Novi Passat

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.609
710
113
Očitno jim gre še predobro, da imajo takšne "vstavi po želji" prevode in opise
evil.gif


Razlika je verjetno doplačilo za "motorčke".
Citat:
LED-žarometi so serijski v izvedbi Highline; če pa se odločite za novi Passat Variant v izvedbi Trendline ali Comfortline, pa jih lahko naročite kot del dodatne opreme. LED-žarometi so pri vseh izvedbah po želji na voljo tudi s funkcijo smerno prilagodljivih luč i in dnevnimi
LED-lučmi.
http://www.volkswagen.si/modeli/novi_passat_variant/odlike/107126_zunanjost


Koliko je garancije na sprednje LED žaromete?
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Lol, 45k za ljudski avto? Upam da tvoje vprašanje ni mišljeno resno. Če sebe smatram kot povprečnega preddstavnika ljudstva, kaj delam narobe, da mi ni tak ljudski avto dosegljiv?

Anyway, za toliko denarja si pa res kupim katerikoli drug nov avto, ne pa zadnji facelift Vw passata. Ta dilema ni ravno težka.
17758-icon_confused.gif
 

sole

Fizikalc
20. jul 2007
1.452
24
38
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
240KM, 4WD, avtomatik + oprema... Kaj je tu predrago? Napačna značka?

seveda značka, zdaj bi vsak že proizvajalec želel biti premium...
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
Ga ni, že samo pogonski sklop je za takšno ceno težko najti, če dodamo še novodobne tehnološke igračke pa sploh ni dileme. Čeprav po drugi strani za marsikatero vozilo lahko rečeš enako, če si v glavo vbiješ čisto določene specifike... ampak potem lahko v tem razredu najdeš samo en avto
wink-1.gif


Konkurenca ki mi pade na pamet je recimo Volvo. Na prvi uč bi sicer večina izbrala nemca, ampak vsakomur svoje.
 

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
volvo ni slab samo je pa zelo specifičen spredaj da ne rečem grd in pa cene nebo nikol tk držal kot passat
tongue-1.gif


in vsem ki mislite da tanovi passat ni premium ga pojdite pogledav živo ker je res korak naprej od prejšnjega modlea, že samo počutje v kabini ti pove d ni to več nek srednji rang..
cheer.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.059
5.657
113
Citat:
Uporabnik motoristic pravi:
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Se pravi ne samo da ima Insignia crap xenon, še 2x dražja je. Fail!

Mogoče pa rabi Kamele0N korekcijska ocala?

Ali pa ti malo podelati na logicnem razmišljanju/sklepanju?

Mogoče kaj tretjega?
bonk.gif

smile-1.gif
hyundai ima za dolge H1....meglenke ima pa H11

In ja men tisti xenoni niso svetil nevem kaj....lahko pa da majo holcarji na AC Dunaj-Maribor pac nek tmn asfalt ki vpija svetlobo....ker edini plus xenona je bil da so se table 1km vnaprej svetle....to da insignie slepijo nasproti vozece pa tak vemo...nisem prvi ki to pise..

Ja vem...zarometi so dobil nagrado za najboljse...v praxsi so pa drugo...

Pa tud 2.0 cdti skriva svojih 170konjev....se spomnim ko sem 2008 peljal Versota z 2.2 d4d 177....je bla veselica proti tem oplovim 170...mogoce je avtomatski menjalnik kriv...al smo bli pa 3je odrasli plus krama prevec za 2.0 dizla
confused-1.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Passat zgubi ravno toliko kot vsi ostali. Kakšnega jurja gor ali dol. Recimo v 5 letih nekje 60 procentov. Recimo da je rabljen vreden kake 3 jurje ali 4 več od kakega drugega voza, je pa tud kake 4 ali 5 dražji v nakupu, pa si tam tam. Jim pa še dodatno ceno nižajo miljon uvoženih jajc na avtonetu.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Mah lej....to je pač avto določenega razreda (saj niti ne vem kam spada...srednji razred?).

Pa če ga še tako nalovdaš z opremo to še vedno ne bo avto razreda višje. Dejstvo.

Podobno kot nekateri radi pribijejo da je Octavija v rangu Passata...

Dodatna oprema je itak zelo drag balast..zaradi nje se baš ne pelješ kaj boljše, kvečjemu da imaš boljši občutek..a če ta občutek stane 5 do 10 jurjev več kot osnovni paket opreme (zlata sredina)... bi lahko kako rekli na to tematiko
evil.gif


(bi bilo zanimivo vedeti ceno s tem motorjem in recimo Comfortline opremo.. če bi meni prišel prav čez tri leta, uvožen s 70.000 prevoženimi
hysterical-1.gif
.)
 

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
to se nebi strinjal s tabo, ker prav oprema ga naredi bolj premium in boljo vožnjo, ergo sedeži, ambient osvetlitev, assistenčni sistemi, dsg, led luči in nenazadnje kar se udobja tiče so za 8 cm podaljsali medosno razdaljo kar se definitivno pozna v prid udobju
cool-1.gif
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Če je že govora o premium Božjih avtih: ali je audi a4 sedaj ljudski avto (dokler še ni novega modela), passat pa je postal premium?

Kaj sploh še ostane porsche panameri, če je že passat tako premium?
confused-1.gif


01.-VW.jpg
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Sosednja tema:
Citat:
Uporabnik Apachi pravi:
Konkretno stane Porsche Macan vred s tem, da plačajo material, delavca, elektriko, itd. pod 7000 EUR. Konkretneje nekaj faktov, ki pa niso bili predstavljeni ne na SiOL strani, niti na National Geographic, ko so tovarno tako zelo hvalili.... :

- V Leipzigu so naredili novo tovarno za Macana, ki je stala 500 mio EUR - zahodna širitev, v smeri proti letališču.
- Naredili so novo lakirnico, ki je stala 1.500 mio oz. po domače 1,5 milijarde EUR. V tej lakirnici trenutno delajo z neverjetnih <20% kapacitete.
- Trenutni taktzeit je en avtomobil na 64 sekund (konkretno 14.11.2014 ko sem bil tam). Delajo tri izmene. Prodati morajo 20 avtomobilov, da odplačajo delavce v tovarni, elektriko in material.... itd. Ne glede na opremo, je razlika v ceni minimalna ... glede na tip usnja, elektronike itd. se razlika v avtomobilu med najslabšo opremo in najboljšo razlikuje neverjetnih 600 EUR.
- Trenutno se gradi hala za izdelavo nove Panamere II. Ta je 3x večja od Macana. Po novem Panamer in pa Cayenov ne bodo vozili več z vlakom v Hannover na barvanje in nato nazaj, ampak jih bodo pobarvali v Leipzigu. S tem bo lakirnica začela delovati z močjo okoli 50%. Še je rezerve. Na taistih robotih bo od 2016 naprej delali še novi Bentley itd.
- Če polomiš smernik nad sprednjim blatnikom, boš na servisu zanj odštel 150 EUR. Porsche ga kupuje za 70 EUR.... ampak ne enega, ampak 1000 kosov.

Enako se dogaja z Golfi, Tiguani, Touran itd. v Wolfsburgu. Cena kompletnega Tiguana z najhujšo opremo ne dosega niti 4000 EUR.
Še hujše - novi Tiguan, Touran in Golf bodo imeli ISTI prtljažnik - isti kos pleha. Razlika bo samo spodnji del prtljažnika, ki ga bo robot zavaril. S tem so zmanjšali stroške razvoja in izdelave za več kot 90%.

Trenutni taktzeit prejšnji petek 21.11.2014 je bil 52 sekund za novega golfa, 58 sekund za tiguana. Nočne in vikend proizvodnje so počasnejše.
Vsi avtomobili do sedaj so stroške razvoja, naprav tipa roboti itd..., stroške proizvodnje itd. že davne dni pokrili. Cena NOBENEGA v tovarni ne presega 4000 EUR. Noben pa se ne prodaja pod 15.000 EUR.
grims-1.gif


Cena Transporterja T5 v Hannovru je še hujša, razvoj in izdelava pa staneta celo manj od Tiguana.

Od kod vem vse to? Recimo da imam dostop in skoraj dnevno gledam kako nastajajo takšni avtomobili. Nekateri pazijo na svoje avtomobile kot na jajca, a da bi vedeli, kaj vse z njimi včasih počnejo že v tovarni sami... bi ga najraje prodali pa se "vozili peš"
hysterical-1.gif
....

Levji delež pri ceni vzamejo države (npr. pri nas 22%), potem se najdejo še prevozniki, pri Porsche je to Rudoldph Logistic, pri VW pa nizozemska Ceva, Schnellecke, najdražji del avtomobilov pa je - verjel ali ne... sedež. Le-te po večini izdeluje Sitech Sitztechnik, razen po naročilu kakšen Recarro ipd.
Motorji pa sploh niso dragi..
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.045
3.563
113
41
Lj
Se pravi je bolje nabaviti Kio, ker razlike v proizvodni ceni ni toliko, kot je razlike v prodajni ceni.