Peugeot 3008 HY

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Glede na nekatere druge teme o PSA in hybridih bom opisal še našo izkušnjo s Peugeot Slovenija in njihovim servisom.

Jeseni lani sva z ženo iskala nov/drug avto zanjo. Prevozi dobrih 3.000 km na mesec in poraba ni zanemarljiva postavka. Do takrat je vozila Citroen C4, kar ni nepomemben podatek, prav tako ne, da smo na splošno Citro fani; ker pa je Citroen v lasti PSA sem (naivno) smatral, da je Peugeot primerljiv - samo malo višje pozicioniran.

Torej pogoji so bili: mala poraba, avtomatik (tudi DSG, robot,...) vgrajena navigacija, klima, tempomat, brezročna telefonija. Na netu najdeva P3008 2.0 hybrid - bela perla, panoramska streha, avtomatik (pravi ne robot), "ta boljša" oprema, tri leta star z nekaj čez 30000 prevoženimi kilometri, usnje, SLO poreklo, poštempljana knjižica, nekaramboliran - prelepo, da bi bilo res. Cena recimo dva tri tisoč pod cenami v Nemčiji. Prodajal se je pri večji avtohiši v okolici Šentjurja, seveda prodajalec s.p., ki pa dela tam na rabljenih vozilih.

Avto je prvih 14 dni delal prfektno, krasna vožnja - pravi avion, mala poraba zaradi hybrida cca 4 litre dizla. Po tem času se nam prižge lučka za motor in avto peljemo na pooblaščeni Peugeot servis v Mariboru - po testu na računalniku vse OK, razen, da nas opozorijo, da je avto bil spredaj zaleten in da so trije električni konektorji polomljeni.

Zadevo javimo prodajalcu in odpeljemo avto k njim na pooblaščen Citroen servis (isto sr. drugo pakovanje kot Peugeot). Po par dneh nam avto vrnejo kot popravljen, vendar so se začele po dveh dnevih še večje težave. Avto je iz elektro načina preklopil v dizel in takoj ugasnil motor, na koncu je obstal ob cesti. Spet na Peugeot servis kjer je stal par dni brez vsakega uradnega odgovora, le neuradno, da nimajo pojma kaj je in da čakajo na "orodje" iz tujine (v resnici se nihče ni želel dotikati električnega dela). Vmes ugotovimo, da naj bi avto imel 5 letno garancijo na elektro sklop in jo želimo uveljaviti, saj gre očitno za napako povezano z električnim delom avta. Odgovor Peugeota Slovenija je bil, da prvi servis ni bil narejen na pooblaščenem servisu Peugeot (kar je iz štampiljke v knjižici jasno, saj je bil narejen na Citroenevem servisu) in da smatrajo, da niso bile opravljene vse operacije. Drugi servis je bil opravljen na Peugeotu, vendar cca 1 mesec po roku za prvi servis. Kakorkoli, garancijo so nam zavrnili, avto pa "popravili" na stroške prodajalca. Že 300m od servisa se je avto spet ustavil (ko je zmanjkalo energije v baterijah) in takrat smo se s prodajalcem dogovorili, da avto vrnemo in nam on vrne kupnino.

Pri Peugeotu Slovenija in njihovem servisu me je zmotilo predvsem to, da se niso hoteli izjasniti o napaki (v bistvu niso imeli pojma - odgovor sprejemnega mojstra) in podati ocene stroškov popravila (garancija pri tem zame ni igrala vloge - želeli smo le popravljen avto).

Zakaj pišem o tem? Pred tremi tedni nas je kontaktirala nova lastnica tega vozila z istimi težavami - po nekaj muke z odvetnikom je dobila denar nazaj. V glavnem roke proč od avta!
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Očitno se je PSA tega pogonskega sklopa lotil amatersko in lahkomiselno, če nimajo enega serviserja v slo dovolj izobraženega na tem področju.

Glede na to, da so naznanili ukinitev tega pogonskega sklopa, bo v prihodnje za lastnike HY4 samo še težje.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Očitno se je PSA tega pogonskega sklopa lotil amatersko in lahkomiselno, če nimajo enega serviserja v slo dovolj izobraženega na tem področju.

confused-1.gif

PSA oz tisti, ki so pri PSA naredili ta pogonski sklop so krivi, da pri nas uvoznik ne zna poskrbet za srervisiranje? Me razsvetliš, kako taka logika deluje?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Kaj je pa vzrok, da pri nas v salonu še vedno ni mogoče kupit Nissan Leafa? Morda izobraženost servisne mreže?

Morda se motim ampak a ni v interesu celotne PSA grupe, da ustrezno izobrazi trgovce, ki bodo prodjali in servisirali njihove avte? Vsaj tako si jaz predstavljam "pooblaščene" serviserje.

Druga stvar je pa sama zasnova sistema, možno da zahteva doktorja znanosti, da ga popravi.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Bom špekuliral, v Slo je prodanih 5 ali 6 P3008 HY4, v bistvu le prvi testni oz. salonski, pa še enkrat toliko DS5 HY in to je to.
Ker obvladam malo Citroen sceno, mi jokajo kako jih sedaj ko spadajo pod Peugeot Slovenija hebejo iz Ljubljane.

Načeloma so šolani za popravilo hibrida, ampak prave izkušnje se nabirajo z delom v real lajfu. Sem jim rekel če ga ne znate zrihtat ga pa dajte na šleper in peljite v tovarno. Po moje je bilo itak nekaj s senzorji ali pa kabli, ampak kaj pa jaz vem, mi je rekel ponosno mehanik pri Kolmaniču, on je ja hodil na tečaj šraufanja hibridov.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Kaj je pa vzrok, da pri nas v salonu še vedno ni mogoče kupit Nissan Leafa? Morda izobraženost servisne mreže?

Odločitev centrale v Zg. Naši bi ga imeli. Saj kolikor vem, naj bi jeseni vendarle bil tudi pri nas.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Bom špekuliral, v Slo je prodanih 5 ali 6 P3008 HY4, v bistvu le prvi testni oz. salonski, pa še enkrat toliko DS5 HY in to je to.
Ker obvladam malo Citroen sceno, mi jokajo kako jih sedaj ko spadajo pod Peugeot Slovenija hebejo iz Ljubljane.

Pod P avtomobile (kot se formi reče sedaj, ko so jo švicarji kupili) spadajo že leta in leta. Peugeot slovenija obstaja enih 15 lez ziher ...
Citroenovci pa ne spadajo pod P abtomobile, ampak pod C avtomobile, bivši Citroen Slovenija. In tudi ta obstaja že leta in leta, le da so pred ene 2 leti preselili firmo iz KP v Lj (v KP so jih vrgli ven iz prostorov zaradi sodnega spora, v katerem so bili lastniki nepremičnine). Večina ljudi, ki je zdaj v Lj, je bilo tudi prej v KP.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
Citat:
Načeloma so šolani za popravilo hibrida, ampak prave izkušnje se nabirajo z delom v real lajfu. Sem jim rekel če ga ne znate zrihtat ga pa dajte na šleper in peljite v tovarno. Po moje je bilo itak nekaj s senzorji ali pa kabli, ampak kaj pa jaz vem, mi je rekel ponosno mehanik pri Kolmaniču, on je ja hodil na tečaj šraufanja hibridov.

V Sloveniji je le 20+ registriranih Amper, pa AT Vis in AH Moste brez problema poservisirata Ampere + imajo vso dodatno opremo, ki je potrebna - npr. dvigalo za spust baterije iz avta.
 
Nazadnje urejeno:

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Kako vezo ima Ampera s P3008 servisom?

Ne vem kako je s P in C avtomobili, vem pa kaj mi povedo uradni prodajalci Citroenov in to je, da odkar spadajo pod Peugeot jih hebejo na vsakem koraku.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
To, da v Sloveniji se brez problema poservisira teh nekaj 20+ Amper, hibridnih Peugeotov pa, po tvojih besedah, ne.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Dokler nimaš resnih problemov lahko tudi zaradi karambola je težko sodit kaj je nek servis sposoben, na papirju ima lahko vse znanje, ko je pa treba kaj rešit se pa lahko hitro zatakne.

Andy kaj je bilo že s tvojo ključavnico, seveda so ti serviserji z vsem svojim znanjem takoj rešili problem, not.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
Testna Ampers AT Vis je bila v casu provlema moje kljucavnice karambolirana, pa so jo uredili, da je bila kot nova.

Kar se pa tice moje kljucavnice volana, pa to ni problem slovenskih serviserjev, ampak samega designa kljucavnice. Torrj je bil problem pri GMu in ne pri nasih srrviserjih, ki so mi jo zamenjali, pa ni bilo razlike.

Sicer pa vem, da ti to ves, ampak moras malo pod pasom.
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Saj v primeru tega Peugeota tudi ne vemo ali gre za design fault ali nesposobnost serviserjev. Verjetno malo obojega.

Tako kot izvor tvoje nevšečnosti s ključavnico niti ni pomemben, dejstvo je da ti serviserji niso znali pomagat, ampak ti je pomagal YouTube
wink-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
Res je.

Ampak McGiver-ja sem razumel, kot da je problem pri nas.

Ampak imaš prav.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Problem je definitivno v Peugeotu. Že takrat sem bral po pižo forumih v GB o teh težavah, pred kakim tednom pa o naložitvi novega SW za motor - mogoče celo o zamenjavi motornega računalnika. Na tam avtu so že menjali alternator, oz. kar pač ima, pa nam so hoteli elektromotor menjat,....

Glede servisa in P Slovenija pa toliko - če nimaš pojma to priznaš in poizkušaš rešiti, ne pa da stranko pustiš brez vsega.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.951
6.845
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:

Tako kot izvor tvoje nevšečnosti s ključavnico niti ni pomemben, dejstvo je da ti serviserji niso znali pomagat, ampak ti je pomagal YouTube
wink-1.gif
Toliko o dragem izobrazevanju pooblascenih mehanikov. Zakaj jim na teh izobrazevanjih ne povedo, da so vcasih resitve tudi na yt
Tudi lokalci imamo ocitno enega malodane fusarja, kateremu precej pooblascenih vozi probleme katerih sami ne znajo resiti. (ali pa se jim ne ljubi, bog si ga vedi)
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
'Rešitev', ki sem jo dal na YT, ni rešitev, ampak je 'zasilni izhod'. Rešitev leži pri GM-u, da do tega sploh ne bi prihajalo. Zamenjava ključavnice volana ni prinesla spremembe.

Sem pa 'rešitev' predstavil serviserjema, ki sta na AT Vis zadolžena za Ampere, tako da lahko pomagata tudi komu drugemu.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Kako vezo ima Ampera s P3008 servisom?

Ne vem kako je s P in C avtomobili, vem pa kaj mi povedo uradni prodajalci Citroenov in to je, da odkar spadajo pod Peugeot jih hebejo na vsakem koraku.

Potem nevedo, kam spadajo. Ker ne spadajo pod Peugeot.