Okolju prijazni avtomobili

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.781
6.921
113
Nad 200k mislim da ni šel tisti RXH ... Volt pa ni klasičen hibrid in je zato bulletproof zadeva - se bliža zdaj 300k.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.072
4.051
113
Nevem no. V primerjavi z večjim popravilom na dizlu ni neke razlike. Se pa definitivno 3000€ lepše sliši za dosečt svoj point.
Poglej priponko 93807Poglej priponko 93808Poglej priponko 93809

A to mi zamenja lokalni kozolčar po sistemu lastne zadolžitve pri refubrished? Oz. kdo menja to v sloveniji razen uradni servis kjer je cena 3k eur za yarisa ne za priusa/corollo ipd.?

Sej vem, boš rekel da zamenjaš lahko sam če nimaš dve roki, odklopiš staro baterijo, jo neseš na pošto, pošlješ v nemčijo in čakaš 1 mesec da dobiš nazaj refubrished (vmes avto seveda ni vozen, specifika toyota hibrida) ... pri dizlu mi mehanik pod kozolcem v tem času 3 motorje zamenja pa 5 menjalnikov.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
826
113
... pa eno dizel šobo za 600€, saj maš samo 4... Ko smo že pri ankdotičnih primerih, imam primer je menjal že dve v enem letu, dve še čakata, kot tempirana bomba, asistenca z nadomestnim vozilom je nuja.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.323
2.373
113
Pomurje
Kako se ne ve? Pri Toyoti menjavajo baterije že pred 200.000 km, pa naj bi bila daleč najbolj zanesljiva. Tako da, vse ostalo bi moralo biti še slabše.
Sicer pa imaš nekje tukaj napisano izkušnjo uporabnika, ko je pač poraba višja (ker elektromotor zaradi zmahane baterija manj pomaga), ampak jim dol visi. Službena kola pač. Torej, na koncu prideš do tega, da plačaš nekaj več za hibrida, ki potem porabi minimalno manj, hkrati pa požre toliko več resoursov, ima manj prostora, je težji, itd. Pravo EKO varčevanje.
No daj povej kje se pri 200k menjuje baterija?

Šank debate in par youtubašev na xy milijonov prodanih toyot hibridov in je takoj sveta resnica.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in krava

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.323
2.373
113
Pomurje
Roko na srce - Toyotini hibridi so kar zanesljivi. Tudi menjava baterije ni nek poseben bavbav. Ravno pred časom sem na servisu slišal, da je za Corollo cena baterije cca. 3000 jurčke. Pa recimo, da v povprečju tja do 200 kkm res ni nekih posebnosti, potem to res ni tak strošek. Veliko rajši stojim na semaforju za Toyotinim hibridom kot za nekim dizlom.
Baterija z menjavo je cca1.200€. O kakšnih 3k€ se pogovarjate.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.636
5.828
113
... pa eno dizel šobo za 600€, saj maš samo 4... Ko smo že pri ankdotičnih primerih, imam primer je menjal že dve v enem letu, dve še čakata, kot tempirana bomba, asistenca z nadomestnim vozilom je nuja.
Za kateri avto se gre? Gledam na autodocu Bosheve šobe za 2,0 tdi tam od 260 dalje (Raidex celo 160 eur), odvisno od letnika. Ne vem pa koliko je vgradnja...
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.962
9.623
113
No daj povej kje se pri 200k menjuje baterija?

Šank debate in par youtubašev na xy milijonov prodanih toyot hibridov in je takoj sveta resnica.
Oglase na avto.netu malo spremljaj in boš videl koliko jih ima na veliko napisano NOVA BATERIJA. Pa ne 12v. Tudi pri 100.000km.
Verjamem pa, da to prodajalci napišejo samo za šank debato.