Mene pa zanima kaj ponuja konkurenca? PSA 1,2 puretech in 1,5 dizel. Hyudai, Kia, oba do 1,6 hvalabogu, potem se konča. BMW, MB. To še gre, ampak ni to konkurenca...Tukaj se primerja neprimerljivo. En Tiguan sploh ni v istem razredu kot Espace, ampak v enem nižje. Dejansko je za svoj denar (Tiguan) drvarnica, saj rabiš vsaj R line izgled + kup dodatne opreme, da je sploh za na cesto. O motoritaciji sploh ni za izgubljat besed, ker je trenutna pod kritiko. Kupujejo ga pač južni, Nemci in zaslepljeni s VW kvaliteto ki je že zdavnaj ni več. Espace je gospod med avti. Ne boš najači na vasi, se boš pa peljal kot se spodobi s konkretno opreme. Bližje Tiguanu je Austral sicer po velikosti.
Od obeh pa je precej boljši X trail, ki je bil omenjen zgoraj. Velik, izredno odziven, ker dela na elektriko konstantno, agregat le polni baterijo. Notri veliko bolj kvalitetna oprema, nič piano black plastike, ki je je polno v VW. Velik, uporaben prtljažnik (Espace in Austral tu nista najboljša), polno opreme, japonska kvaliteta. Slabost so čakalne dobe a drugje ni dosti bolje, če ne vzameš ravno jajca od avta, ki je ravno v prihajanju in "na voljo".
Od karavanov imaš več izbire pri VAG, ker mnogi drugi proizvajalci ta segment opuščajo. Octavia, Superb, Passat,... Isti stilsko enaki in dolgočasni avti z omejeno motorizacijo, ker VAG rabi spucat stare dizle in bencinarje iz proizvodnje. Še vedno niso rešili kupa težav s softwerom v celi svoji grupi. Elektrike jim nihče ne kupi in se sprašujejo kje je problem, da kot grupa strmoglavljajo. Edino kar imajo dobro je, da še niso pokvarili R izvedenk s klasičnim 300+ konjskim motorjem. Eden boljših izdelkov, ki ga bodo ubili s hibridom čez par let.
Povprečen kupec kupi povprečno kanto. Janez ali Hermann bosta pač VW, John ali Shinsuke pa Toyoto. Povprečen osnoven model, povprečne znamke s povprečno (Toyota v plus a vedno manj, VW bolj v minus) zanesljivostjo, a ker jo lahko šraufa pod kozolcem in na koncu porine drugemu Hermannu ali Shinsukeju, je kar ok.Kupci pa še kar glasujejo z denarnicami. Očitno narobe.
Za bistveno nižji denar (realno še vedno predrago, ker avti toliko vredni pač niso) veliko več opreme, boljšo vožnjo, napredne hibridne sklope z nižjo porabo in boljšimi voznimi lastnosti. Kia in Hyundai ne bi, ker je to razred nižje. Renault, Nissan, Honda, Mazda (dizle morajo ukinit), TOYOTA, Citroen... Ni primerjave z basic VW, Škoda, Seat motorji. + dajem samo Cupri in R verzijam, ki se držijo močnejših bencinarjev.Mene pa zanima kaj ponuja konkurenca? PSA 1,2 puretech in 1,5 dizel. Hyudai, Kia, oba do 1,6 hvalabogu, potem se konča. BMW, MB. To še gre, ampak ni to konkurenca...
A passat?Najprej sem se delal norca, kako je avto dolgočasen, danes pod nadstreškom stoji 2.0TDi. Zarečenega kruha se je pojedlo precej
Ja.A passat?
TDI je tudi meni še vedno zakon.
Ja, roka je dosedaj bila navajena ravno obratne smeri. Pri desni bedri menjalnik, start motorja blizu volana. Zdaj je obratno Edino, ko obračaš na parkirišču pa niti ni tako zgrešena, ker imaš roko na volanu in menjanik takoj na roki. ID3ja nimam nikjer narisanega. Če je vozilo pred mano, mislim da se nariše golf, vsaj tako se mi zdi.Čestitke!
Dsg ročica pa ergonomsko zgrešena.
Pa še vedno je traktor do 50 na uro.
Drugače pa prostoren in uporaben.
Pa ID3 na deljenem zaslonu narisan