kW, z zaviranjem 45 kW. Lahko bi več, ampak je OK. DC 50kW CCS za polnjenje, AC do 22 kW.
Cena za R135 še ni znana, ampak stavim na 23K z najemom / 31 K s kupljeno baterijo pred subvencijo.
Je pa tu še enak novi Zoe s starim motrjem R110 (ampak vse ostalo, vključno z baterijo, je kot pri R135), ta bo cca 1K cenejši. Po moje bo R135 voljša izbira