nadomestno vozilo ob servisu avta

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.705
113
pri taščici
Vem za primer ko so iz novega avta sravfali "armaturo" v starega, da so rešili garancijo!
In ja, tule bi zakon moral zahtevati nadomestno.vozilo za.cas popravila.
Pravzaprav ne samo vozila, vseh tehničnih stvari.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
Saj pa pise, da morejo krit vse stroške v povezavi z okvaro. Samo ti moreš zahtevek dat. Pač pošleš racune taxija.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.705
113
pri taščici
Saj pa pise, da morejo krit vse stroške v povezavi z okvaro. Samo ti moreš zahtevek dat. Pač pošleš racune taxija.
Taxi ne vem če bi šel skoz, rentacar enakega vozila bi pa moral iti.
Najbolj mi gre na jetra, ko imaš redni servis, pa bi si najraje vzel cel dan časa.
Ja si naj pa prevoz iz servisa urejam in se prevoz nazaj.
Za tiste pol ure dela.
Če si mal siten, se zmenis da prideš eno uro po oddanem vozila nazaj po avto.
Seveda se en teden prej naročiš na določeno uro. Najbolje takoj zjutraj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.421
961
113
Drugače pa imamo v EU, če se prav spomnim samo še mi zakon iz socializma, ki govori o menjavi izdelka po 45 dneh. Še Hrvatje tega nimajo več.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Taxi ne vem če bi šel skoz, rentacar enakega vozila bi pa moral iti.
Najbolj mi gre na jetra, ko imaš redni servis, pa bi si najraje vzel cel dan časa.
Ja si naj pa prevoz iz servisa urejam in se prevoz nazaj.
Za tiste pol ure dela.
Če si mal siten, se zmenis da prideš eno uro po oddanem vozila nazaj po avto.
Seveda se en teden prej naročiš na določeno uro. Najbolje takoj zjutraj.
Če imaš običajen servis, ga dejansko lahko uredijo v eni uri. In še nisem imel primera, da ti zraven ne ponudijo mize, kavice in kakšen časopis za prebrat in v miru počakaš. Pri BMWju pa lahko še na monitorju spremljaš, kaj se dogaja s tvojim avtom. Včasih ti pa uturijo še kakšen testni avto, da se greš zapeljat.
Kot si pa napisal, se zmeniš za dovolj naprej in za točno uro.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Konkretno Citroen v MB (za Jarca ne vem, ampak mislim, da je enako) vsak servis - reden/izreden - te vprašajo če te kam zapeljejo in ko ti javijo da je gotov, če pridejo po tebe (seveda znotraj MB). Vedno pokličejo potem taxi.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Boš razumel, ko boš na drugi strani, kako kruto zna to biti in kako to nekateri izkoriščajo.
Nemarno se izkorišča vračilo pri nakupu po spletu.
Teh 45 dni pa je praktično edina možnost, da se stranka izvleče iz izdelka, ki očitno ne deluje kot mora. In še vedno (pa sem videl že kar nekaj primerov), ko se je sklicevala na to, je bila stranka obupana in imela dovolj nategovanja s strani podjetja. In tukaj se ne pogovarjamo o petih dneh. Če servis ni sposoben popraviti izdelka v mesecu in pol, potem očitno nekaj ne štima z izdelkom.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Lahko tudi tukaj po forumu najdeš teme in nasvete v smislu, kupi prek spleta, probaj in vrni nazaj. Saj te nič ne stane. Pa tukaj je kar nekaj prodajalcev prek spleta in naj ti povedo (so že povedali).
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
Saj nisem rekel, da se ne dogaja. Pravim le, da je zanemarljivo. Če bi bilo tako pogosto bi se tudi prodajalci že prenehali s prodajo. Tako pa je le nevšečnost.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.421
961
113
Nemarno se izkorišča vračilo pri nakupu po spletu.
Teh 45 dni pa je praktično edina možnost, da se stranka izvleče iz izdelka, ki očitno ne deluje kot mora. In še vedno (pa sem videl že kar nekaj primerov), ko se je sklicevala na to, je bila stranka obupana in imela dovolj nategovanja s strani podjetja. In tukaj se ne pogovarjamo o petih dneh. Če servis ni sposoben popraviti izdelka v mesecu in pol, potem očitno nekaj ne štima z izdelkom.
Ti povem iz prve roke, da ni vedno oz. v večini ni tako. Največkrat je problem dobava kakšnega dela, ali pa nadgradnja programske opreme. V tujini enostavno tega ne razumejo. Še posebno pa je to problem sedaj, ko so težave z dobavami polprevodnikov.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
In zakaj mora biti to težava lastnika vozila in ne servisa/uvoznika/proizvajalca?
V primeru, da se lastnika ustrezno poservisira (brezplačen nadomestni avto, itd.), ni težav. Če se ga pa nateguje, potem pa verjamem, da so težave in čisto prav, da ima šibkejša stran zakonsko varstvo.
In še glede tujine: hočeš rečt, da bo Nemec mirno gledal 45dni avto na servisu brez ničesar?
In če je to tak problem, potem se pač da podpisat kupcu ob naročilu avta izjavo, da se zaveda, da bo popravilo avta lahko trajalo več kot 45 dni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
So države na tem svetu, kjer je še bolj zaščiten kupec, kot pri nas. Celo avte stare 7 let, ki se dnevno kvarijo, morajo proizvajalci krit. Ker zakon predvideva da je avto trajna dobrina, torej mora trajat 10 let ali vsaj 150 jurjev km. In kar je manj je problem proizvajalca.
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
So države na tem svetu, kjer je še bolj zaščiten kupec, kot pri nas. Celo avte stare 7 let, ki se dnevno kvarijo, morajo proizvajalci krit. Ker zakon predvideva da je avto trajna dobrina, torej mora trajat 10 let ali vsaj 150 jurjev km. In kar je manj je problem proizvajalca.
Kje pa je to? Bi z veseljem podprl se pri nas.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Dobra poprodaja je vedno na strani strank. Ostali so kr nekaj.... Pa čeprav dobroto stranke s pridom izkoriščajo.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.421
961
113
Nemarno se izkorišča vračilo pri nakupu po spletu.
Teh 45 dni pa je praktično edina možnost, da se stranka izvleče iz izdelka, ki očitno ne deluje kot mora. In še vedno (pa sem videl že kar nekaj primerov), ko se je sklicevala na to, je bila stranka obupana in imela dovolj nategovanja s strani podjetja. In tukaj se ne pogovarjamo o petih dneh. Če servis ni sposoben popraviti izdelka v mesecu in pol, potem očitno nekaj ne štima z izdelkom.

Niso fora samo nadomestna vozila, cela industrija. Lahko das podpisat karkoli, zakon je nad vsem, kar s stranko podpises. Verjetno ne tebi kap zadela, ce bi se dva meseca vozil z nadomestnim avtov v zameno, da ne zahtevas novega po 45 dneh?