Novi VW Passat B9

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.864
6.028
113
TDI ker ugodno? A nisi do sedaj imel turbo bencin Astro? Bi pričakoval TSI.
Ja res je. Astra ostane pri hiši, jo bo žena dalje vozila. 30 let koliko imam izpit sem bencinarje vozil, to je res. TSI je z DSG že blagi hibrid, pa sem si rekel, zakaj bi tvegal, že sam DSG me lahko stane, zakaj bi me še baterija... in sem se odločil za TDI. In ker je polovica kilometrov pri meni narejena po avtovcesti, mislim da nisem naredil strel v koleno. Prvotno je bil mišljen da bomo Opla vozili dalje, pa smo vvsalonu ugotovili, da ima nanzadnji klopi manj proatora, kot ta Asta, ki jo imamo doma. Nov model je za 10cm krajši, in manjši je ravno v kabini. 10cm se pozna. In potem smo šli dalje na lov, in domov pripeljali Passeratija :)
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.468
4.242
113
Zadnjo leto kar dela vse.
No ja ravno crknili sprednji park senzorji, piše da jih je treba očistit.
Ampak sem jih naglancal da se svetijo, pa še vedno ne zgine obvestilo.

Mejduš jajc od Golfa.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.468
4.242
113
Aja pa še en future sem odkril.
Če pri katerem radiju, ki nima ravno oddajnika pred nosom vključiš gretje zadnjega stekla, zgubi sprejem.

Tak da tišat avto pozimi in imeti ogete prste ter poslušat radio CMC res ne gre.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in Gamero

plexix

Fizikalc
10. sep 2007
912
154
43
Ja, berem da asistenčni sistemi kdaj rabijo reset. Se pripravlja sw popravek na to temo.
pa radio oz konzola začne vklapljati pa izklapljati, pa stropna konzola s lučkami - vklopiš lučko pa začne SOS klicati...
se dogaja tudi na Cupri...
upam, da s SW porihtajo, samo ta touch na skoraj vse več ni to to...
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.864
6.028
113
Ja dosti je tega tucha. Nekaj časa nismo niti vedli kako se stropne lučke vklopijo, dokler se je pubec ni dotaknil. Moj nima nobenih težav zaenkrat. Edino kar pogrešam pa je knof za glasnot. Pa jaz mogoče ne, jaz preko volana dodajam glasnost, ampak žena, ona pa bi kar nekaj slajdala, čeprav je dotikanje plusa dovolj. Za njo bi standarden gumb bil boljši. Da je klima na zaslonu pa nimamo problemov. Enkrat nastaviš in potem pozabiš.
Dobra stran asistenčnih sistemov se mi je včeraj že izkazala. Če avto nebi sam zabremzal bi bil že ruknjen. Deloma zaradi moje nepazljivosti. Pa ni bilo to parkirišče, ampak križišče, kjer bi škoda bila dosti večja. Sma se na koncu kar tresla z ženo, ko sma izstopila.
 
  • Všeč mi je
Reactions: plexix in Najbolji

plexix

Fizikalc
10. sep 2007
912
154
43
sam sem na Superbu 1.4TSI, 150KM, letnik 2018, pa kolebam ali sploh menjat, in če, al spet Superba al Passata...
čeprav sta tako oba isto sra_nje_drugo_pakovanje, gledam pa bencin - saj količina letnih km niti pod razno niso v prid dieslu...
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.864
6.028
113
sam sem na Superbu 1.4TSI, 150KM, letnik 2018, pa kolebam ali sploh menjat, in če, al spet Superba al Passata...
čeprav sta tako oba isto sra_nje_drugo_pakovanje, gledam pa bencin - saj količina letnih km niti pod razno niso v prid dieslu...
To moraš pa sam vedet v kakšnem je stanju zdajšnji superb. 1,5tsi je v izvedenki blagi hibrid ali plugin hibrid. S tem da blagi hibrid ima podobno porabo po kot dizel. Razen po AC ima po mojem dizel manjšo. Moj je porabil na relaciji MB-LJ in nazaj točno 5l na 100km. S tem da sem vozil po predpisih. 130 tempomat in je sam bremzal kjer je bilo manj. Za polnega hibrida, ne vem, jaz nebi riskiral. To je prvi VW sklop in nebi bil beta tester.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.293
1.920
113
sam sem na Superbu 1.4TSI, 150KM, letnik 2018, pa kolebam ali sploh menjat, in če, al spet Superba al Passata...
čeprav sta tako oba isto sra_nje_drugo_pakovanje, gledam pa bencin - saj količina letnih km niti pod razno niso v prid dieslu...

Čemu menjat 'nov avto' če se nič ne voziš?
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.844
113
pri taščici
Jaz se sano sprašujem zakaj "trole" niso hibridi?
Ker tam je pa res vsak dan tisoc zaviranj, cakanj na postaji in speljevanj in bi hibrid skrajsal delovanje "dizel" motorja za polovico.
Ker noben starter in baterija ne bi preživela garancije?
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in mtl

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.671
388
83
Kras
www.mtl.si
To imaš pa prav. Jaz sicer dvomim, da ne bi bilo možno zadeve izvesti tako, da bi bila trajna.
Seveda pa je potrebno baterijo obravnavati kot potrošni material in se pač na nek interval/iztrošenost zamenja. Če se zadeva ustrezno dizajnira (vključno z enostavnostjo menjave) in je stroškovno konkurenčna, bi bili hibridni avtobusi res zelo dobra zadeva. Vključno z onesnaževanjem (izpuh IN zvok).
Edino pri mestnih avtobusih zna biti težava prekratka razdalja, da se baterija nazaj napolni. Morda bi PHEV možnost rešila to, ne da bi na začetku vozil samo na elektriko, ampak da bi imel dovolj baterije za celotno traso.
Recimo to Toyoto hibrida ubije, če si dalj časa v stoječem prometu, ker enostavno ni dovolj rekuperacije/polnjenja motorja in potem se motor zažene in deluje kot ICE, dokler ne doseže ustrezne napolnjenosti.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.468
4.242
113
Jaz se sano sprašujem zakaj "trole" niso hibridi?
Ker tam je pa res vsak dan tisoc zaviranj, cakanj na postaji in speljevanj in bi hibrid skrajsal delovanje "dizel" motorja za polovico.
Ker noben starter in baterija ne bi preživela garancije?

Saj so, samo Janković tega ne kupi.
Mogoče ni dovolj provizije..
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.241
1.224
113
Če se ne motim, so nekoč bile trole tudi na elektro pogon. Namesto baterije je pa bil vztrajnik.
Old school of doing things.
So pa trole imele pantograf za odjem štroma.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.844
113
pri taščici
To imaš pa prav. Jaz sicer dvomim, da ne bi bilo možno zadeve izvesti tako, da bi bila trajna.
Seveda pa je potrebno baterijo obravnavati kot potrošni material in se pač na nek interval/iztrošenost zamenja. Če se zadeva ustrezno dizajnira (vključno z enostavnostjo menjave) in je stroškovno konkurenčna, bi bili hibridni avtobusi res zelo dobra zadeva. Vključno z onesnaževanjem (izpuh IN zvok).
Edino pri mestnih avtobusih zna biti težava prekratka razdalja, da se baterija nazaj napolni. Morda bi PHEV možnost rešila to, ne da bi na začetku vozil samo na elektriko, ampak da bi imel dovolj baterije za celotno traso.
Recimo to Toyoto hibrida ubije, če si dalj časa v stoječem prometu, ker enostavno ni dovolj rekuperacije/polnjenja motorja in potem se motor zažene in deluje kot ICE, dokler ne doseže ustrezne napolnjenosti.
Jaz pa ravno v mestu vidim prednost hibrida. Postaja vsakih 500m, se pravi vsakic ko da sofer nogo s plina (lahko tudi v kombinaciji z gps) se dizel ugasne in je ugasnjen dokler se je potrebuje vecja moc (speljevanje). Zaviranje na postajo seveda samo ob regeneraciji v baterijo.
Ta energija potem pomaga dizlu pri speljevanju.
Se mi pa zdi 14kw motor presvoh za kako konkretno pomoc pri "20" tonah kolikor jih ima poln avtobus po moji oceni.
Baterija bi morala pa tudi imeti tako kapaciteto, da bi se "ciklala" na +- 30% okoli sredine.
Energija ob regeneraciji bi morala zadoscat tudi za delovanje sistemov med vstopanjem potnikov na postaji (minuto).
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77