Aha, si že upgrade-al vmes, sem mislil, da si še vedno na MK6Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Mislim da so na tem linku podatki za MK6, jaz sem govoril za MK7. Po mojem da so obrati pravilni, nevem? Blokada je na pravem mestu, števec za hitrost pa tudi ne laže kaj preveč.
Mnjah, meni žal malenkost zmanjkaCitat:
Uporabnik Hanzi pravi:
A daj daj, oba veva da se da priti tudi pod tovarnisko navedeno porabo
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Aha, si že upgrade-al vmes, sem mislil, da si še vedno na MK6Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Mislim da so na tem linku podatki za MK6, jaz sem govoril za MK7. Po mojem da so obrati pravilni, nevem? Blokada je na pravem mestu, števec za hitrost pa tudi ne laže kaj preveč..
Mnjah, meni žal malenkost zmanjkaCitat:
Uporabnik Hanzi pravi:
A daj daj, oba veva da se da priti tudi pod tovarnisko navedeno porabo
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Zakaj je ročni menjalnik boljši na AC?
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
V zavest si spravis, da so zavore za mio km. Vsako zaviranje pomeni povišanje porabe.
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Zakaj je ročni menjalnik boljši na AC?
- DSG6 ima več izgub pri mešani vočnji (spritmonitor 6 l vs. 6,5 l)
- na AC bolj malo prestavljaš in je isti drek ali imaš avtomatika ali ne
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
V zavest si spravis, da so zavore za mio km. Vsako zaviranje pomeni povišanje porabe.
Prosim razloži to moji babi, ki ne razume, da je bremzanje strošek in da mi cincarji ne kradejo samo časa ampak tudi denar.
Hvala.
Več razlogov je za to:Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
beseda, drugače pa ontopic..očitno je passat res popularen pri nas, zelo dosti jih je na cestah.
Jah, odvisno kaj gledašCitat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Mtl. Sem mislil da si pod tovarnikimi podatki.
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
V zavest si spravis, da so zavore za mio km. Vsako zaviranje pomeni povišanje porabe.
Prosim razloži to moji babi, ki ne razume, da je bremzanje strošek in da mi cincarji ne kradejo samo časa ampak tudi denar.
Hvala.
A to pomeni cincanje že en kilometer pred semaforjem in kljub zeleni luči polžjo vožnjo, ki rezultira v tem da pride skozi semafor samo "storilec".
No, če boste kdaj brali o "road rage" dogodku pri nas, bom to jaz, ko bom poračunal z enim takim.
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
V zavest si spravis, da so zavore za mio km. Vsako zaviranje pomeni povišanje porabe.
Prosim razloži to moji babi, ki ne razume, da je bremzanje strošek in da mi cincarji ne kradejo samo časa ampak tudi denar.
Hvala.
A to pomeni cincanje že en kilometer pred semaforjem in kljub zeleni luči polžjo vožnjo, ki rezultira v tem da pride skozi semafor samo "storilec".
No, če boste kdaj brali o "road rage" dogodku pri nas, bom to jaz, ko bom poračunal z enim takim.
osebno sem imel v mislih predvsem bedake, ki pred vsakim zavojem na regionalki bremzajo na 60 ipd. majstre
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Več razlogov je za to:Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
beseda, drugače pa ontopic..očitno je passat res popularen pri nas, zelo dosti jih je na cestah.
- cenovna umeščenost je izredno dobra (torej razmerje cena/dobljeno) (en, dva, tri, čakam...)
- gospodarstvo je okrevalo:
- tako se je ''sprostilo'' obnavljanje službenega voznega parka
- hkrati pa si nekateri ne upajo kupiti Audija, ker bi v očeh povprečnega Slovenca izpadli, da nategujejo in tako služijo. Zato raje nabavijo naloženega Passat-a, za katerega plačajo dejansko isto kot bi za Audija, samo Slovenceljn bo videl le Passata in bil tako zadovoljen, ker on ima tudi Passat-a (sicer starega iz uvoza, ampak ej...).
Sam kar ne morem verjeti, koliko konkretno naloženih Passatov sem že imel v delu, recimo v primerjavi z drugimi avtomobili, kjer so večinoma nekje srednji opremski paket oz. pri Golf-u itak paket 40 let.
Jah, odvisno kaj gledašCitat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Mtl. Sem mislil da si pod tovarnikimi podatki.