Glede na nekatere druge teme o PSA in hybridih bom opisal še našo izkušnjo s Peugeot Slovenija in njihovim servisom.
Jeseni lani sva z ženo iskala nov/drug avto zanjo. Prevozi dobrih 3.000 km na mesec in poraba ni zanemarljiva postavka. Do takrat je vozila Citroen C4, kar ni nepomemben podatek, prav tako ne, da smo na splošno Citro fani; ker pa je Citroen v lasti PSA sem (naivno) smatral, da je Peugeot primerljiv - samo malo višje pozicioniran.
Torej pogoji so bili: mala poraba, avtomatik (tudi DSG, robot,...) vgrajena navigacija, klima, tempomat, brezročna telefonija. Na netu najdeva P3008 2.0 hybrid - bela perla, panoramska streha, avtomatik (pravi ne robot), "ta boljša" oprema, tri leta star z nekaj čez 30000 prevoženimi kilometri, usnje, SLO poreklo, poštempljana knjižica, nekaramboliran - prelepo, da bi bilo res. Cena recimo dva tri tisoč pod cenami v Nemčiji. Prodajal se je pri večji avtohiši v okolici Šentjurja, seveda prodajalec s.p., ki pa dela tam na rabljenih vozilih.
Avto je prvih 14 dni delal prfektno, krasna vožnja - pravi avion, mala poraba zaradi hybrida cca 4 litre dizla. Po tem času se nam prižge lučka za motor in avto peljemo na pooblaščeni Peugeot servis v Mariboru - po testu na računalniku vse OK, razen, da nas opozorijo, da je avto bil spredaj zaleten in da so trije električni konektorji polomljeni.
Zadevo javimo prodajalcu in odpeljemo avto k njim na pooblaščen Citroen servis (isto sr. drugo pakovanje kot Peugeot). Po par dneh nam avto vrnejo kot popravljen, vendar so se začele po dveh dnevih še večje težave. Avto je iz elektro načina preklopil v dizel in takoj ugasnil motor, na koncu je obstal ob cesti. Spet na Peugeot servis kjer je stal par dni brez vsakega uradnega odgovora, le neuradno, da nimajo pojma kaj je in da čakajo na "orodje" iz tujine (v resnici se nihče ni želel dotikati električnega dela). Vmes ugotovimo, da naj bi avto imel 5 letno garancijo na elektro sklop in jo želimo uveljaviti, saj gre očitno za napako povezano z električnim delom avta. Odgovor Peugeota Slovenija je bil, da prvi servis ni bil narejen na pooblaščenem servisu Peugeot (kar je iz štampiljke v knjižici jasno, saj je bil narejen na Citroenevem servisu) in da smatrajo, da niso bile opravljene vse operacije. Drugi servis je bil opravljen na Peugeotu, vendar cca 1 mesec po roku za prvi servis. Kakorkoli, garancijo so nam zavrnili, avto pa "popravili" na stroške prodajalca. Že 300m od servisa se je avto spet ustavil (ko je zmanjkalo energije v baterijah) in takrat smo se s prodajalcem dogovorili, da avto vrnemo in nam on vrne kupnino.
Pri Peugeotu Slovenija in njihovem servisu me je zmotilo predvsem to, da se niso hoteli izjasniti o napaki (v bistvu niso imeli pojma - odgovor sprejemnega mojstra) in podati ocene stroškov popravila (garancija pri tem zame ni igrala vloge - želeli smo le popravljen avto).
Zakaj pišem o tem? Pred tremi tedni nas je kontaktirala nova lastnica tega vozila z istimi težavami - po nekaj muke z odvetnikom je dobila denar nazaj. V glavnem roke proč od avta!
Jeseni lani sva z ženo iskala nov/drug avto zanjo. Prevozi dobrih 3.000 km na mesec in poraba ni zanemarljiva postavka. Do takrat je vozila Citroen C4, kar ni nepomemben podatek, prav tako ne, da smo na splošno Citro fani; ker pa je Citroen v lasti PSA sem (naivno) smatral, da je Peugeot primerljiv - samo malo višje pozicioniran.
Torej pogoji so bili: mala poraba, avtomatik (tudi DSG, robot,...) vgrajena navigacija, klima, tempomat, brezročna telefonija. Na netu najdeva P3008 2.0 hybrid - bela perla, panoramska streha, avtomatik (pravi ne robot), "ta boljša" oprema, tri leta star z nekaj čez 30000 prevoženimi kilometri, usnje, SLO poreklo, poštempljana knjižica, nekaramboliran - prelepo, da bi bilo res. Cena recimo dva tri tisoč pod cenami v Nemčiji. Prodajal se je pri večji avtohiši v okolici Šentjurja, seveda prodajalec s.p., ki pa dela tam na rabljenih vozilih.
Avto je prvih 14 dni delal prfektno, krasna vožnja - pravi avion, mala poraba zaradi hybrida cca 4 litre dizla. Po tem času se nam prižge lučka za motor in avto peljemo na pooblaščeni Peugeot servis v Mariboru - po testu na računalniku vse OK, razen, da nas opozorijo, da je avto bil spredaj zaleten in da so trije električni konektorji polomljeni.
Zadevo javimo prodajalcu in odpeljemo avto k njim na pooblaščen Citroen servis (isto sr. drugo pakovanje kot Peugeot). Po par dneh nam avto vrnejo kot popravljen, vendar so se začele po dveh dnevih še večje težave. Avto je iz elektro načina preklopil v dizel in takoj ugasnil motor, na koncu je obstal ob cesti. Spet na Peugeot servis kjer je stal par dni brez vsakega uradnega odgovora, le neuradno, da nimajo pojma kaj je in da čakajo na "orodje" iz tujine (v resnici se nihče ni želel dotikati električnega dela). Vmes ugotovimo, da naj bi avto imel 5 letno garancijo na elektro sklop in jo želimo uveljaviti, saj gre očitno za napako povezano z električnim delom avta. Odgovor Peugeota Slovenija je bil, da prvi servis ni bil narejen na pooblaščenem servisu Peugeot (kar je iz štampiljke v knjižici jasno, saj je bil narejen na Citroenevem servisu) in da smatrajo, da niso bile opravljene vse operacije. Drugi servis je bil opravljen na Peugeotu, vendar cca 1 mesec po roku za prvi servis. Kakorkoli, garancijo so nam zavrnili, avto pa "popravili" na stroške prodajalca. Že 300m od servisa se je avto spet ustavil (ko je zmanjkalo energije v baterijah) in takrat smo se s prodajalcem dogovorili, da avto vrnemo in nam on vrne kupnino.
Pri Peugeotu Slovenija in njihovem servisu me je zmotilo predvsem to, da se niso hoteli izjasniti o napaki (v bistvu niso imeli pojma - odgovor sprejemnega mojstra) in podati ocene stroškov popravila (garancija pri tem zame ni igrala vloge - želeli smo le popravljen avto).
Zakaj pišem o tem? Pred tremi tedni nas je kontaktirala nova lastnica tega vozila z istimi težavami - po nekaj muke z odvetnikom je dobila denar nazaj. V glavnem roke proč od avta!