Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Ksz...radi se kurčimo a roko na srce redko kateremu izmed nas standard ne dopušča avta v rangu 30 do 35 jurjev...vsaj ne z vidika, da imas potem nadaljnih xy let kaj od življenja.
Torej...za nas balkance bo prišel v poštev tak passat čez tri leta, uvožen iz DE, I, BE, itd. Za 13 do 15 jurjev z 80 jurji prevoženih
.
Zdaj pa o passatu...passat je pač passat...neka sredina v nekem srednjem razredu za srednjo ceno (zahodnjaške plače) ljudskega proizvajalca avtomobilov (ki mu je cilj postati No. 1 v št. Letni prodaji vozil..torej za skeptike...prav iz tega razloga ne bojo šli v premium vode, ker tam ni pridaje v milijonih (10)).
Torej..kdor se odloči in ga nabavi v povprečju ni nekaj strašnega zajebal niti ne kaj stršansko dobrega kupil...kupil je srednje velik (uporaben) avto za množice. V kolikor je tudi sam v ljudski množici v neki zlati sredini (vsaj razumsko in delno finančno..kar se da malo korigirat s starostjo vozila) bo tudi (srednje seveda
) z njim zadovoljen.
Kar je meni všeč...gledam z vidika familije, moje višine, uporabnega prostora...je to da je povsod dovolj prostora za noge (nekdo je prilepil link ..primerjava med passatom, A4 in BMW 3...to je terna z mojega vidika)....da je dovolj prostora za prtljago, tovor, svinjarijo, gnoj, drva (jaz sem hišo prenovil veliko na njegovih plečih)...nima veze..karkoli delaš namečeš noter in pelješ (brez da bi se sekiral!). Za povprečneža si se dobro peljal že s starimi modeli, porabe ne bo velike (dizel itak), trpežen je, skoz po malem kaj crkne...pa marsikaj na njemu lahko sam postoriš...kar pomeni da vsaj prideš zraven...in zaradi množičnosti rezervne dele dobiš pri vsakemu za razumen denar.
Moja rikša ima 13 let, 10 let v moji lasti, uvožen, magični kilometri..saj je skoz kak malenkost a v povprečju se peljem ko grof..poceni, zanesljivo in za moj okus dobro.
Kdor gleda z vidika, da bo vozil avto vsaj eno desetletje bo itak vzel s čim manj opreme (srednjo različico, se ve..ponavadi trendline) ker vemo da se ta oprema slej kot prej začne kvarit, dizel motor, ter ročni menjalnik...in verjeli ali ne...bo teh tudi največ prodanih.
Oblika? Klasično nemška...rahlo zadržana (ker je ljudski ni neka huda a la bmw, mb, audi) a je na dolgi rok povsem sprejemljiva da se ti tudi s 15 let starim avtom ni nerodno prevažat okoli.
Po svoje pa, če pogledam svoj avto pa tega novega..kje je razlika? Plastika je drugače nabrizgana (armatura) pa pleh drugače stisnjen pod prešo....potem pa...kaj že?..manj porabi? Bolj potegne? Se boljše pelješ? Prideš od točke A do točke B na drugačen način?..hmmm...
.
Ta mesec sem dal na stran prve cekine za 'nov' avto...še tri leta počakam potem pa zamenjam štancan pleh iz okrogle v bolj oglato obliko...in gremo dalje..velika verjetnost da res passat (če se ne bom še 5 x premislil...kdo ve).
Je pa ljudski voz...priznajmo mu. Je tako!? Tudi ljudstvo na alterju ga je opazilo...če zmečeš vse komntarje na kup in potegneš črto smo kje....ja v sredini!