nadomestno vozilo ob servisu avta

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Kot je rekel sad nimam pojma. Verjetno si je nekdo iz dolgcasa zmislil, da morajo imeti serviserji poseben prostor za popravilo Hybridov/stromarjev, da mora biti jasno oznaceno, da se popravlja Hybrid/stromat, da brez posebnega delovnega mesta, posebnega orodja in ustrezneda solanja mehanik ne sme avta popravljat... vse to so verjetno moje izmisljotine, na katere se nepooblascenci in kozolcarji izogibajo, alter znalci pa itak vse vedo.
Te informacije si dobil s strani pooblaščenca, a ne? Isto tako kot šolanje stane, marmor stane, licenca stane, original oprema stane, zato so pa takšne cene naših storitev. In ne trdim, da vse to ni res, je res, ampak kaj to stranko zanima, če dobi ENAKO storitev pri nepooblaščencu za pol cene.

Kje si prebral, da si neumen, ker voziš k pooblaščencu? Hvala bogu za izbiro in to je tvoj denar in tvoja odoočitev. Običajno ste taki zelo glasni, da si mi ne moremo privoščiti avta, potem pa ne vozimo k pooblaščencu, a ne? Saj si točno to sugeriral? Si nekaj več od nas?

A si prebral moj sestavek o industirji servisiranja elektro vozil ali boš še naprej tupil, da se bo za vse to vozilo na napooblaščenca? Drugi bodo pa olje menjali in gume napumpali.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
To, da imajo nekatere znamke standard, da ce je elektricen avto udelezen v nesredi, pri kateri je sprozen airbag mora biti parkiran tako, da v radiju 5m okrog njega ni nic, je seveda izmisljotina, oz. najdejo alter strokovnjaki boljs resitev.
Kaj ko ti telefon na tla pade ga tudi neseš na dvorišče 5m stran od vsega?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
posebnega orodja
Kako je to posebno orodje? Nisem še videl nikjer v ponudbi posebnega orodja za hibride. Pa verjemi, da bi vsi trgovci to z veseljem ponujali in imeli 2x zaslužka (oziroma ga prepapikarajo za tak prestrašene kot si ti).
Če brožaš po elektriki pač uporabljaš orodje, ki je primerno za štromarijo. Ni posebna elektrika v hibridih.
In še enkrat vse kaj niso oranžni kabli lahko šraufaš brez nevarnosti, pa še to lahko če odklopiš baterijo. Če bi bilo nevarno bi te že dotik avta rukno, Ker pogonski sklop ni izoliran od karoserije in ostalih delov.

Doma tudi ne prcaš po štromu brez, da vržeš varovalko ven...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.420
961
113
Kaj ko ti telefon na tla pade ga tudi neseš na dvorišče 5m stran od vsega?

Ti si res prevec pameten zame. Ves vse in poznas vse stanadarde proizvajalcev vozil.

Glede na to, da npr. Ford se nima resnih Hybridov niti električnega avta, so morali vsi pooblaščeni tregovci naročiti spodaj navedeno. Verjetno je jasno,mda imajo druge znamke, kjer imajo v ponudbi več Hybridov in celo električen avto tole še strožje. Ampak kot rečeno, se ti opravičujem, za Alter strokovnjake nimam pojma. Aja, po tale malenkost, ki jo Ford zahteva stane 40k € skupaj s polnilnico, ki je del stanarda. Da nemgovorim o tem, da marsikateri serviser nima niti dovolj micnega omrezja za to. Vem, strah me je, Alter strokovnjak to kupi v Bauhasu.

1617609957506.png

1617609976535.png

1617609992043.png

1617610006922.png

1617610094210.png

1617610114539.png

1617610148066.png

1617610163783.png

1617610176334.png

1617610198752.png
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.420
961
113
Poleg zgoraj mavedenega se:

1617610254239.png

1617610267225.png

1617610279758.png

1617610290894.png

1617610304975.png
1617610314742.png

1617610330751.png

Tole je za začetek in so kotali serviserji naročiti že lanko leto, do 09/2020. Kot pa sem rekel, ti to najdeš v Bauhasu, nahrbet še ni nobenega vrglo, tega ne rabiš, ker se servisira kot vsak drug avto in primerjaš baterijo telefona z baterijo v avtu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.420
961
113
Kako je to posebno orodje? Nisem še videl nikjer v ponudbi posebnega orodja za hibride. Pa verjemi, da bi vsi trgovci to z veseljem ponujali in imeli 2x zaslužka (oziroma ga prepapikarajo za tak prestrašene kot si ti).
Če brožaš po elektriki pač uporabljaš orodje, ki je primerno za štromarijo. Ni posebna elektrika v hibridih.
In še enkrat vse kaj niso oranžni kabli lahko šraufaš brez nevarnosti, pa še to lahko če odklopiš baterijo. Če bi bilo nevarno bi te že dotik avta rukno, Ker pogonski sklop ni izoliran od karoserije in ostalih delov.

Doma tudi ne prcaš po štromu brez, da vržeš varovalko ven...

Če ga še nisi videl, še ne pomeni, da obstaja in da ni potreben. Sem ti naštel nekaj njih. Tudi Space Shuttle se niso videl, ampak ne bos verjel, obstaja.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Vojnik, kaj ti praviš. Tile: https://evsource.com/
A uporabljajo ustrezno orodje za delo z električnimi komponentami ali misliš, da šraufajo in pripravljajo komplet kite za predelavo z enim starim šraufcigerjem in kladivom? Pa imajo črnce za delo, tako da ko enega odnese pod zemljo, samo drugega privlečejo v delo.

To kar si ti napisal je standard proizvajalca. In žalostno je to, da proizvajalec servis konkretno OLUPI pri cenah teh zadev. Vse te zadeve dobiš na prostem trgu (ali celo boljše) za delček cene, ki jo proizvajalec zaračuna pooblaščencu. In tukaj je že en od osnovnih razlogov, zakaj so potem pooblaščenci cenovno nekonkurenčni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe in Ginginova

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.420
961
113
Vojnik, kaj ti praviš. Tile: https://evsource.com/
A uporabljajo ustrezno orodje za delo z električnimi komponentami ali misliš, da šraufajo in pripravljajo komplet kite za predelavo z enim starim šraufcigerjem in kladivom? Pa imajo črnce za delo, tako da ko enega odnese pod zemljo, samo drugega privlečejo v delo.

To kar si ti napisal je standard proizvajalca. In žalostno je to, da proizvajalec servis konkretno OLUPI pri cenah teh zadev. Vse te zadeve dobiš na prostem trgu (ali celo boljše) za delček cene, ki jo proizvajalec zaračuna pooblaščencu. In tukaj je že en od osnovnih razlogov, zakaj so potem pooblaščenci cenovno nekonkurenčni.

Vse imaš prav. Ampak jaz sem odgovoril na tole "Kako je to posebno orodje? Nisem še videl nikjer v ponudbi posebnega orodja za hibride. Pa verjemi, da bi vsi trgovci to z veseljem ponujali in imeli 2x zaslužka (oziroma ga prepapikarajo za tak prestrašene kot si ti)"
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Ok. Zakaj pa na moj post nisi odgovoril? Ali sem prenizko na lestvici, ker si ne morem privoščit pooblaščenega servisa :)?
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Od zgoraj naštetega ne vidim nobenega posebnega orodja za hibride.
Ene par je specifičnih orodij za določen tip nekega pogonskega sklopa, kar je obstajalo že pred hibridi. Izolacijske rokavice se tudi uporabljajo pri delu z elektiko še izpred časa hibridov. Generator dima nima veze z hibridi, se uporabljal že pred hibridi za iskanje kje pušča.
Nastavek za dvigovanje vozila nima veze z hibridom ampak z tipom vozila, je očitno proizvajalec ugotovil, da je fajn narod jebat v glavo, da ga lahko dvigneš samo s posebnimi nastavki. Vse za to, da take kot si ti obdržijo pri sebi. Pritrdila za dvigovanje visokonapetostne baterije. Ja logično da je posebno če je orodje samo za en tip baterije. Tak maš tudi pritrdila za dvigovanje tega in tega motorja...

Kaj se mene tiče nisi nobenega posebnega orodja za hibride naštel. Ampak čisto standardno namensko orodje, ki se uporablja že od pamtiveka za vsak tip motorja/avta neko svoje na pooblaščenih servisih. In ti si tisti k z ceno servisov to plačaš.
Nepooblaščeni pa tak oorodje kupijo drugje kot od forda za majnši dnar. Al verjameš v palčke in v to da se samo na Fordu to dobi?
Pride potnik od Wurtha mimo al pa Forcha al pa Žabjek kdo pač pride. In reče maš to in to? Reče mam, tolko in tolko pride. Pa se odločiš al ga boš mel čez 3 do 5 dni v delavnici al boš pa čakal naslednjega. Če pa nisi tak komot in maš cajt pa lahko amazon in ebay obrneš okoli in dobiš še za majnši dnar.

Kot da do zaj so pa ludi ketne in jermene v fazo spravlali z ravnim šraufncigerom in 13 ključem. Al kak misliš da na 2.0 TDCI pumpe dol jemlejo? Tak da celi motor razfuka? Ne kupiš lepo namensko orodje, ki ga prišraufaš not, da nerabiš ketne dol nemat. Lepo cukneš pumpo v pol urce ven brez da bi kaj ketno pipal.

Tak da je čas da pogledaš izpod kamna odpreš oči in greš kdaj pogledat k kakemu nepooblaščenemu serviserju malo pogledaj kaj vse se od namenskega orodja uporablja. Že dooooooolgo ni več v vozičku samo šraufnciger in 13 ključ.

Pa razni kompleti za testiranje in nevem kaj vse. Ko pride zadeva na trg imaš hitro aftermarket rešitve, ki ponujajo več.
Grande Punto na pooblaščenem nemogoče vklopit tempomat, če ni original. No moj je mel naknadno vklopljenega z netovarniško diagnostično opremo, ki stane jebenih 50€.

Tak da ne bluzi o pooblaščenih, ker praviloma na nepooblaščenih več stvari popravijo in rešijo. Na pooblaščenih menjujejo, drugje popravlajo. In če bi vozil avto izven garancije bi ti popravilo nekega modula za 80€ bilo bolj všeč kot menjava za 4 mestno številko.
 
Nazadnje urejeno:

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.420
961
113
Od zgoraj naštetega ne vidim nobenega posebnega orodja za hibride.
Ene par je specifičnih orodij za določen tip nekega pogonskega sklopa, kar je obstajalo že pred hibridi. Izolacijske rokavice se tudi uporabljajo pri delu z elektiko še izpred časa hibridov. Generator dima nima veze z hibridi, se uporabljal že pred hibridi za iskanje kje pušča.
Nastavek za dvigovanje vozila nima veze z hibridom. Pritrdila za dvigovanje visokonapetostne baterije. Ja logično da je posebno če je orodje samo za en tip baterije. Tak maš tudi pritrdila za dvigovanje tega in tega motorja...

Kaj se mene tiče nisi nobenega posebnega orodja za hibride naštel. Ampak čisto standardno namensko orodje, ki se uporablja že od pamtiveka za vsak tip motorja/avta neko svoje na pooblaščenih servisih. In ti si tisti k z ceno servisov to plačaš.
Nepooblaščeni pa tak oorodje kupijo drugje kot od forda za majnši dnar. Al verjameš v palčke in v to da se samo na Fordu to dobi?
Pride potnik od Wurtha mimo al pa Forcha al pa Žabjek kdo pač pride. In reče maš to in to? Reče mam, tolko in tolko pride. Pa se odločiš al ga boš mel čez 3 do 5 dni v delavnici al boš pa čakal naslednjega. Če pa nisi tak komot in maš cajt pa lahko amazon in ebay obrneš okoli in dobiš še za majnši dnar.

Kot da do zaj so pa ludi ketne in jermene v fazo spravlali z ravnim šraufncigerom in 13 ključem. Al kak misliš da na 2.0 TDCI pumpe dol jemlejo? Tak da celi motor razfuka? Ne kupiš lepo namensko orodje, ki ga prišraufaš not, da nerabiš ketne dol nemat. Lepo cukneš šumpo v pol urce ven brez da bi kaj ketno pipal.

Tak da čas je da pogledaš izpod kamna in greš kdaj pogledat k kakemu nepooblaščenemu serviserju malo pogledaj kaj vse se od namenskega orodja uporablja.

Razumem. Po opisu ves, kaj je to. Ce bi bilo standardno orodje ne bi zdaj tole pooblasceni Ford servisi kupovali.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

ksi

Fizikalc
23. avg 2007
167
72
28
Od zgoraj naštetega ne vidim nobenega posebnega orodja za hibride.
Ene par je specifičnih orodij za določen tip nekega pogonskega sklopa, kar je obstajalo že pred hibridi. Izolacijske rokavice se tudi uporabljajo pri delu z elektiko še izpred časa hibridov. Generator dima nima veze z hibridi, se uporabljal že pred hibridi za iskanje kje pušča.
Nastavek za dvigovanje vozila nima veze z hibridom. Pritrdila za dvigovanje visokonapetostne baterije. Ja logično da je posebno če je orodje samo za en tip baterije. Tak maš tudi pritrdila za dvigovanje tega in tega motorja...

Kaj se mene tiče nisi nobenega posebnega orodja za hibride naštel. Ampak čisto standardno namensko orodje, ki se uporablja že od pamtiveka za vsak tip motorja/avta neko svoje na pooblaščenih servisih. In ti si tisti k z ceno servisov to plačaš.
Nepooblaščeni pa tak oorodje kupijo drugje kot od forda za majnši dnar. Al verjameš v palčke in v to da se samo na Fordu to dobi?
Pride potnik od Wurtha mimo al pa Forcha al pa Žabjek kdo pač pride. In reče maš to in to? Reče mam, tolko in tolko pride. Pa se odločiš al ga boš mel čez 3 do 5 dni v delavnici al boš pa čakal naslednjega. Če pa nisi tak komot in maš cajt pa lahko amazon in ebay obrneš okoli in dobiš še za majnši dnar.

Kot da do zaj so pa ludi ketne in jermene v fazo spravlali z ravnim šraufncigerom in 13 ključem. Al kak misliš da na 2.0 TDCI pumpe dol jemlejo? Tak da celi motor razfuka? Ne kupiš lepo namensko orodje, ki ga prišraufaš not, da nerabiš ketne dol nemat. Lepo cukneš šumpo v pol urce ven brez da bi kaj ketno pipal.

Tak da čas je da pogledaš izpod kamna in greš kdaj pogledat k kakemu nepooblaščenemu serviserju malo pogledaj kaj vse se od namenskega orodja uporablja.
Kako pa 20 let stare priuse šramfajo? Najbrž vsak dan kakšnega lokalca švajsne.
 
  • Haha
Reactions: sad

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
???
Drugič Toyoto kupi, pa ne bo treba nič popravljat, ker dela. Ni to VW ali Ford.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Robert

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Batarijo menjas sam? Elektricni pogin sam zrihtas? Ko ne fila baterije sam popravis? A ja, za to so pooblascenci.
Zakaj bi menjal baterijo? Če pa že pride kdaj do tega bom menjal sam tisto celico ki je shodla ja. Tudi elektropogon bi v tem primeru sam ven cukno in dal drugega rabljenega.
Ko ne fila tudi pooblaščen ne popravi, ampak menja inverter. Tak, da ja tudi v tem primeru bi sam ven vzel in poslal k takemu, ki inverter popravi.
Res ne vidim nekih problemov tu, ki bi zahtevali najmajn nasin laboratorij.
Se kaj?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.420
961
113
Zakaj bi menjal baterijo? Če pa že pride kdaj do tega bom menjal sam tisto celico ki je shodla ja. Tudi elektropogon bi v tem primeru sam ven cukno in dal drugega rabljenega.
Ko ne fila tudi pooblaščen ne popravi, ampak menja inverter. Tak, da ja tudi v tem primeru bi sam ven vzel in poslal k takemu, ki inverter popravi.
Res ne vidim nekih problemov tu, ki bi zahtevali najmajn nasin laboratorij.
Se kaj?

Svaka čast.