V Sloveniji je taku, auto se začne pri Golfi, pa konča pri Pasati, pa če je treba potem vodo in kruh jest, pa potem bajto prodat za servisirat, najprej prvi turbo, potem še drugi turbo v bi-turbo, potem injektorje, potem zariblje DSG, pa spet potem turbo, pa drugi turbo, pa DSG spet zariblje, ....
Amer si pa kupi grdega Priusa in ga vozi desetletje in pol milijona km samo z menjavami olja, filtrov, potem ga pa še delujočega in brez okvar zapelje na odpad. Hilly Billy-i si pa itak omislijo poltovornjak z osmimi gumami in V12 mašino ameriške izdelave, ki tudi preprosto deluje. Nobenik quad turbo zadev. Samo kubatura.
Tam, da jim rečeš, da je avto doživel 100.000 km brez okvare ali izrednega servisa samo bruhnejo v smeh. Tam se avte konkretno zvozi. Zato je tudi kar nekaj evropskih avtomobilskih znamk v ZDA konkretno pogorelo. Ameru mora avto delat.
Amer si pa kupi grdega Priusa in ga vozi desetletje in pol milijona km samo z menjavami olja, filtrov, potem ga pa še delujočega in brez okvar zapelje na odpad. Hilly Billy-i si pa itak omislijo poltovornjak z osmimi gumami in V12 mašino ameriške izdelave, ki tudi preprosto deluje. Nobenik quad turbo zadev. Samo kubatura.
Tam, da jim rečeš, da je avto doživel 100.000 km brez okvare ali izrednega servisa samo bruhnejo v smeh. Tam se avte konkretno zvozi. Zato je tudi kar nekaj evropskih avtomobilskih znamk v ZDA konkretno pogorelo. Ameru mora avto delat.