??????????
Jaz sem samo repliciral, da širiš (namerno ali nenamerno) lažne informacije, da garancija ni veljala, če nisi servisiral na 15.000km. To je vse.
Za korektnost je pa vsak odrasel se sam sposoben odločit ali je tisti pogodbeni odnos za njega sprejemljiv ali ne.
Moj kolega je prodajalcu ob prevzemu vozi mirno rekel, da naj kar servis nastavijo na 30.000 in ko mu je ta začudeno rekel, ja pa brezplačno jamstvo boste izgubili, mu je lepo odvrnil nazaj, da dokler ga mora on plačevati s servisi na 15.000km, naj mu ne govori o brezplačnem jamstvu. In sta zaključila.
Ali je poslovno? Seveda je poslovno, vsaka storitev pač nekaj stane. In dokler je vse transparentno, se pač obe strani odločita ali gresta v to pogodbo. Ali ti delaš brezplačno? Ker če ja, potem mi javi kaj delaš in pridem iskat.
S cepci, kot si ti se res ne gre prerekati. Ker ne razumes, noces razumeti oz. Predvidevam, da vozis VW in imas VW tatu na roki.
Torej, v vooznem parku smo imeli cez 10 VW-jev. Jamstvo smo doplacali. Torej, ponavljam, nismo ga dobili brezplacno, placali smo ga. Strosek jamstva je bil oznacen na ceniku. Bo slo? Razumes? Ne, ne delam brezplacno, zato smo tudi jamstva placali.
V nobenih dokumentih ne pise, da je servisni interval na 15.000 kilometrov zato, ker smo imeli jamstvo. Nikjer. Servisni interval na 15.000 nam je bil predstavljen s strani prodajalca, nikoli ni rekel, da lahko delamo na 30.000 niti tega nikjer ne pise. Torej, kako bi lahko vedel, da lahko delamo servisne intervale ma 30.000? To, da je servisni interval skrajsanj je skrajno nekorektno. Prvic zato, ker smo jamstvo placali, pa tudi, ce ga ne bi ne bi bilo korektno. A ves zakaj? Zato, ker bi si prodajalec jamstvo vkalkuliral v ceno (kar je sicer cisto pravilno in korektno) in ker mu tudi to ne daje pravice zavajanja, da se servisni interval skrajsa zaradi jamstva. To je unikum v Sloveniji in to si lahko s svojim odnosom (in posledicno ovcami, ki na to nasedja, kjer smo bili tudi mi) placujejo.
Sem pa vesel, da na koncu vedno odloca kupec, kam bo dal svoj denar. V firmi imamo vozni park cca. 30 vozil. Vse smo imeli VW. Danes pa Ford, Peugeot, in Citroën. In veš kaj? Nobenih problemov. Med tem, ko smo imeli VW kar naprej na servisih. Ni bio tedna, da ne bi kaksen avto iz flote manjkal. So se zaposleni bunili, da ne bodo vozili Fordov, Peugeotov in Citroënov. Ne bos verjel, danes nihce vec ne pomisli na VW. Se posebne ne uporaniki Peugeota in Citroëna, ker je njihov avtomatski menjalnik znanstvena fantastika za DSG.
Zelim to lepo nedeljo in veliko pirhov. Verjetno so modre barve z VW logotipom.