nadomestno vozilo ob servisu avta

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Smo imeli VW vozni park. Dve leti garancije in dve leti jamstva. Interval je bil na 15.000km. Jamstvo pa... širši spisek kaj ni krito, kot pa, kaj je. Zavarovalnica ni postavila nobenih pogojem, da mora biti interval na 15k, ampak je to postavil Posrche Slovenija.

Sicer pa, naj bo po tvoje, se mi ne da kregat...
Brez težav bi takrat servisirali na 30.000km in imeli garancijo 2 leti, bi se pa s tem odpovedali jamstvu po takratnih pogojih. In seveda je Porsche Slovenija postavil pogoje, saj ste z njimi podpisali pogodbo. S tem je pač delno/v celoti kril stroške “brezplačnega” jamstva. :)
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.420
961
113
Brez težav bi takrat servisirali na 30.000km in imeli garancijo 2 leti, bi se pa s tem odpovedali jamstvu po takratnih pogojih. In seveda je Porsche Slovenija postavil pogoje, saj ste z njimi podpisali pogodbo. S tem je pač delno/v celoti kril stroške “brezplačnega” jamstva. :)

Super, se pravi to je po tvoje cse O.K., korektno in poslovno?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
luka51
Delta team iz Krškega je za yamaho že pred 20 leti imel servise na 6kkm, cela Evropa pa na 10.
Razlog naj bi bil slabši bencin in slabše ceste in podobno.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Super, se pravi to je po tvoje cse O.K., korektno in poslovno?
??????????
Jaz sem samo repliciral, da širiš (namerno ali nenamerno) lažne informacije, da garancija ni veljala, če nisi servisiral na 15.000km. To je vse.
Za korektnost je pa vsak odrasel se sam sposoben odločit ali je tisti pogodbeni odnos za njega sprejemljiv ali ne.
Moj kolega je prodajalcu ob prevzemu vozi mirno rekel, da naj kar servis nastavijo na 30.000 in ko mu je ta začudeno rekel, ja pa brezplačno jamstvo boste izgubili, mu je lepo odvrnil nazaj, da dokler ga mora on plačevati s servisi na 15.000km, naj mu ne govori o brezplačnem jamstvu. In sta zaključila.

Ali je poslovno? Seveda je poslovno, vsaka storitev pač nekaj stane. In dokler je vse transparentno, se pač obe strani odločita ali gresta v to pogodbo. Ali ti delaš brezplačno? Ker če ja, potem mi javi kaj delaš in pridem iskat.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.420
961
113
??????????
Jaz sem samo repliciral, da širiš (namerno ali nenamerno) lažne informacije, da garancija ni veljala, če nisi servisiral na 15.000km. To je vse.
Za korektnost je pa vsak odrasel se sam sposoben odločit ali je tisti pogodbeni odnos za njega sprejemljiv ali ne.
Moj kolega je prodajalcu ob prevzemu vozi mirno rekel, da naj kar servis nastavijo na 30.000 in ko mu je ta začudeno rekel, ja pa brezplačno jamstvo boste izgubili, mu je lepo odvrnil nazaj, da dokler ga mora on plačevati s servisi na 15.000km, naj mu ne govori o brezplačnem jamstvu. In sta zaključila.

Ali je poslovno? Seveda je poslovno, vsaka storitev pač nekaj stane. In dokler je vse transparentno, se pač obe strani odločita ali gresta v to pogodbo. Ali ti delaš brezplačno? Ker če ja, potem mi javi kaj delaš in pridem iskat.

S cepci, kot si ti se res ne gre prerekati. Ker ne razumes, noces razumeti oz. Predvidevam, da vozis VW in imas VW tatu na roki.

Torej, v vooznem parku smo imeli cez 10 VW-jev. Jamstvo smo doplacali. Torej, ponavljam, nismo ga dobili brezplacno, placali smo ga. Strosek jamstva je bil oznacen na ceniku. Bo slo? Razumes? Ne, ne delam brezplacno, zato smo tudi jamstva placali.

V nobenih dokumentih ne pise, da je servisni interval na 15.000 kilometrov zato, ker smo imeli jamstvo. Nikjer. Servisni interval na 15.000 nam je bil predstavljen s strani prodajalca, nikoli ni rekel, da lahko delamo na 30.000 niti tega nikjer ne pise. Torej, kako bi lahko vedel, da lahko delamo servisne intervale ma 30.000? To, da je servisni interval skrajsanj je skrajno nekorektno. Prvic zato, ker smo jamstvo placali, pa tudi, ce ga ne bi ne bi bilo korektno. A ves zakaj? Zato, ker bi si prodajalec jamstvo vkalkuliral v ceno (kar je sicer cisto pravilno in korektno) in ker mu tudi to ne daje pravice zavajanja, da se servisni interval skrajsa zaradi jamstva. To je unikum v Sloveniji in to si lahko s svojim odnosom (in posledicno ovcami, ki na to nasedja, kjer smo bili tudi mi) placujejo.

Sem pa vesel, da na koncu vedno odloca kupec, kam bo dal svoj denar. V firmi imamo vozni park cca. 30 vozil. Vse smo imeli VW. Danes pa Ford, Peugeot, in Citroën. In veš kaj? Nobenih problemov. Med tem, ko smo imeli VW kar naprej na servisih. Ni bio tedna, da ne bi kaksen avto iz flote manjkal. So se zaposleni bunili, da ne bodo vozili Fordov, Peugeotov in Citroënov. Ne bos verjel, danes nihce vec ne pomisli na VW. Se posebne ne uporaniki Peugeota in Citroëna, ker je njihov avtomatski menjalnik znanstvena fantastika za DSG.

Zelim to lepo nedeljo in veliko pirhov. Verjetno so modre barve z VW logotipom.
 
  • Všeč mi je
Reactions: DOMEK in Pepe

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Vidiš, se popolnoma motiš. Ne vozim VWja.
Bi pa predlagal, da pošljete zaposlenega, ki vodi vozni park na kakšno izobraževanje, ker ga je očitno prodajalec peljal žejnega čez vodo.
Je pa nekaj pozitivnega prišlo iz tega: ste zamenjali znamko in ste ultra zadovoljni. Morda je pa ta zaposleni bil vmes na izobraževanju in je končno naredil optimalno odpočitev za podjetje in ne za prodajalca. Čestitam, da ste šli drugam. Pravilno, saj se le tako izloči slabe prodajalce/serviserje.
Pa še to: kar nekaj fizičnih oseb (žal premalo) prebere pogodbo in pogoje, preden kaj podpiše. Žalostno, da podjetje nabavi 10 vozil in odgovorni samo podpiše, namesto da bi prebral, kaj podpiše. In v pogojih jamstva (katerega ste celo plačali) so zelo jasno zapisani pogoji in omejitve.
Lepo nedeljo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
No, saj pri Fordu je isti stos.
Servis na 60kkm ali dve leti, vendar je tretje leto obvezen na 30 če želiš veljavno jamstvo (2+2) Vsaj tako mi je rekel prodajalec/serviser .
Pa ne bi sedaj o smiselnosti servisa na 60kkm. Ker sem itak dobil sporočilo na armaturo po 30kkm in dobrem.letu in se je naredila.menjava olja za 300+ evrov.
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
No, saj pri Fordu je isti stos.
Servis na 60kkm ali dve leti, vendar je tretje leto obvezen na 30 če želiš veljavno jamstvo (2+2) Vsaj tako mi je rekel prodajalec/serviser .
Pa ne bi sedaj o smiselnosti servisa na 60kkm. Ker sem itak dobil sporočilo na armaturo po 30kkm in dobrem.letu in se je naredila.menjava olja za 300+ evrov.
Samo olje ali se kaj?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici

Priponke

  • Screenshot_2021-04-04-09-12-40-923_com.google.android.apps.photos.jpg
    Screenshot_2021-04-04-09-12-40-923_com.google.android.apps.photos.jpg
    1.018,1 KB · Ogledi: 160

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Tale masina v tranzitu rabi drugace 6.7l olja plus slab liter s filtrom verjetno. Da das pa 210eur za 9.8l olja moras biti pa na trdih drogah.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Tale masina v tranzitu rabi drugace 6.7l olja plus slab liter s filtrom verjetno. Da das pa 210eur za 9.8l olja moras biti pa na trdih drogah.
malo sem brskal po googlu in trdim, da se motiš. 2.0 Tdci motor v tranzitu ima kapaciteto 8 litrov plus filter 1 liter. Torej bližje 9.8 kot 6.7. Glede olja se v teh novih motorjih ni za igrati, ker se lahko mimogrede zgodi resna okvara motorja samo zaradi uporabe napačnega olja. Mi je znano več primerov, ko se je moral zamenjati motor zaradi napačnega olja. Sicer ne pri Fordu ampak vseeno. V starih avtih je vseeno kaj vliješ not pri novih pa se nebi igral. 210 eur je malenkost proti temu kakšne težave te čakajo ob uporabi nepravilnega olja. In ni treba, da si na drogah zaradi tega prej trdim, da so na drogah tisti, ki plačajo za nov avto 30.000 eur potem pa šparajo pri olju ......
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Ne vem. Na novem polotu nisen nikjer v pogojih jamstva ujel postavke servis na 15k km. Moram še enkrat preverit. Drugače servis z menjavo olja na 30k km ali 2 leti (longlife olje) oz. ko te avto opozori na to. Lahko prej, ker beleži hladne vžige, kratke vožnje, itd, ter sam preračuna "težke" pogoje in javi servis prej kot 2l/30k km. V vsakem primeru verjetno več kot 15k km letno ne bo, olje bo pa tud menjano 1x letno. Ne verjamem jest tem long life. OK za mašino, ki se vrti povprečju med 2,5-4k obratov, ampak turbina ki se vrti 100-200k obratov. Ni to ravno blagodejno. Ni čudno da takoj po jamstvu vse skup crkne.