Vsem pametnjakovičem spodaj kopiram zakon o vključevanju na en pas! Povdarjam,da lepo piše,da se mora držati dovolj velika RAZDALJA,da se lahko ostali normalno vključujejo v promet !! Torej kdor ne spusti drugega v promet je en potentneš,ki ga je potrebno po zakonu KAZNOVATI ! Kdo so tisti? Mislim,da so se kar sami izdali !?
1. 8. 2014
Slej ko prej, ko se z našimi jeklenimi konjički vozimo po cestah, pridemo do mesta, kjer se dogaja nekaj nepredvidljivega. Cesta je lahko popolnoma zaprta, mogoče gre zgolj za polovično zaporo. O tem bomo obveščeni z ustreznimi prometnimi znaki.
Na državnih cestah je trenutno 33 različnih delovišč. Da bi bil promet tudi tukaj kar se da tekoč in bi bilo nepotrebnega čakanja čim manj je pomembno, da vozniki poznamo ½pravila ekonomičnega½ ravnanja tudi v takšnih primerih. V končni fazi si cilj želimo doseči varno, a tudi čim hitreje, kajne?
Načeloma naj bi vozniki, glede na to, da naj bi bili drug do drugega solidarni in strpni, ne glede na to, ali imamo opravka z zapiranjem prometnega pasu ali pa izmeničnim vključevanjem vozil, ravnali enako. To pa pomeni:
Da bi bil zastoj čim krajši in pretok prometa čim bolj tekoč, moramo vozniki tudi prometni pas, ki se ukinja (oz. pri sistemu zadrge oba prometna pasova), napolniti vse do zožitve. Izmenično vključevanje vozil namreč vedno poteka tik pred ukinitvijo prometnega pasu (razen v redkem prometu). Napisano velja tudi v primeru, če ni postavljenega znaka izmenično vključevanje vozil.
Pri sistemu zadrge moramo voziti na takšni varnostni razdalji in s tako hitrostjo, da se lahko s sosednjega pasu pred nas vključi še po eno vozilo. Če bi se vozniki tega držali, bi se kolona vozil ustrezno skrajšala, prav tako bi se ves čas tudi premikali.
In ne pozabimo: kadarkoli smo zadnji v koloni na cesti izven naselja moramo prižgati varnostne utripalke s katerimi so ostali vozniki ustrezno opozorjeni na nevarnost naleta.