Kolko si pa mel hibridov nad 200k km?Sem imel že več dizlov proti 300.000 km in do.
Nevem no. V primerjavi z večjim popravilom na dizlu ni neke razlike. Se pa definitivno 3000€ lepše sliši za dosečt svoj point.
Poglej priponko 93807Poglej priponko 93808Poglej priponko 93809
No daj povej kje se pri 200k menjuje baterija?Kako se ne ve? Pri Toyoti menjavajo baterije že pred 200.000 km, pa naj bi bila daleč najbolj zanesljiva. Tako da, vse ostalo bi moralo biti še slabše.
Sicer pa imaš nekje tukaj napisano izkušnjo uporabnika, ko je pač poraba višja (ker elektromotor zaradi zmahane baterija manj pomaga), ampak jim dol visi. Službena kola pač. Torej, na koncu prideš do tega, da plačaš nekaj več za hibrida, ki potem porabi minimalno manj, hkrati pa požre toliko več resoursov, ima manj prostora, je težji, itd. Pravo EKO varčevanje.
Baterija z menjavo je cca1.200€. O kakšnih 3k€ se pogovarjate.Roko na srce - Toyotini hibridi so kar zanesljivi. Tudi menjava baterije ni nek poseben bavbav. Ravno pred časom sem na servisu slišal, da je za Corollo cena baterije cca. 3000 jurčke. Pa recimo, da v povprečju tja do 200 kkm res ni nekih posebnosti, potem to res ni tak strošek. Veliko rajši stojim na semaforju za Toyotinim hibridom kot za nekim dizlom.