In ker imamo v naši kokoški tako sodstvo, da mora biti vse "zapisano, sicer ne velja ozr. je prepovedano", imamo to kar imamo - teleta, ki se ustavijo na koncu pospeševalnega, pa tja do inšpektorjev, ki v šolski ekskuriziji vidijo delo na črno, in reševalni prehod, ki po naših zakonih ni izvedljiv ozr. ne deluje.
Fušariji pa imajo odprte mesečne dobavnice - pa tega noben ne zna poiskati.
(Sorry za OFF - sicer pa nekako vseeno paše v kontekst).
Drugače pa - kdorkoli, ki ne bo nadaljeval vožnje po odstavenem, če se ne bo mogel normalno vključiti*, ampak se bo ustavil na koncu pospeševalnega, ni nič drugega kot oberidiot in bi moral fasati kazen za povzročanje splošne nevarnosti.
*normalno vključiti = se vključiti tako, da nihče na voznem ne rabi zavirati ali pretirano pospeševati, da bi lahko omogočil varno vključitev.
Še dodatek - 40tonc ne bo zaviral, da bo omogočil vključitev - tu naj vključujoči le pohodi tisti pedal na desni - poraba gor ali dol, in "po desni prehiti" ali pa naj toliko zmanjša, da bo šel za kamionom na vozni pas. Sam menim, da je bolje prehiteti "po desni", seveda vkolikor je pred kamionom prostor.