Mogoče ga je prevečkrat peljala v avtopralnico
Šalo na stran - pri Toyotinih hibridih je tisti akumulator(ček) načeloma zgolj za zagon računalnika, pa kakšnih luči, oken, ogledal, odpiranje električnih prtljažnih vrat, itd... seveda v primeru, da (še) ne deluje celoten hibridni sklop. Pač za tiste nujne zadeve.
Ta akumulator se polni, ko avto normalno deluje - kot se pri običajnih preko alternatorja (tukaj pač tega ni).
Zaradi same narave celotnega sistema, pa polnjenje ne deluje, če ima človek ročico v N. In če človek vozi bolj kratke razdalje, avto dolgo stoji, se pogosto uporablja N za dlje časa (avtopralnice, parkirišča ...), se sčasoma lahko zgodi, da se akumulator izprazni. Med korono so pri Toyoti UK imeli celo obvestilo, da naj ljudje malo zapeljejo konjička ali ga vsaj prižgejo in postavijo v P.
So pa akumulatorji vse slabši, tako praksa in gostilniške besede. Ta akumulator v Toyotinih hibridih nikakor ni predimenzioniran, zato je lahko bolj občutljiv na take štose.
Po drugi strani pa bo Toyotin hibrid vžgal tudi v hudem mrazu, ker ta akumultor(ček) zgolj vzpostavi računalnik in požene celotno delovanje, potem pa stvar prevzame "velika" (traction) baterija, ki več ali manj zlahka prižge ICE motor, če je potrebno.