Kolko si pa mel hibridov nad 200k km?Sem imel že več dizlov proti 300.000 km in do.
Nevem no. V primerjavi z večjim popravilom na dizlu ni neke razlike. Se pa definitivno 3000€ lepše sliši za dosečt svoj point.
Poglej priponko 93807Poglej priponko 93808Poglej priponko 93809
No daj povej kje se pri 200k menjuje baterija?Kako se ne ve? Pri Toyoti menjavajo baterije že pred 200.000 km, pa naj bi bila daleč najbolj zanesljiva. Tako da, vse ostalo bi moralo biti še slabše.
Sicer pa imaš nekje tukaj napisano izkušnjo uporabnika, ko je pač poraba višja (ker elektromotor zaradi zmahane baterija manj pomaga), ampak jim dol visi. Službena kola pač. Torej, na koncu prideš do tega, da plačaš nekaj več za hibrida, ki potem porabi minimalno manj, hkrati pa požre toliko več resoursov, ima manj prostora, je težji, itd. Pravo EKO varčevanje.
Baterija z menjavo je cca1.200€. O kakšnih 3k€ se pogovarjate.Roko na srce - Toyotini hibridi so kar zanesljivi. Tudi menjava baterije ni nek poseben bavbav. Ravno pred časom sem na servisu slišal, da je za Corollo cena baterije cca. 3000 jurčke. Pa recimo, da v povprečju tja do 200 kkm res ni nekih posebnosti, potem to res ni tak strošek. Veliko rajši stojim na semaforju za Toyotinim hibridom kot za nekim dizlom.
Jaz sem slišal cca. 2 jurčka. Da nasprotniki Toyotinih hibridov ne bi skočili preveč v zrak, sem dodal še malo in rekel 3 jurčkeBaterija z menjavo je cca1.200€. O kakšnih 3k€ se pogovarjate.
Za kateri avto se gre? Gledam na autodocu Bosheve šobe za 2,0 tdi tam od 260 dalje (Raidex celo 160 eur), odvisno od letnika. Ne vem pa koliko je vgradnja...... pa eno dizel šobo za 600€, saj maš samo 4... Ko smo že pri ankdotičnih primerih, imam primer je menjal že dve v enem letu, dve še čakata, kot tempirana bomba, asistenca z nadomestnim vozilom je nuja.
Oglase na avto.netu malo spremljaj in boš videl koliko jih ima na veliko napisano NOVA BATERIJA. Pa ne 12v. Tudi pri 100.000km.No daj povej kje se pri 200k menjuje baterija?
Šank debate in par youtubašev na xy milijonov prodanih toyot hibridov in je takoj sveta resnica.
Se priporočam za link. Hvala.Baterija z menjavo je cca1.200€. O kakšnih 3k€ se pogovarjate.
Itak. Zato Toyota proda milijone hibridov letno, in hibridi so najhitreje rastoč del avto trga. Milijoni kupcev letno so bedaki. Se pa delno strinjam z njim. Hibrida se kupi le Toyoto.Mogoče je kdo spregledal...
Hibridi so najslabši od obeh svetov, če pa so "inženirani" in izdelani v EU, pa gledate v stečaj običajno na 100k. V zadnjih štirih mesecih smo prejeli rekordno število zahtev za popravilo hibridov BMW, kjer je 8kwh baterijski paket dražji od 82kwh Tesla Pack. Ne hodite hibrid, pojdite čisti bencin ali čisti EV!!! Hibridom ne moremo pomagati!
//by evklinika
Žal preveč. Ka te češ, če pa voziš v Luki Koper 12 ur na dan avte z ladje in na ladjo, a ne Najbolji?sad koliko km pa delas ti oz si ze prevozil? Nekaj x 300.000km je ogromno…
Če kupim rabljen avto, ga večinoma vzamem iz kroga družine/znancev, zato dobro vem, kaj in kako je bilo. Če je avto imel pri 100 jurjih težave, potem gre v javno prodajo. Še kakšno vprašanje?Pomeni praviš, da si imel kar nekaj dizlov do 300k, in edini strošek je bila sklopa.
Ampak nisi jih imel od novega naprej.
Kako pa potem veš kaj se je dogajalo preden si ti prejel avto v uporabo? Zaupaš prodajalcu da nič?