Okolju prijazni avtomobili

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.946
6.987
113
Nad 200k mislim da ni šel tisti RXH ... Volt pa ni klasičen hibrid in je zato bulletproof zadeva - se bliža zdaj 300k.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.083
113
Nevem no. V primerjavi z večjim popravilom na dizlu ni neke razlike. Se pa definitivno 3000€ lepše sliši za dosečt svoj point.
Poglej priponko 93807Poglej priponko 93808Poglej priponko 93809

A to mi zamenja lokalni kozolčar po sistemu lastne zadolžitve pri refubrished? Oz. kdo menja to v sloveniji razen uradni servis kjer je cena 3k eur za yarisa ne za priusa/corollo ipd.?

Sej vem, boš rekel da zamenjaš lahko sam če nimaš dve roki, odklopiš staro baterijo, jo neseš na pošto, pošlješ v nemčijo in čakaš 1 mesec da dobiš nazaj refubrished (vmes avto seveda ni vozen, specifika toyota hibrida) ... pri dizlu mi mehanik pod kozolcem v tem času 3 motorje zamenja pa 5 menjalnikov.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
... pa eno dizel šobo za 600€, saj maš samo 4... Ko smo že pri ankdotičnih primerih, imam primer je menjal že dve v enem letu, dve še čakata, kot tempirana bomba, asistenca z nadomestnim vozilom je nuja.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.441
2.390
113
Pomurje
Kako se ne ve? Pri Toyoti menjavajo baterije že pred 200.000 km, pa naj bi bila daleč najbolj zanesljiva. Tako da, vse ostalo bi moralo biti še slabše.
Sicer pa imaš nekje tukaj napisano izkušnjo uporabnika, ko je pač poraba višja (ker elektromotor zaradi zmahane baterija manj pomaga), ampak jim dol visi. Službena kola pač. Torej, na koncu prideš do tega, da plačaš nekaj več za hibrida, ki potem porabi minimalno manj, hkrati pa požre toliko več resoursov, ima manj prostora, je težji, itd. Pravo EKO varčevanje.
No daj povej kje se pri 200k menjuje baterija?

Šank debate in par youtubašev na xy milijonov prodanih toyot hibridov in je takoj sveta resnica.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in krava

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.441
2.390
113
Pomurje
Roko na srce - Toyotini hibridi so kar zanesljivi. Tudi menjava baterije ni nek poseben bavbav. Ravno pred časom sem na servisu slišal, da je za Corollo cena baterije cca. 3000 jurčke. Pa recimo, da v povprečju tja do 200 kkm res ni nekih posebnosti, potem to res ni tak strošek. Veliko rajši stojim na semaforju za Toyotinim hibridom kot za nekim dizlom.
Baterija z menjavo je cca1.200€. O kakšnih 3k€ se pogovarjate.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.759
5.910
113
... pa eno dizel šobo za 600€, saj maš samo 4... Ko smo že pri ankdotičnih primerih, imam primer je menjal že dve v enem letu, dve še čakata, kot tempirana bomba, asistenca z nadomestnim vozilom je nuja.
Za kateri avto se gre? Gledam na autodocu Bosheve šobe za 2,0 tdi tam od 260 dalje (Raidex celo 160 eur), odvisno od letnika. Ne vem pa koliko je vgradnja...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
No daj povej kje se pri 200k menjuje baterija?

Šank debate in par youtubašev na xy milijonov prodanih toyot hibridov in je takoj sveta resnica.
Oglase na avto.netu malo spremljaj in boš videl koliko jih ima na veliko napisano NOVA BATERIJA. Pa ne 12v. Tudi pri 100.000km.
Verjamem pa, da to prodajalci napišejo samo za šank debato.
 
  • Haha
Reactions: jonny77

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.946
6.987
113
Mogoče je kdo spregledal...

Hibridi so najslabši od obeh svetov, če pa so "inženirani" in izdelani v EU, pa gledate v stečaj običajno na 100k. V zadnjih štirih mesecih smo prejeli rekordno število zahtev za popravilo hibridov BMW, kjer je 8kwh baterijski paket dražji od 82kwh Tesla Pack. Ne hodite hibrid, pojdite čisti bencin ali čisti EV!!! Hibridom ne moremo pomagati!
//by evklinika
 
  • Všeč mi je
Reactions: mags in MrDaco

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.113
4.083
113
Ajd darjanče, sedaj si ga pa spet v kamen. Govora je o toyotinih hibridih ki so vseeno 15 nivojev višje kot ostale znamke. Da pa baterije crkujejo v toyotah, sploh Lion je pa tudi precej znano. Nimh (na katerih se je sloves neuničljivosti hibrida gradil) se dobi pa samo še v čudnih paketih (lexus, švohnejši motorji pri corolli, ...).
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
Mogoče je kdo spregledal...

Hibridi so najslabši od obeh svetov, če pa so "inženirani" in izdelani v EU, pa gledate v stečaj običajno na 100k. V zadnjih štirih mesecih smo prejeli rekordno število zahtev za popravilo hibridov BMW, kjer je 8kwh baterijski paket dražji od 82kwh Tesla Pack. Ne hodite hibrid, pojdite čisti bencin ali čisti EV!!! Hibridom ne moremo pomagati!
//by evklinika
Itak. Zato Toyota proda milijone hibridov letno, in hibridi so najhitreje rastoč del avto trga. Milijoni kupcev letno so bedaki. Se pa delno strinjam z njim. Hibrida se kupi le Toyoto.
sad koliko km pa delas ti oz si ze prevozil? Nekaj x 300.000km je ogromno…
Žal preveč. Ka te češ, če pa voziš v Luki Koper 12 ur na dan avte z ladje in na ladjo, a ne Najbolji?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.946
6.987
113
po Luki ni šanse da si naklepal toliko kilometrov. Tudi v RL dvomim. Recimo da "nekaj" pomeni 5, to pomeni 5 x 300k, 1.5mio km

pa če si rekel nekaj dizlov, si še vozil ostale, da bi naredil 2mio km? Mogoče kak taxist, čeprav pri nas ne vem če je to izvedljivo...
 
  • Haha
Reactions: Najbolji

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
Sedaj mi pa še linkaj, kje sem napisal, da sem kupil nov avto.
Upam, da ti glave ne bo razneslo od te matematike.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.946
6.987
113
Pomeni praviš, da si imel kar nekaj dizlov do 300k, in edini strošek je bila sklopa.
Ampak nisi jih imel od novega naprej.

Kako pa potem veš kaj se je dogajalo preden si ti prejel avto v uporabo? Zaupaš prodajalcu da nič?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
Pomeni praviš, da si imel kar nekaj dizlov do 300k, in edini strošek je bila sklopa.
Ampak nisi jih imel od novega naprej.

Kako pa potem veš kaj se je dogajalo preden si ti prejel avto v uporabo? Zaupaš prodajalcu da nič?
Če kupim rabljen avto, ga večinoma vzamem iz kroga družine/znancev, zato dobro vem, kaj in kako je bilo. Če je avto imel pri 100 jurjih težave, potem gre v javno prodajo. Še kakšno vprašanje?
Aja, pa zgoraj se nisem ustrezno izrazil. Edini izredni strošek pri pogonskem sklopu je bila sklopka. Sem pa menjal tudi nekaj ležajev in kakšen končnik, roko.
Res pa ne kupujem polizdelkov, pa tudi čisto novega dizla še nisem imel. Dopuščam možnost, da bo tam več težav zaradi več stvari povezanih s čiščenjem izpuha.