Od zgoraj naštetega ne vidim nobenega posebnega orodja za hibride.
Ene par je specifičnih orodij za določen tip nekega pogonskega sklopa, kar je obstajalo že pred hibridi. Izolacijske rokavice se tudi uporabljajo pri delu z elektiko še izpred časa hibridov. Generator dima nima veze z hibridi, se uporabljal že pred hibridi za iskanje kje pušča.
Nastavek za dvigovanje vozila nima veze z hibridom ampak z tipom vozila, je očitno proizvajalec ugotovil, da je fajn narod jebat v glavo, da ga lahko dvigneš samo s posebnimi nastavki. Vse za to, da take kot si ti obdržijo pri sebi. Pritrdila za dvigovanje visokonapetostne baterije. Ja logično da je posebno če je orodje samo za en tip baterije. Tak maš tudi pritrdila za dvigovanje tega in tega motorja...
Kaj se mene tiče nisi nobenega posebnega orodja za hibride naštel. Ampak čisto standardno namensko orodje, ki se uporablja že od pamtiveka za vsak tip motorja/avta neko svoje na pooblaščenih servisih. In ti si tisti k z ceno servisov to plačaš.
Nepooblaščeni pa tak oorodje kupijo drugje kot od forda za majnši dnar. Al verjameš v palčke in v to da se samo na Fordu to dobi?
Pride potnik od Wurtha mimo al pa Forcha al pa Žabjek kdo pač pride. In reče maš to in to? Reče mam, tolko in tolko pride. Pa se odločiš al ga boš mel čez 3 do 5 dni v delavnici al boš pa čakal naslednjega. Če pa nisi tak komot in maš cajt pa lahko amazon in ebay obrneš okoli in dobiš še za majnši dnar.
Kot da do zaj so pa ludi ketne in jermene v fazo spravlali z ravnim šraufncigerom in 13 ključem. Al kak misliš da na 2.0 TDCI pumpe dol jemlejo? Tak da celi motor razfuka? Ne kupiš lepo namensko orodje, ki ga prišraufaš not, da nerabiš ketne dol nemat. Lepo cukneš pumpo v pol urce ven brez da bi kaj ketno pipal.
Tak da je čas da pogledaš izpod kamna odpreš oči in greš kdaj pogledat k kakemu nepooblaščenemu serviserju malo pogledaj kaj vse se od namenskega orodja uporablja. Že dooooooolgo ni več v vozičku samo šraufnciger in 13 ključ.
Pa razni kompleti za testiranje in nevem kaj vse. Ko pride zadeva na trg imaš hitro aftermarket rešitve, ki ponujajo več.
Grande Punto na pooblaščenem nemogoče vklopit tempomat, če ni original. No moj je mel naknadno vklopljenega z netovarniško diagnostično opremo, ki stane jebenih 50€.
Tak da ne bluzi o pooblaščenih, ker praviloma na nepooblaščenih več stvari popravijo in rešijo. Na pooblaščenih menjujejo, drugje popravlajo. In če bi vozil avto izven garancije bi ti popravilo nekega modula za 80€ bilo bolj všeč kot menjava za 4 mestno številko.