okvara visokotlačne črpalke CP4

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.072
282
83
Se strinjam. Ampak vsi ti sistemi če so narejeni kot je treba lahko zelo lepo in dolgo funkcionirajo. Če so pa narejeni površno pa lahko vse crukuje. In tle ni nobenih eko norm.
No, ampak ti sistemi niso specifični VAGu, ampak majo recimo te črpalke praktično vse znamke.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
Seveda imajo, problem rata kako vsaka firma to implementira. Zato pa enim firmam crkuje, drugim ne. Spomnim se da so prvi dci imeli velike probleme z tem. Odkar so to porihtali problemov praktično ni, pri drugih znamkah so pa recimo malo ignorantski in se isti problemi vlečejo že desetletja. Je pa to bolj problem evropskih proizvajalcev ki imajo več dizlov. Bolj ko ne vsi evropski so v odpravljanju nekih zadev zelo počasni. Tud ko vidijo da so ga astronomsko mimo pihnili še kr terajo svoje. Ko recimo japonc vidi da so nekaj mimo pihnili je takoj naslednja serija bolj kot ne popravljena.
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.549
36
48
44
Ista težava bmw 1 n47 2.0 diesel, na koncu skupaj cca 1700EUR, pri popoldancu.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.171
3.635
113
Marlbor
Pričakovana življenjska doba avta je itak 100.000km ali 10 let. Vse kar je več, ko crkne odpelješ na odpad tak kot pralni stroj. Sploh ne vem, v čem je point kupovanja avtov, ki si jih ne moreš privoščiti, potem pa jokanja, če pri 180.000km postane ekonomska totalka zaradi okvare.
 

damo

Majstr
4. sep 2007
1.021
153
63
Point je, da lahko na Alterju pametujemo o tem.
Pričakovana življenjska doba avta je itak 100.000km ali 10 let. Vse kar je več, ko crkne odpelješ na odpad tak kot pralni stroj. Sploh ne vem, v čem je point kupovanja avtov, ki si jih ne moreš privoščiti, potem pa jokanja, če pri 180.000km postane ekonomska totalka zaradi okvare.

Tukaj berem fovšijo. Kje piše da če kdo vozi 10 ali 15 let star avto, da si ne more privoščit novega? Poznam nekaj ljudi, ki vozijo stare avte, pa bi si lahko kupili kar nekaj novih avtov in to brez krede. Nekateri pač ne dajo ves cvenk v pleh. In če je za tvoje pojme avto le za 100.000km, pol ne vem katere to voziš. Še kak kitajski bi verjetno več zdržal.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Pričakovana življenjska doba avta je itak 100.000km ali 10 let. Vse kar je več, ko crkne odpelješ na odpad tak kot pralni stroj. Sploh ne vem, v čem je point kupovanja avtov, ki si jih ne moreš privoščiti, potem pa jokanja, če pri 180.000km postane ekonomska totalka zaradi okvare.
Ja, potem pa jokanje koliko odpadkov pridelamo in koliko plastike je v morju.
Zaradi takega razmišljanja.
Je pa res, da je tak način razmišljanja gonilo gospodarske rasti.
Edino ne vem zakaj nemc po Balkanu sedajle kupuje pločevino. Ni važna cena, ni važna kvaliteta. Samo da je "pločevini" podobno.
Bo železa prej zmanjkalo kot nafte
 

Schime

Guru
22. nov 2008
2.006
786
113
Počas bo vsega začel zmanjkovat od bakra, železa, aluminija,... Vse je že na tenko. Naročila pa kar prihajajo.
Vse se bo popucal po skladiščih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N in Hanzi

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Določeni tehnični izdelki ki vsebujejo baker....rosfrei...aluminij (elektromotorji naprimer) grejo z 1vim 20% gor....

Dobavni roki pa v par tednov....če kaj ne pride še vmes!

Tko da vi kar jemlite kredo za flete in pleh....bo lepo usekalo z zamikom :(
 
  • Všeč mi je
Reactions: Konec

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.171
3.635
113
Marlbor
Določeni tehnični izdelki ki vsebujejo baker....rosfrei...aluminij (elektromotorji naprimer) grejo z 1vim 20% gor....

Dobavni roki pa v par tednov....če kaj ne pride še vmes!

Tko da vi kar jemlite kredo za flete in pleh....bo lepo usekalo z zamikom :(
To je seveda posledica covid krize, ne pa izrabe surovin. Tudi meso je že 30% gor glede na lani, pa ni krivo pomanjkanje živali.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Glede na število teh motorjev v SLO,, njihove prevožene km me zanima koliko % motorjev ima take okvare. Ker če bi se to množično dogajalo, bi bila to večja afera kot pa ležaji pri dci in podobno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo

Schime

Guru
22. nov 2008
2.006
786
113
Jst osebno vem za 6 primerov v času enega leta. Plus, da kolega prav, da njegov mehanik kar redno servisira take okvare. Samo ta je iz druge roke. :)
 

damo

Majstr
4. sep 2007
1.021
153
63
Tudi jaz nisem (oz. Sem) verjel v statistiko ko mi je prijatelj govoril naj preventivno menjam pumpo. "Saj ne bo glih meni urezalo", sem govoril. Pa mi je...

Recimo da uteže vsak stoti (govorim na pamet). Je to veliko ali malo? Odvisno i si v grupi 99ih ali sam. Ampak pol je ze pozno.
 

ksi

Fizikalc
23. avg 2007
168
75
28
Jst osebno vem za 6 primerov v času enega leta. Plus, da kolega prav, da njegov mehanik kar redno servisira take okvare. Samo ta je iz druge roke. :)

Glede na število teh motorjev v SLO,, njihove prevožene km me zanima koliko % motorjev ima take okvare. Ker če bi se to množično dogajalo, bi bila to večja afera kot pa ležaji pri dci in podobno.
Vsekakor v % in ne v promilih.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Znanec je prodal letnik "12 Passata, 140ps , skoraj 300kkm polovica njegovih, brez težav z vbrizgom v njegovih 5 ali 6 letih.
Sedaj je kupil 190konjskega 17/18 letnik z nekimi kao 70kkm in naju firbec matra če je možno diagnosticirati enostavno opilke v sistemu tudi "pod kozolcem" ali samo pri profijih.
Preden se naredi nekaj generalna ukvarja.