V testu so se peljali v koloni, koliko je videt po slikah. Ves čas verjetno ne, ampak povprečno lahko rečeš, da vpliv voznika lahko vpliva res samo toliko koliko vozniki med seboj različno tehtajo. Verjemem, da so se celo dogovorili koliko naj imajo temperaturo kabine. Gume so kakšne so. Verjetno vse homologirane. Vpliv različnih gum na doseg... khm... bodi resen. Če pa že so, pa naj za to odgovarja proizvajalec ali tisti ki je avtomobile dal v posojo za test (uvoznik, whoever..), zakar spet verjamem, da so na vozilo nataknjene najboljše možne. Skratka karkoli si napisal je nabijanje.No daj statistiko na plano - lahko tako prirejeno kot proizvajalci EV in ICE.
Jaz res ne vem kaj vam sončkom ni jasno - napizdevajo nas na vsakem koraku in mislite, da glih EV/ICE/...(vstavi poljubno) pa so izjema.
Moj nov ICE (toliko o mojem zagovarjanju EV) troši trenutno 30% več kot so mi to "prodajali" v katalogu/reklami. In kaj zdaj?
Pa konkretno k Norveškem testu: 20 različnih vozil z različnimi gumami, različnimi vozniki, pelješ po isti 550km dolgi poti - ni šans, da je vsaj blizu realnosti - pa karkoli meriš.
In pol dežurni EV nergač, takoj vidi zarote in nategovanje,...
Ti iščeš predvsem izgovor zakaj NE KUPITI EV.
Zadnji stavek, ki si ga napsal pa sploh ne bom komentiral.