Novi Passat

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
V Sloveniji je taku, auto se začne pri Golfi, pa konča pri Pasati, pa če je treba potem vodo in kruh jest, pa potem bajto prodat za servisirat, najprej prvi turbo, potem še drugi turbo v bi-turbo, potem injektorje, potem zariblje DSG, pa spet potem turbo, pa drugi turbo, pa DSG spet zariblje, ....

Amer si pa kupi grdega Priusa in ga vozi desetletje in pol milijona km samo z menjavami olja, filtrov, potem ga pa še delujočega in brez okvar zapelje na odpad. Hilly Billy-i si pa itak omislijo poltovornjak z osmimi gumami in V12 mašino ameriške izdelave, ki tudi preprosto deluje. Nobenik quad turbo zadev. Samo kubatura.

Tam, da jim rečeš, da je avto doživel 100.000 km brez okvare ali izrednega servisa samo bruhnejo v smeh. Tam se avte konkretno zvozi. Zato je tudi kar nekaj evropskih avtomobilskih znamk v ZDA konkretno pogorelo. Ameru mora avto delat.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Vseeno je, kje jih delajo. Važno je, kaj delajo. In za različne trge jih v isti tovarni lahko delajo različne. Ne le opreme, tudi materiale. Kar je mtl napisal.

Ja, samo, da je utopija, da v Evropi dobimo "boljše" materiale.

Dobijo pa v ZDA njim prilagojene pakete opreme. Tudi občasno oskubljene osnovne varijante modelov, da lahko model avtomobila pošljejo tudi v kakšno cenovno bitko. Po drugi strani pa marsikateri model v ZDA vidi opremo, ki je v EU na voljo samo v premijskih znamkah istega koncerna.

Tudi cenovna bitka je tam neprimerno hujša. Tam se folk k prodajalcem (dilerjem) hodi dobesedno dilat. Seveda ne gre samo za zbijanje cen, tam gredo reči tudi obratno - za modele, kjer je hudo povpraševanje, zaloga pa mala, prodajalci ceni iz cenika tudi dajajo pribitke. Tudi po 20% cene iz cenika. Pač trg v akciji.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Vseeno je, kje jih delajo. Važno je, kaj delajo. In za različne trge jih v isti tovarni lahko delajo različne. Ne le opreme, tudi materiale. Kar je mtl napisal.

Ja, samo, da je utopija, da v Evropi dobimo "boljše" materiale.

Velikokrat. Videno na lastne oči. Ne pri vseh znamkah, seveda.

Mimogrede: koliko modelov avto si vozil evropsko in ameriško varianto?
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.045
3.563
113
41
Lj
Mogoče so boljša oprema 1.2 tsi motorji, ki jih zaradi svojega prestiža nočejo seliti čez lužo. Evropska eksluziva in to.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Ali pa to, da se v US of A od motorja pričakuje, da vsaj 200.000 milj laufa samo na menjave olja in filtrov na ne-pooblaščenih servisih.
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
hysterical-1.gif

Preko luže so kosilnice in motorne žage take kubature... Če ni vsaj blizu 2 litrov gibne prostornine ne valja... It's a toy, not a car...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Tudi tam čez imaš take in drugačne ljudi.

Posplošeno pa velja, da tam poraba goriva ni tako bistvena ker pač nimajo 150% davka (+trošarine) na goriva, tako je pri nas kakšno izredno popravilo na račun porabe spregledano in še vedno ekonomsko upravičeno, tam pa to ne bo šlo skozi in se preprostost in zanesljivost pač bolje prodajata.

Zanimivo bi bilo videti koliko VW v deželi avtomatskih menjalnikov (US) proda DSG in koliko klasičnih avtomatikov.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Načeloma se strinjam. Nahrbtoma pa vidimonsa so vozila za USA trg mnogo bolje opremljena kot za EU serijska oprema in doplačilna), Kalifornija ima eno izmed najrigoroznejših okolevarstenih zahtev glede izpuhov... Pa so avti vseeno ceejši.
Res da so udobnejši (mehkejše vzmetenje, etc) samo sem prepričan da slabšo kvaliteto ameri hitro 'nagradijo'.
Torej verjetno EU kupci subvencioniramo amerom poceni evropska vozila. Pa predno pametiš; zadnje čase sem zelo v stikih s 'consumer' segmentom preko luže, ki je zadnji, odočilni člen v verigi... In ta člen odloča kaj se bo dobro prodajalo/kupovalo...
Pustimo cenovno komponento pri miru, ampak dejstvo je, da če proizvajalec ločuje avtomobile za različne trge, potem je kvaliteta (mislim materialov, izdelave, itd., ne dolgotrajnost) za ZDA slabša kot za EU. To je pa zato, ker so pričakovanja drugačna. Samo poglej si (čeprav v zadnjem času se Ameri nekoliko izboljšujejo na tem področju) plastiko pri ameriških avtomobilih in potem EU. Še malo nazaj je bila plastika pri amerikancih nekje na nivoju Zastavine
grin1.gif
.
Opremski paketi, itd. so pa spet druga zgodba. Ravno tako recimo podvozje, kjer so običajno avtomobili za ZDA (kot si napisal) bolj naravnani na udobje, pri nas bi se pa to dojemalo kot guncanje in bi vsi popljuvali. Čeprav se človek vpraša, če je tisto športno podvozje, ko se voziš 30 km/h v gužvi po luknjasti cesti in te celega pretrese
cry12bpy.gif
res boljše od guncanja.

In kot zapisano, fizična lokacija proizvodnje avtomobila je nepomembna (večinoma
evil.gif
).
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ja, itak.
Poglej si tole...
Edino ne vem a tam vodo za benz prodajajo...
smile-1.gif

2109679-Slika.jpg
 

Priponke

  • 2109679-Slika.jpg
    2109679-Slika.jpg
    53,7 KB · Ogledi: 140
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.075
113
Če ciljaš na oktane jih merijo v ameriku drugače, tistim njihovim cifram moraš prištet cca. +10 da dobiš naše vrednosti.
 

paci

Fizikalc
19. jul 2007
1.573
8
38
Volkswagnov robot napačno varil, v Emdnu zavrgli 700 karoserij passata
Vse napačno izdelane karoserije so poslali v stiskalnico

Po za zdaj še neuradnih podatkih, ki jih navajajo nemški mediji, je v tovarni v Emdnu prišlo do programske napake v robotih. Okrog 700 karoserij nove generacije passata, na isti proizvodnji liniji nastajajo tako limuzinske kot karavanske izvedbe, so zato napačno zvarili. Ker pri kontroli izbirajo naključne karoserije, napake tudi niso opazili takoj. Vse napačno izdelane karoserije so poslali naravnost v stiskalnico.

Predstavniki Volkswagnove tovarne so napako označili za "začetniške težave", podrobneje pa vzrokov niso pojasnili.

Po podatkih zaposlenih naj bi vodstvo tovarne za obdobje okrog velike noči predvidelo dodatne delovne izmene, do sredine januarja pa bodo morali nadoknaditi izostanek proizvodnje okrog 2.200 passatov.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Se je že začelo. VW je imel zadnja leta precej failov. Najhujši so bili 2,0 PD motorji, potem so pa tukaj še verige pri TSI motorjih, pa razne turbine, LMM in podobno.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
sedaj ko pride novi Passat, ali so kakšni posebni popusti za stare modele ?