Ker poznam Damotovega kolega , lahko kompetentno popravim navedene podatke.Za audi 2.0: cca 5.500 eur na pooblaščenem, cca 2.000 pri popoldancu (za slednjega nisem prepričan da so to novi ali rabljeni deli).
BMW: cca 7.500 na pooblaščencu, verjetno 3.000 pri popoldancu.
Je pa od leta 2008 CP4 črpalka malo modificirana, ampak še vedno veselo crkuje. Pred mesecem je kolega rihtal A6 l. 2018, zaribala pri 180.000 (realnih) km.
Majster vgrajuje adapterje vsak teden nekaj komadov, pa menjava pumpe CP4 in dize tud vsak teden :|
Sem se že naročil, takoj ko poteče garancija na novem vozu. Na starem sem kar pustil adapter gor, je bil lastnik vesel kot radio.
Šlo je za A6, 3.0 tdi, 200kW motor (kar ni bistveno, saj imajo vsi enake črpalke), 170k km. Strošek popravila v Nemčiji, od koder je avto prišel, je bil 12k €+.
Damotov kolega je odstopanje opravil seveda po sprejemljivejši ceni, vključno z vgrajenim adapterjem za v prihodnje.
HP črpalke tipa CP4 so "upgrejdali" kar nekajkrat, vendar nobena posodobitev ni dosegla "bulett proof" slovesa njene predhodnice CP3. Predzadnja modifikacija je bila vgradnja 12 mm valjčkov, v čimer so zmanjšali njih hitrost vrtenja za cca 20% (predhodnji so bili 10 mm. Ravno tako so bile te črpalke zavarovane proti rotaciji vodilnega batka, vendar le do točke, ko se varovalo zlomi
Ta pred zadnja modifikacija je bila izvedena okoli 2016. Vgrajevana je bila le v vozila višjega cenovnega razreda.
Leta 2008 je sistem CP4 pravzaprav zaživel. Hvale in pričakovanja so bila velika, le redki pa so vedeli, kako so inženirji izračunali kvaliteto materialov za omejen rok trajanja. To, draga družba, ni napaka proizvajalca, pač pa njegov dosežek.
Iz prve roke lahko povem, da sem imel pred kratkim "čast" voziti novega/testnega Passata 2.0 tdi, 190HP. Ker ne morem iz svoje kože, sem odprl pokrov motorja, da vidim, kaj se skriva spodaj. No, HP črpalka je enaka, kot ona iz '08 Passata Youtube "CP4 okvara črpalke" prispevka.
Da pa ne bo videti, da sem samo nekdo, ki le filozofira, prilagam nekaj demonstrativnega materiala predmetnega A6, v obliki fotk, da bo tudi "nejevernim Tomažem" napisano razumljivo.
In ne, ni bilo krivo slabo gorivo, ni bilo krivo neobiskovanje pooblaščenih servisov (zadnji redni zaveden pri pooblaščencu je bil na 160k), pač pa "bad luck".
Pooblaščenec je samo izstavil predračun za 12k€.
Vsem se vnaprej opravičujem, ker bom na portalu, zaradi pomanjkanja časa, bolj občasni gost.
Vsem želim lep dan in varno vožnjo.