nadomestno vozilo ob servisu avta

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
malo sem brskal po googlu in trdim, da se motiš. 2.0 Tdci motor v tranzitu ima kapaciteto 8 litrov plus filter 1 liter. Torej bližje 9.8 kot 6.7. Glede olja se v teh novih motorjih ni za igrati, ker se lahko mimogrede zgodi resna okvara motorja samo zaradi uporabe napačnega olja. Mi je znano več primerov, ko se je moral zamenjati motor zaradi napačnega olja. Sicer ne pri Fordu ampak vseeno. V starih avtih je vseeno kaj vliješ not pri novih pa se nebi igral. 210 eur je malenkost proti temu kakšne težave te čakajo ob uporabi nepravilnega olja. In ni treba, da si na drogah zaradi tega prej trdim, da so na drogah tisti, ki plačajo za nov avto 30.000 eur potem pa šparajo pri olju ......
Drži.
Ravno tako kot drži, da je ustrezno olje iz avtotrgovine za tretjino cene isto ustrezno kot tisto iz servisa.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in koliko

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Ne vem. Na novem polotu nisen nikjer v pogojih jamstva ujel postavke servis na 15k km. Moram še enkrat preverit. Drugače servis z menjavo olja na 30k km ali 2 leti (longlife olje) oz. ko te avto opozori na to. Lahko prej, ker beleži hladne vžige, kratke vožnje, itd, ter sam preračuna "težke" pogoje in javi servis prej kot 2l/30k km. V vsakem primeru verjetno več kot 15k km letno ne bo, olje bo pa tud menjano 1x letno. Ne verjamem jest tem long life. OK za mašino, ki se vrti povprečju med 2,5-4k obratov, ampak turbina ki se vrti 100-200k obratov. Ni to ravno blagodejno. Ni čudno da takoj po jamstvu vse skup crkne.
Ja, so spremenili spet pogoje :). Glede intervala na bolje.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Drži.
Ravno tako kot drži, da je ustrezno olje iz avtotrgovine za tretjino cene isto ustrezno kot tisto iz servisa.
potem pa mi povej še, da kozolčar prav tako napravi servis za drobiž. Na koncu pa itak vse večje okvare mora reševat pooblaščeni servis. Zadnjič je eno stranko menjava olja pri kozolčarju stala nekaj manj kot 4.000€(zaradi nepravega motornega olja je razpadel zobati jermen, ker so probali sami ugotoviti, zakaj ni pritiska olja so uničili komplet motor. Potem pa je kriva znamka avtomobila seveda, ki je zaradi dobre volje krila del stroškov za novi motor. Zaradi mene se lahko igrate bomo imeli pač delo; ne menjava olja ampak menjava motorja pri vsakem drugem servisu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
No, s temi intervali mutijo vsi po vrsti.

25 let tega je VW v slovenskih servisnih knjigah (stoposto zanalašč) izpuščal podatek o kilometrih za predvideno menjavo zobatega jermena. Servisi so to interpretirali kot 5 let/90k km. Kupci so pa ubogali in plačali servis ali pa (še bolje) naročili nov avto tik pred velikim servisom :cheer:

Ob zadnji menjavi jermena sem zanalašč interval raztegnil na 10 let (kilometrov enih 65k), aftermarket jermen je zdržal b.p.

Ko sem kupil japonski jajček, so mi ob predaji avta v servisni knjigi s signirjem označili interval prvega oljnega servisa, kjer piše: 15 oziroma 20 000 km. Pojasnili so, da je prava cifra seveda 15k. No, uvoznik je v servisni knjigi za swifta 1.0 pošteno napisal, da je interval 20k/leto. (Pustimo to, da šparam turbino in menjam olje na 7 jurjev, to bom dal v predal hobija in ne stroška... :aplauz::valjamse:)

In, če potarnam nad olji in uradnimi servisi: v motor gre 3,25 litra, na računu pa so flegma zaračunali 3,5 litra. Sklep je torej še vedno: vsak biznis poskuša molsti stranko kjer le more, uradni servisi pa niso entiteta, ki bi po pravilu bila na strani kupca.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.420
961
113
potem pa mi povej še, da kozolčar prav tako napravi servis za drobiž. Na koncu pa itak vse večje okvare mora reševat pooblaščeni servis. Zadnjič je eno stranko menjava olja pri kozolčarju stala nekaj manj kot 4.000€(zaradi nepravega motornega olja je razpadel zobati jermen, ker so probali sami ugotoviti, zakaj ni pritiska olja so uničili komplet motor. Potem pa je kriva znamka avtomobila seveda, ki je zaradi dobre volje krila del stroškov za novi motor. Zaradi mene se lahko igrate bomo imeli pač delo; ne menjava olja ampak menjava motorja pri vsakem drugem servisu.

Čalam, ko bodo začeli kozolčarji Hybride popravljat. Pa štromarje. Vsake toliko časa bo koga na hrbet vrgo in bomtudi kriva avtomobilska znamka. Ampak, bo pa poceni... če tudi kdo umre, samo, da je poceni. :bonk:
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
PSA pač rabi specialno vzdrževanje, ki ga ne zna vsak. Kot včasih alfe. Ga ni bilo junaka vširši okolici, ki bi znal na alfi fargazer nastavit.
 

ksi

Fizikalc
23. avg 2007
167
72
28
PSA pač rabi specialno vzdrževanje, ki ga ne zna vsak. Kot včasih alfe. Ga ni bilo junaka vširši okolici, ki bi znal na alfi fargazer nastavit.
Tudi zdaj ga ni junaka vključno s pooblaščenim serviserjem, ki bi vw led high popravil. Menjaj celo je odgovor ali ne glej v opozorilo o nedelovanju (luč normalno dela).
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
malo sem brskal po googlu in trdim, da se motiš. 2.0 Tdci motor v tranzitu ima kapaciteto 8 litrov plus filter 1 liter. Torej bližje 9.8 kot 6.7. Glede olja se v teh novih motorjih ni za igrati, ker se lahko mimogrede zgodi resna okvara motorja samo zaradi uporabe napačnega olja. Mi je znano več primerov, ko se je moral zamenjati motor zaradi napačnega olja. Sicer ne pri Fordu ampak vseeno. V starih avtih je vseeno kaj vliješ not pri novih pa se nebi igral. 210 eur je malenkost proti temu kakšne težave te čakajo ob uporabi nepravilnega olja. In ni treba, da si na drogah zaradi tega prej trdim, da so na drogah tisti, ki plačajo za nov avto 30.000 eur potem pa šparajo pri olju ......
Dude jaz vozim avto na original vw servis in se mi jebe za ceno olja in je moj cajt bolj dragocen pa nikoli ne placam vec kot 10eur za liter olja. Tega s tranzitom pa nategujejo po dolgem in pocez. Dva litra pri avtu, mesecno dvesto menjav pa so lepe cifte. Denar skozi okno. Fajn lepa slovenija moja doma
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
zaseka
Ne vem kaj obljubiš tajnici v sprejemni pisarni, imam pa skoraj gotovo doma račune iz preteklosti iz Vagovega servisa kjer so že pred desetletjem + plačevali lastniki olje po 10+€ liter.
Kar naj potencialni kupci Forda vejo kaksni so računi za menjavo olja na servisu.
Jih s ponosom objavim.
Je pa res, da nam Ford med dostavni vozili najbolj ustreza ( po dimenzijah in podatkih) in da neke pametne (boljše) alternativne ni na našem trgu.
In ja, tudi jaz sem že slišal od ljudi kako se jim je brez nekega opozorila naredila večja napaka na 2.0. Ford motorju.
Še glede količine olja. Nisem ga nikdar sam menjal, ampak sodeč po podatkih iz navodil za vzdrževanje, je na alterju precej "znalcev" koliko litrov gre v motor.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Torej, kako bi lahko vedel, da lahko delamo servisne intervale ma 30.000? To, da je servisni interval skrajsanj je skrajno nekorektno. Prvic zato, ker smo jamstvo placali, pa tudi, ce ga ne bi ne bi bilo korektno. A ves zakaj? Zato, ker bi si prodajalec jamstvo vkalkuliral v ceno (kar je sicer cisto pravilno in korektno) in ker mu tudi to ne daje pravice zavajanja, da se servisni interval skrajsa zaradi jamstva.
Servisni ni bil skrajšan, ampak normalen. Lahko pa bi se odločili za podaljšanega (Longlife) na 30K/2 leti, če je bil seveda takrat za tisti avto na voljo. Prberi si prvi odstavk pod sliko:
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
potem pa mi povej še, da kozolčar prav tako napravi servis za drobiž. Na koncu pa itak vse večje okvare mora reševat pooblaščeni servis. Zadnjič je eno stranko menjava olja pri kozolčarju stala nekaj manj kot 4.000€(zaradi nepravega motornega olja je razpadel zobati jermen, ker so probali sami ugotoviti, zakaj ni pritiska olja so uničili komplet motor. Potem pa je kriva znamka avtomobila seveda, ki je zaradi dobre volje krila del stroškov za novi motor. Zaradi mene se lahko igrate bomo imeli pač delo; ne menjava olja ampak menjava motorja pri vsakem drugem servisu.
Jaz si servis naredim sam, tako da če bo kaj narobe, vem komu navit ušesa. Do sedaj mi jih ni bilo treba.
Če pa kozolčar/neuradni servis/lastnik ni sposoben kupiti in naliti noter pravega olja, potem je res bolje, da gre avto kar na pooblaščenca.
Pa da se razumemo: pooblaščenec ni enako ne bo težav. So že zafušali tudi vrsto olja ali pa recimo pozabili priviti vijak na karterju do konca, pa je motor čez par km zajamral. A ne? Pač majster ni imel časa, da bi pogledal za vajencem.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Čalam, ko bodo začeli kozolčarji Hybride popravljat. Pa štromarje. Vsake toliko časa bo koga na hrbet vrgo in bomtudi kriva avtomobilska znamka. Ampak, bo pa poceni... če tudi kdo umre, samo, da je poceni. :bonk:
Malo poglej, kako se razvija industrija okoli Tesle in popravil izven Tesla servisov. Povsod, kjer ce “curi” nastanejo alternative, včasih še boljše od originala.
Naprej recimo poglej Nissan Leafe prve generacije. Cela industrija vgradnje novejših/večjih baterij noter in tako dejansko “recikliraš” avto, kar je z eko vidika najbolje. Sicer bi šel samo še v dele in na odpad. In to kljub vsej živi zaščiti. To se v USA dela že vsaj 5 let, v UK vsaj 3.
Recimo za Tesla Roadsterje folk sploh ne kliče več Tesle, temveč neko podjetje v Kaliforniji (če se prav spomnim), kjer ti vse zrihtajo, vključno z menjavo baterij.
Pa mi povej, če si že slišal, da je kdo umrl, kar bi industrija zagotovo obesila na velik zvon, če bi se to zgodilo.

Ni ravno lepo širit popolnoma neosnovanih informacij o temah, o katerih nimaš pojma in le na podlagi nekih svojih mnenj.

Pa še nekaj, da se razumemo: nepooblaščen servis ni enako kozolčar.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Poznam nekega lokalnega mehanika, ki.je že pred vsaj 5 leti govoril o šolanju za servis hibridov. Pa nima ravno slabega slovesa v okolici. Pogosto tudi sravfa avte ki so se vedno vredni blizu 6mestne cifre.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Dejstvo je da prihajajo oz. so že tu drugačne tehnologije kot so se jih mojstri učili v svoji mladosti. Zdej verjetno olje, filtre, končnike in bremze bo znal vsak pošraufat (ali pa tudi ne), elektro sistema se pa vsak ne bo lotil. Ko bo število hibridov in električarjev rastlo, tolko več bo specializiranih majstrov za to. Nč bat. Nekako tako kot je sedaj pri avtomatskih menjalnikih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Hanzi

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Čalam, ko bodo začeli kozolčarji Hybride popravljat. Pa štromarje. Vsake toliko časa bo koga na hrbet vrgo in bomtudi kriva avtomobilska znamka. Ampak, bo pa poceni... če tudi kdo umre, samo, da je poceni. :bonk:
Če ti ne poznaš stvari ne pomeni, da jih mehaniki ne.
Ne sodi drugih po sebi.

Drugače pa ima vsak hibrid in elektičar točko s katero fizično odklopiš baterijo. In noben ne leti na hrbet. Pa tudi motor se normalno popravlja brez da bi plesal. Če se držiš stran od oranžnih kablov je to to.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.420
961
113
Če ti ne poznaš stvari ne pomeni, da jih mehaniki ne.
Ne sodi drugih po sebi.

Drugače pa ima vsak hibrid in elektičar točko s katero fizično odklopiš baterijo. In noben ne leti na hrbet. Pa tudi motor se normalno popravlja brez da bi plesal. Če se držiš stran od oranžnih kablov je to to.
Kot je rekel sad nimam pojma. Verjetno si je nekdo iz dolgcasa zmislil, da morajo imeti serviserji poseben prostor za popravilo Hybridov/stromarjev, da mora biti jasno oznaceno, da se popravlja Hybrid/stromat, da brez posebnega delovnega mesta, posebnega orodja in ustrezneda solanja mehanik ne sme avta popravljat... vse to so verjetno moje izmisljotine, na katere se nepooblascenci in kozolcarji izogibajo, alter znalci pa itak vse vedo.

To, da imajo nekatere znamke standard, da ce je elektricen avto udelezen v nesredi, pri kateri je sprozen airbag mora biti parkiran tako, da v radiju 5m okrog njega ni nic, je seveda izmisljotina, oz. najdejo alter strokovnjaki boljs resitev.

Res je, motor je motor. Saj olje bo ze kozolcar zamenjal. Za vse ostale lucke na armaturki bo la gledal kot na novoletno jelko, potem pa k pooblascenu. Se bo pooblascenec hitro popravil bo Alter uporabnik rekel, da je pooblascenec drago racunal, ce ne bo takoj popravil bo pa kriv mehanik, ker ni nadziral studenta.

Sicer pa... sem vesel, da vozim avte, katere si lahko privoscim servisiranje na pooblascenem servisu. Vem, ja nimam pojma, denar mecem skozi okno... jeebat ga, nisem dobolj solan in dovolj pameten, pa cas mi je prevec dragocen.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Takole se pokaže pozitivna plat dejstva, da Toyota nekatere hibride še vedno dela z NiMH baterijami, ki so veliko manj požarno nevarne od Li-ionskih...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova