okvara visokotlačne črpalke CP4

Dawid88

Pripravnik
3. jul 2015
82
17
8
www.spoliraj.me
Imel enak problem....

2 meseca nazaj na Peugeot 5008, motor 1.6 THP (visokotlačna črpalka).

Nisem bral celotne teme, je kak maher na štajerskem, ki to obnavlja?

lp, d
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.775
170
63
Na kaj ciljas?
Da bi aditivi krivi bili za odpoved ali odpravili možnost nastanka opilko?
Kolikor vem, se v "našega" Passata ni nikdar nič vlivalo razen nafte. Okvare ni bilo do skoraj 300 kkm
Iščem morebitno povezavo med (ne)tankanjem aditivov in zaribanjem.

Druga stvar, ki me zanima je pa ali so se ti avti pogosto vozili s praznim rezervoarjem goriva?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Schime

Guru
22. nov 2008
2.006
786
113
Jaz sem vsake tolk dal kak antigrippante. Tko rečmo eno flaško na leto. Tankam pa večinoma, ko je še na 1/4 tank. Pa še recmo 80% ista pumpa. Avto je imel pa tam slabih 180kkm.
 

damo

Majstr
4. sep 2007
1.021
153
63
Iščem morebitno povezavo med (ne)tankanjem aditivov in zaribanjem.

Druga stvar, ki me zanima je pa ali so se ti avti pogosto vozili s praznim rezervoarjem goriva?
Vse avte, ki sem jih imel oz. imam, tankam na enak način:
- ko se prižge lučka, grem in natankam poln tank
- pozimi, če grem na daljšo pot, dotankam, ko je v tanku 1/4 oz. če so zimske razmere ko je na 1/3. Ziheraš pač, nikdar ne veš, kdaj boš v kakem zastoju obtičal in bo treba avto laufat zaradi gretja.
- aditivov ne uporabljam
 

BojanG

Zelenc'
24. jul 2021
24
13
3
Zdravo,
Nisem si mislil da bom našel to temo na tem forumu, več dobrih informacij je tukaj kot pa v celih VW Audi grupah na facebooku :aplauz::aplauz:

Imam namreč enak problem z odpovedjo črpalke. 190.000km, redno servisiran in nikoli videl ni sporta (baje te pumpe niso narejene za umirjene voznike :p).
Ko sem prebiral temo, sem videl popravila za 2.000€ in manj. Če kdorkoli ve karkoli, se toplo priporočam, trenutno najnižja cena za dele 2.000€, brez servisnega dela seveda.
Vsekakor bom pa namontiral omenjen adapter in filter ko najdem dele.

Hvala vsem, ki ste in ki še boste pisali.
Lepe in prisrčne pozdrave :D;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX

shift

Guru
20. jul 2007
9.911
2.310
113
za šankom
Zdravo,
Nisem si mislil da bom našel to temo na tem forumu, več dobrih informacij je tukaj kot pa v celih VW Audi grupah na facebooku :aplauz::aplauz:

Imam namreč enak problem z odpovedjo črpalke. 190.000km, redno servisiran in nikoli videl ni sporta (baje te pumpe niso narejene za umirjene voznike :p).
Ko sem prebiral temo, sem videl popravila za 2.000€ in manj. Če kdorkoli ve karkoli, se toplo priporočam, trenutno najnižja cena za dele 2.000€, brez servisnega dela seveda.
Vsekakor bom pa namontiral omenjen adapter in filter ko najdem dele.

Hvala vsem, ki ste in ki še boste pisali.
Lepe in prisrčne pozdrave :D;)

mogoče nasvet, išči dele v DE, mogoče DAPARTO spletna stran pomaga
 

damo

Majstr
4. sep 2007
1.021
153
63
Poldo, pomaga, pomaga, lahko ti povem iz prve roke.

Bom pa še enkrat napisal: adapter NE ščiti črpalke oz. kakorkoli podaljšuje njeno življenjsko dobo. Služi le v primeru ko črpalka zariba, da ne zajebe še injektorjev.
In zdaj če si siguren, da tebi pač ne bo crknila, je adapter brez veze. Tak moto sem imel jaz. Dokler mi ni zaribala in posledično še pojebala (finančno gledano) pol mašine. Zdaj ko bo novi avto izven garancije, dam takoj adapter gor.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BojanG in tony

BojanG

Zelenc'
24. jul 2021
24
13
3
Tako je, adapter onemogoči prehod nafte (in s tem opilkov) iz spodnjega dela črpalke v zgornji del, ki pošilja pod visokim pritiskom nafto v common rail in injektorje. Tako ti ne zabaše injektorjev (beri minimalno 1.000€ dodatne brezvezne škode), na povratnem vodu je pa filter, ki filtrira kovinske delce (beri izpiranje ali zamenjava celotnega naftnega sistema: nizkotlačne črpalke in plovca v tanku, tank, vse cevi).
Tako da ja, se izplača, bolje 800€ škode kot 3.000€, to je bistvo tega kita ob zaribanju visokotlačne črpalke.
Moj se na žalost že popravlja pri Dolenjskem mojstru ter dograditev adapterja. Sem mislil da bo šlo vsaj do 250.000, pa se je že pri 190.000km udala :jok:
 
  • Jezen sem
Reactions: hojnikb

Schime

Guru
22. nov 2008
2.006
786
113
Meni se je že pred 180kkm. Tak, da kar lahko Bosch majstri preverijo je svoj APQP, PPAP in IATF.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Ne se smesiti z temi adapterji... Popvprasajte prej resne Bosch serviserje o teh €€€ nesmiselnih Einsten izumih...
Naj resna firma Bosch(ime vstavi po zelji.) naredi črpalko ki bo doživela neko pričakovano dobo. Če tega ne znajo narediti, naj predpišejo servise (kot olje in filtri recimo) in jih ovrednotijo.
Ne pa, da sedaj po stoletju brezhibnega delovanja Bosch crpalk, na pet let starem avtu okvara "resne" Bosch črpalke povzroči ekonomsko totalko avta.
To ni nič drugega, kot, da zaradi neke malenkosti (salajberizma, ali pa morda celo namenoma) kupiš nov avto, starega pa zavrzes. S tem prispevaš k gospodarski rasti. Seveda pa tudi k dodatnemu onesnaževanju in potrošnji dobrin zaenkrat se vedno našega edinega planeta.
Ampak okoli tega zadnjega nas je samo gobec. Politika in družba dela v smeri gospodarske rasti in potrošnje.
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Verjamem, ce bi bil njihov feler, bi to priznali in plačali. Tako pa lepo kasirajo. Oni pa se ostali proizvajalci in servisi ostale opreme, ki crkne zaradi njih.
Ampak kot sem ze 1x pisal se mi zdi.
Glede na število vozil s tem sistemom, je okvar v javnosti sorazmerno malo. Dvomim, da se ne bi to bolj množično govoril/pisalo o tem.
Zato sumim da so neke razlike med njimi, ali pa je razlog v nečem kar ljudje različno uporabljajo.