Novi Zoe 2019

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Zakaj? A ker ponoči med spanjem polniš avto in kuhaš kavo? Imaš po svoje prav, ampak kdo je na meji z močjo varovalk to verjetno ve že danes, večina pa ni taki meji, da nebi mogel še tista 2 kW moči nameniti polnjenju EV ponoči.

V bistvu smo najbolj problematični taki z gretjem na TČ, ker ta jasno v najhujšem mrazu dela tudi ponoči, pa tudi poraba EV je največja v mrazu.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Večina folka bo namenila 2 kW moči za 3 ure na noč.
Stari strici s klobuki pa nafilajo isto v 10ih minutah povprečno dnevno. Za do gostilne in nazaj.
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.240
1.379
113
Cakam na kak normalen vecji avto (ne prdci ala clio) z dosegom 200km, dalje pa bencin. Za "normlano" ceno. Z normalnim, nevesoljskim izgledom.

Ah ja :)
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.476
4.249
113
Rajši rabljeno bmw I3 jih je kar nekaj za cca 18000 eur na avto net. Pa če ima hitri polnilec pač ti hodiš v Lidl po špecerijo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Malecky

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.132
5.076
113
Nuku`Alofa
Jebo jih, tole z najemom me potem pride mesečno toliko kot če bi vozil bencinarja z porabo 9l/100km če delam 1500km mesečno

Samo ce ne racunas cene elektrike. Ce pa zraven vzames se ceno elektrike bognedaj na placljivi polnilnici, si pa kar se porabe tice ze skoraj lahko corvetto privoscis...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Se strinjam da 3500 km mesečno v takem avtu ni realno. Kaj je rentabilno in kaj ne je pa veliko odvisno od lastnih preferenc, konec koncev zakaj bi primerjal Zoe s Cliom TCE90 Limited, a avtomatski menjalnik ni nič vreden? A navigacija nič ni vredna? Zakaj nebi primerjal kar z Dacio Sandero?

Točne meje itak ni, lepo je oceniti koliko te nek avto stane, končna odločitev je pa ponavadi itak čustvena in ne racionalna.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Evo, par info s prve vožnje:
Naredil cca 250 km, večinima redgionalke, tudi precej hribvske (Sardinija), kej mesta. Vmax 110 (pa ne prev velikokrat), ampak nič nežna vožnja (je pa res, da sem se potrudil regenerirat, kolikor se je le dalo). Povprečna hitorst 60, povprečna poraba 14 kWh/100 km. Se upam rečt, da tako narediš 360-370 kilometrov. Če bi vozil bolj nežno, zlahka dosežem WLTP podatek.
52 kWh neto baterija, digitalni števci in LED luči (vse različice), nov 100 kW motor. Na oko za vsaj 1 kWh na 100 varčnejši od R110 (na našem normnem bo razlike verjetno okoli 1,5 kWh.
Zdaj ima B mode, za močnejšo regeneracijo (in si zapomni, d aga voznik uporablja). V B brez zaviranja regenerira z max 30 kW, z zaviranjem 45 kW. Lahko bi več, ampak je OK. DC 50kW CCS za polnjenje, AC do 22 kW.
Cena za R135 še ni znana, ampak stavim na 23K z najemom / 31 K s kupljeno baterijo pred subvencijo.

Je pa tu še enak novi Zoe s starim motrjem R110 (ampak vse ostalo, vključno z baterijo, je kot pri R135), ta bo cca 1K cenejši. Po moje bo R135 voljša izbira
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Kul, sliši se zelo obetavno. Samo še ceno spustijo za kakih 20 %, pa ni več izgovorov za drugi avto pri hiši za tiste z malo boljšim dohodkom.