lightshow?Sicer verjetno še premalo časa, "baba čula baba rekla", ampak baje imako kar light show ti modeli? me res zanima iz prve roke, kako bo...
drugače pa varno vožnjo!
lightshow?Sicer verjetno še premalo časa, "baba čula baba rekla", ampak baje imako kar light show ti modeli? me res zanima iz prve roke, kako bo...
drugače pa varno vožnjo!
Ja res je. Astra ostane pri hiši, jo bo žena dalje vozila. 30 let koliko imam izpit sem bencinarje vozil, to je res. TSI je z DSG že blagi hibrid, pa sem si rekel, zakaj bi tvegal, že sam DSG me lahko stane, zakaj bi me še baterija... in sem se odločil za TDI. In ker je polovica kilometrov pri meni narejena po avtovcesti, mislim da nisem naredil strel v koleno. Prvotno je bil mišljen da bomo Opla vozili dalje, pa smo vvsalonu ugotovili, da ima nanzadnji klopi manj proatora, kot ta Asta, ki jo imamo doma. Nov model je za 10cm krajši, in manjši je ravno v kabini. 10cm se pozna. In potem smo šli dalje na lov, in domov pripeljali PasseratijaTDI ker ugodno? A nisi do sedaj imel turbo bencin Astro? Bi pričakoval TSI.
Ja, berem da asistenčni sistemi kdaj rabijo reset. Se pripravlja sw popravek na to temo.lightshow?
pa radio oz konzola začne vklapljati pa izklapljati, pa stropna konzola s lučkami - vklopiš lučko pa začne SOS klicati...Ja, berem da asistenčni sistemi kdaj rabijo reset. Se pripravlja sw popravek na to temo.
To moraš pa sam vedet v kakšnem je stanju zdajšnji superb. 1,5tsi je v izvedenki blagi hibrid ali plugin hibrid. S tem da blagi hibrid ima podobno porabo po kot dizel. Razen po AC ima po mojem dizel manjšo. Moj je porabil na relaciji MB-LJ in nazaj točno 5l na 100km. S tem da sem vozil po predpisih. 130 tempomat in je sam bremzal kjer je bilo manj. Za polnega hibrida, ne vem, jaz nebi riskiral. To je prvi VW sklop in nebi bil beta tester.sam sem na Superbu 1.4TSI, 150KM, letnik 2018, pa kolebam ali sploh menjat, in če, al spet Superba al Passata...
čeprav sta tako oba isto sra_nje_drugo_pakovanje, gledam pa bencin - saj količina letnih km niti pod razno niso v prid dieslu...
sam sem na Superbu 1.4TSI, 150KM, letnik 2018, pa kolebam ali sploh menjat, in če, al spet Superba al Passata...
čeprav sta tako oba isto sra_nje_drugo_pakovanje, gledam pa bencin - saj količina letnih km niti pod razno niso v prid dieslu...
PHEV sklop VW ponuja že od 2014 v Golf-u GTE, Passat ga je dobil nekje okrog 2017. S faceliftom Passata so povečali baterijo za cca. 3kWh.Za polnega hibrida, ne vem, jaz nebi riskiral. To je prvi VW sklop in nebi bil beta tester.
Jaz se sano sprašujem zakaj "trole" niso hibridi?
Ker tam je pa res vsak dan tisoc zaviranj, cakanj na postaji in speljevanj in bi hibrid skrajsal delovanje "dizel" motorja za polovico.
Ker noben starter in baterija ne bi preživela garancije?
Ker je 7 let nov, a ne?Čemu menjat 'nov avto' če se nič ne voziš?
Jaz pa ravno v mestu vidim prednost hibrida. Postaja vsakih 500m, se pravi vsakic ko da sofer nogo s plina (lahko tudi v kombinaciji z gps) se dizel ugasne in je ugasnjen dokler se je potrebuje vecja moc (speljevanje). Zaviranje na postajo seveda samo ob regeneraciji v baterijo.To imaš pa prav. Jaz sicer dvomim, da ne bi bilo možno zadeve izvesti tako, da bi bila trajna.
Seveda pa je potrebno baterijo obravnavati kot potrošni material in se pač na nek interval/iztrošenost zamenja. Če se zadeva ustrezno dizajnira (vključno z enostavnostjo menjave) in je stroškovno konkurenčna, bi bili hibridni avtobusi res zelo dobra zadeva. Vključno z onesnaževanjem (izpuh IN zvok).
Edino pri mestnih avtobusih zna biti težava prekratka razdalja, da se baterija nazaj napolni. Morda bi PHEV možnost rešila to, ne da bi na začetku vozil samo na elektriko, ampak da bi imel dovolj baterije za celotno traso.
Recimo to Toyoto hibrida ubije, če si dalj časa v stoječem prometu, ker enostavno ni dovolj rekuperacije/polnjenja motorja in potem se motor zažene in deluje kot ICE, dokler ne doseže ustrezne napolnjenosti.
Mogoče v Švici, pri nas ziher neKer je 7 let nov, a ne?