Citat:
Uporabnik sylver pravi:
- ko se baterija "izprazni", vozila dejansko NE MOREŠ vozit samo na diezel, kar je zame največji FAIL EVER! (torej, ko ti gre baterija, je vozilo praktično neuporabno kljub temu, da si sam izbereš način vožnje na ne hibrid); to pa zato, ker je zadeva grajena tako, da mora baterija biti vedno "prisotna" med vožnjo in če ni, potem tudi avta ne moreš zalaufat
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Neprecenljivo!!
Ta sistem je bil očitno grajen po sistemu "dajmo voznikom zakomplicirati lajf"
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Za Peugeota pa ne vem, očitno se. A je reč zgolj teoretično ali tudi praktično utemeljena, pa ne vem.
Citat:
Uporabnik sylver pravi:
...Če naredim en povzetek, zakaj se NISEM odločil za PSA (Peugeot, Citroen) hibrida:
- življenska doba baterije znaša od 5 do 6 let če upoštevamo, da bo pri tej dobi vozilo imelo prevoženih nekje 250.000 km
- ko se baterija "izprazni", vozila dejansko NE MOREŠ vozit samo na diezel, kar je zame največji FAIL EVER! (torej, ko ti gre baterija, je vozilo praktično neuporabno kljub temu, da si sam izbereš način vožnje na ne hibrid); to pa zato, ker je zadeva grajena tako, da mora baterija biti vedno "prisotna" med vožnjo in če ni, potem tudi avta ne moreš zalaufat...
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Dobro no, kaj je tako posebnega v celju