okvara visokotlačne črpalke CP4

98765

Zelenc'
25. maj 2021
1
0
1
Pozdravljeni,
zanima me, kolikšna je okvirna cena menjave črpalke in inektorjev ter čiščenje voda na VW 2.0 tdi
 

Runo

Guru
11. avg 2013
2.031
704
113
Jaz isto sprašujem v sosednji temi, a ne dobim odgovora.

No, ti povem, koliko je prišel točno tak poseg na 10-let stari A6ki 2.0 tdi: dva jebena čuka in petdeset evrov povrhu. Pri popoldancu. Z neoriginal deli. :mad::bonk:
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
V bistvu je res brezveze ja. Ker ne crkne vsak VAG zaradi drugih krivcev. Če veejameš crknejo tudi zaradi tega ker so določene komponente vredne za spolni organ.
O jeba zaj smo pa sad-a užalili in bo spet bitka 48 strani.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Vidiš: ti samo nekaj predvidevaš. Nobene bitke ne bo in ja VAG crkuje tudi zaradi poddimenzioniranih in slabih materialov.
Mene je SAMO zanimalo, če se je avto tankal v Bosni. Nisem napisal, toti VAG je super duper, nič ne crkuje ziher je lastnik kriv, ker ga ni servisiral, je tankal v Bosni, jedel čevape v Srbiji, pa olje iz Leclerca nalival noter.
Vidim, da te Toyota sindrom že počasi prevzema.
 

Runo

Guru
11. avg 2013
2.031
704
113
Aja, pa še 200€ zraven za transport, ker je ženska ostala z njim sredi avtoceste.

Ni bil problem v nafti. Navoj je začelo pobirati in je zato opilke potegnilo skozi mašino. Baje kar pogost problem. Mehanik je takoj vedel, kaj je.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
200 za transport? Asistence ni?
Tole pa ni bilo ravno blizu.
Sicer pa res precej kmalu okvara, ali se motim in nisem še zasledil tega tako kmalu. Od "službe" je šel pred kratkim Passat 12 letnik, s 140 konjskim motorjem, skoraj 300 kkm polovico od tega v Franciji (lahko tudi več glede na to da je bil kupljen v Celju) pa je bila ekstra težava kot vem samo egr in puščanje menjalniškega olja zaradi neke okvare okoli sklopke (košare?) Vzadnjih 5 letih, kar smo ga imeli v službi.
 

damo

Majstr
4. sep 2007
1.021
153
63
Za audi 2.0: cca 5.500 eur na pooblaščenem, cca 2.000 pri popoldancu (za slednjega nisem prepričan da so to novi ali rabljeni deli).
BMW: cca 7.500 na pooblaščencu, verjetno 3.000 pri popoldancu.

Je pa od leta 2008 CP4 črpalka malo modificirana, ampak še vedno veselo crkuje. Pred mesecem je kolega rihtal A6 l. 2018, zaribala pri 180.000 (realnih) km.

Majster vgrajuje adapterje vsak teden nekaj komadov, pa menjava pumpe CP4 in dize tud vsak teden :|

Sem se že naročil, takoj ko poteče garancija na novem vozu. Na starem sem kar pustil adapter gor, je bil lastnik vesel kot radio.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in Runo

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Naj vas potolazim....danes koncujem podobno delo na Mercedes avtobusu...podoben ali enak motor kot v Actrosu ,tudi tukaj ribajo crpalke in posledicno sledi menjava crpalke ,vseh inektorjev , komplet filtra z izmenjevalcem,vseh kovinskih cevi ,rezervoarja..... Cena materiala 16.000 plus ddv.... Dokler je v garanciji je ok ..kaj bo ko ne bo ...
 

Priponke

  • IMG_20210526_085659.jpg
    IMG_20210526_085659.jpg
    3,7 MB · Ogledi: 240

Schime

Guru
22. nov 2008
2.006
786
113
Sam sem imel za audi 2.0 2011 letnik po popisu vseh delov za menjavo na pooblaščencu polno ceho tud tam 7500€.
Jih pa poznam ene 3 do 4, ki so rihtali pri "neuradnih" servisih so ble pa cene max. 2500€ in nižje.
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Nekam pogosto se dogaja ta problem zadnje case ,ali so spet kaj spremenili recepte z biodizlom...
Danes z avtovleko privlekli noter Sprinter z motorjem 651 ki ne vzge...opilki ze po vsem sistemu....
 

Priponke

  • IMG_20210526_120212.jpg
    IMG_20210526_120212.jpg
    3,2 MB · Ogledi: 261
  • Žalosti me
Reactions: Runo