Hm, za ta motor nimam pojma, vem pa da je kolega, ki ima 190ks 4motion kar dosti na servisu, sicer baje zaradi malenkosti, pa vendar.
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Hm, za ta motor nimam pojma, vem pa da je kolega, ki ima 190ks 4motion kar dosti na servisu, sicer baje zaradi malenkosti, pa vendar.
Citat:
Uporabnik d3esaly pravi:
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Hm, za ta motor nimam pojma, vem pa da je kolega, ki ima 190ks 4motion kar dosti na servisu, sicer baje zaradi malenkosti, pa vendar.
Ja temu rečem davek na prve verzije novih vozil. Kako pa se kaj obnese 4motion? quatrro poznam, 4 motion pa samo iz Tiguana ampak ne vem ali je isti prenos.
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
2 generaciji starejša tehnologija je itak že preizkušena. Zato so japonci IMHO predragi za to kar ponujajo.
Je čisto poznan vzhodnjaški model izdelave... Skopirati, sopirati.. Če je potrebno plačati kazen, NP, je ceneje kot zaposliti armado razvijalcev in inženirjev...
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Mah, tudi japonci niso več kar so včasih bili, kar poglejte si polom prve serije dizelskih Subarujev.
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
2 generaciji starejša tehnologija je itak že preizkušena. Zato so japonci IMHO predragi za to kar ponujajo.
Je čisto poznan vzhodnjaški model izdelave... Skopirati, sopirati.. Če je potrebno plačati kazen, NP, je ceneje kot zaposliti armado razvijalcev in inženirjev...
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Mah, tudi japonci niso več kar so včasih bili, kar poglejte si polom prve serije dizelskih Subarujev.
Katera pa je prva serija?
Ker znanka ima 3 leta starega dizla Legacyja in je bila previdno opozorjena s strani uradnega servisa naj čim prej proda avto (90 jurjev).
Tukaj močno mimo sekaš.Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
2 generaciji starejša tehnologija je itak že preizkušena. Zato so japonci IMHO predragi za to kar ponujajo.
Je čisto poznan vzhodnjaški model izdelave... Skopirati, sopirati.. Če je potrebno plačati kazen, NP, je ceneje kot zaposliti armado razvijalcev in inženirjev...
Nam na 240-konjskem ni nil crknilo, je pa res, da smo ga imeli samo 3 mesece ... (nam je pa kaj na novi astri, recimo, kar je tudi pisalo v testu)Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Nazaj na on:
berem test v Avstrijskem Alles Auto, kjer imajo na podaljšanem testu 2.0 4motion DSG z 190KM. Avto je dober in velik.
+ velik, prostoren avto z dobro izdelavo in materiali, čeprav je samo po prostoru na ravni A6, E ali Bmw5, ugodna poraba 6,3 litra, udobna vožnja, veliko opreme.
- avto se pelje kot, da ima 150KM, DSG nemarno cuka pri manevriranju in pišejo, da ga je konkurenca(ni napisano katera) prehitela, elektronski pripomočki delajo nepopolno (čitanje tabel), slabo delovanje Start/Stop sistema, nedelovanje odklepanja brezključnega sistema. Pri 8425km so že dolivali AD-blue za 20€. Očitno je ta že brez lažnjivega softwera.
Avstijci imajo jajca in napišejo kaj ni ok, pri nas težko najdeš kakšno kritiko.
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Nazaj na on:
berem test v Avstrijskem Alles Auto, kjer imajo na podaljšanem testu 2.0 4motion DSG z 190KM. Avto je dober in velik.
+ velik, prostoren avto z dobro izdelavo in materiali, čeprav je samo po prostoru na ravni A6, E ali Bmw5, ugodna poraba 6,3 litra, udobna vožnja, veliko opreme.
- avto se pelje kot, da ima 150KM, DSG nemarno cuka pri manevriranju in pišejo, da ga je konkurenca(ni napisano katera) prehitela, elektronski pripomočki delajo nepopolno (čitanje tabel), slabo delovanje Start/Stop sistema, nedelovanje odklepanja brezključnega sistema. Pri 8425km so že dolivali AD-blue za 20€. Očitno je ta že brez lažnjivega softwera.
Avstijci imajo jajca in napišejo kaj ni ok, pri nas težko najdeš kakšno kritiko.