Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Vprašal sem samo, če kdo ve kako je s preverjanjem stanja baterije, če obstaja kakšna diagnostika?
Če ti to kaj pomaga. Tudi sam sem pred leti želel nabavit Citroena DS5 Hybrid. Zame je to sanjski avto (tako zunaj kot znotraj). Seveda sem s temi hibridi naredil celo raziskavo (tako na forumih - tujih seveda, ker pri nas ne boš našel popolnoma nič koristnega, kot tudi na uradnih servisih PSA v Sloveniji - no ja, tudi tu nisem praktično nič pametnega zvedel).
Če naredim en povzetek, zakaj se NISEM odločil za PSA (Peugeot, Citroen) hibrida:
- življenska doba baterije znaša od 5 do 6 let če upoštevamo, da bo pri tej dobi vozilo imelo prevoženih nekje 250.000 km
- ko se baterija "izprazni", vozila dejansko NE MOREŠ vozit samo na diezel, kar je zame največji FAIL EVER! (torej, ko ti gre baterija, je vozilo praktično neuporabno kljub temu, da si sam izbereš način vožnje na ne hibrid); to pa zato, ker je zadeva grajena tako, da mora baterija biti vedno "prisotna" med vožnjo in če ni, potem tudi avta ne moreš zalaufat
- stroški menjave baterija v Sloveniji (podobno je v tujini): sama baterija stane okoli 6.000 EUR; delo: okoli 800 EUR
Sedaj pa si ti izračunaj, ali v 5 oziroma 6 letih res prišparaš toliko na gorivu, da pokriješ strošek skoraj 7.000 EUR???!
NOT!
Seveda so tu lahko povezani še ostali nepričakovani stroški, kot so:
- težave z menjalnikom
- težave pri procesiranju iz vožnje hibrid na gorivo in obratno
- težave z elektroniko, ki je pri PSA "zelo zanesljiva"
In ker se gre za hibrida, so cene vsega gor naštetega KRAT 3 seveda.
Tako da sem si raje rekel: ni vse v lepoti
(no, seveda obstaja DS5 tudi v samo dizelski izvedbi, ampak potem sem izbral drugo blagovno znamko). Sedaj bi morda vzel DS5 dizla, samo so cene preveč visoke za to, kar dobiš od avta.
Zato ti jaz odsvetujem hibrida od PSA