Citat:
Uporabnik Matko pravi:
sprednji pogona ali 4M ?
Kolikor sem sam primerjal porabo med prejšnjima generacijama, je najočitnejši napredek pri mestni in počasni vožnji.
Recimo na AC je bilo zgolj minimalno izboljšanje.
Primerljiva voznika, vozili in hkratna pot.
@elo
nizko presečne pnevmatike?
delovna živina ni lepa
Citat:
Uporabnik elo pravi:
mah klasika, 243/45 18.
nisem želel nizkopresečnih, se vozim na vikend, kjer je gozdna cesta...
Citat:
Uporabnik elo pravi:
ne, namenoma brez...
prvi avto brez, ker od 18 leta pa do 39 leta pri cca 50.000km letno nisem nikoli potreboval rezerve.
bemtiš pa še Murphy-a...
Po mojih izkušnjah je pa B7 tudi na AC porabil konkretno manj, sploh pri višjih hitrostih. Namreč z njim so bistveno podaljšali prestavna razmerja in recimo 2.0TDI ima pri 140km/h cca. 2200 vrtljajev, kar je odlično za porabo.Citat:
Uporabnik Matko pravi:
sprednji pogona ali 4M ?
Kolikor sem sam primerjal porabo med prejšnjima generacijama, je najočitnejši napredek pri mestni in počasni vožnji.
Recimo na AC je bilo zgolj minimalno izboljšanje.
Primerljiva voznika, vozili in hkratna pot.
Jah, se zgodi. Se spomnim, da so ravno tukaj kakšnega pol leta nazaj pametovali, kako je rezerva butasta. Sam sem jo naknadno dal noter. No, sedaj ob menjavi nazaj na letne, mi je vulkanizer iz dveh potegnil ven železo...Citat:
Uporabnik elo pravi:
ne, namenoma brez...
prvi avto brez, ker od 18 leta pa do 39 leta pri cca 50.000km letno nisem nikoli potreboval rezerve.
bemtiš pa še Murphy-a...
Kolikor sem nazadnje preverjal ima DSG krajše končno prestavno razmerje kot ročni menjalnikCitat:
Uporabnik cizy pravi:
Zakaj je ročni menjalnik boljši na AC?
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Kolikor sem nazadnje preverjal ima DSG krajše končno prestavno razmerje kot ročni menjalnik.