nadomestno vozilo ob servisu avta

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Poglejmo piaggio. Slo garancijsko servisni pogoji odstopajo v škodo kupca napram original piaggiotovim. Pravijo če se ne držiš slovenskih gre garancija. No meni ni šla, tudi tržna inspekcija je moje mnenje potrdila. Uvoznik je dobil kazen in navodilo naj pogoje uskladijo z proizvajalčevimi. No tega še 2 leti kasneje niso storili. Kak je zdaj nevem.
In v bistvu nemoreš nič če te drkajo. Ko greta uvoznik in nategunski servis z roko v roki bojo naredili vse, da je okvara namišljena. Šele ko imaš posneto, kako danes govori eno, jutri drugo, jim te posnetke posreduješ. Ko vključiš medije, ki pripravijo prispevek. Te potem naslednji dan pokličejo da je sedaj popravljeno. In začuda je res. Pred tem je bilo pa pol leta vse ok z motorjem. In sem jaz kompliciral, pa nisem prav speljeval (skuter z cvt) pa nisem na pravem naklonu speljeval in nevem kaj vse. V 5000km kaj sem z nadomestnim ( identični motor) naredil pa niti ene težave.

Žalostno ampak pri nas določeni naredijo vse, da se napaka ne odpravi. Namesto, da bi meni odpravili napako (prisotna od novega) na Mototim MB so me rajši meli za norca. In jaz o njih od takrat dalje nimam nikomur nič lepega za povedat. Kot da ne znajo 3 dni v prihodnost razmišlat. Aja ko sem skuter prevzel nazadnje je bil brez žarnic v žmigavcih. Oni jih niso ven vzeli.... Takega sem že k njim pripelal so mi rekli. A ko sem kupoval so bli tak sladki ko da bi iz meda bli.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Niso fora samo nadomestna vozila, cela industrija. Lahko das podpisat karkoli, zakon je nad vsem, kar s stranko podpises. Verjetno ne tebi kap zadela, ce bi se dva meseca vozil z nadomestnim avtov v zameno, da ne zahtevas novega po 45 dneh?
To mi je popolnoma jasno, da je zakon nad podpisom, ne bi pa bilo več težav s stranko, ker bi jih precej kupilo avto druge znamke. Pa bi imel servis/uvoznik/proizvajalec mir.
Če meni dajo isti (ali boljši) avto za dva meseca se z veseljem vozim s tistim avtom in nabijem gor 10.000km ter jih tako privarčujem na mojem in imam tako manjšo izgubo vrednosti. Seveda, če imajo z mano korekten odnos, ne pa, da mi vsake 3dni na moj klic rečejo, bo rešeno čez 2 dni, potem pa tišina.
Generik-ove poste si malo preberi, kako se NE dela s stranko.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Saj jim vrneš z enako dozo, namesto z garancijskim popravilom uveljavljaj stvarno napako in vračilo kupnine. Pa jim bo nasmeh iz obraza hitro izginil. Pa seveda zraven rožljaj še s tržno inšpekcijo.
Pa naj namesto parih žarnic vidijo strošek za šleper žarnic.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Saj jim vrneš z enako dozo, namesto z garancijskim popravilom uveljavljaj stvarno napako in vračilo kupnine. Pa jim bo nasmeh iz obraza hitro izginil. Pa seveda zraven rožljaj še s tržno inšpekcijo.
Pa naj namesto parih žarnic vidijo strošek za šleper žarnic.
Vse se da, vendar je zadeva takšna, da je (neinformiran) kupec žal v slabšem položaju.
Vem za primer, ko so kupca več kot leto in pol nategovali, pa je bil avto dokazljivo defekten. Sami so merili in so meritve potrdile to, pa so se izgovarjali, da je to pač v skladu z načinom delovanja motorja. Vmes so na kupca nagnali še svojega odvetnika, ki je v dopisu prikrito grozil, hkrati pa v njem naredil fatalno napako (preklet samovšečen debil, ki nima pojma o delovanju mehanike). Potem se je zadeva obrnila in so po dveh letih končno popravili zadevo. Žalostno.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.394
231
63
Žalostno ampak pri nas določeni naredijo vse, da se napaka ne odpravi. Namesto, da bi meni odpravili napako (prisotna od novega) na Mototim MB so me rajši meli za norca. In jaz o njih od takrat dalje nimam nikomur nič lepega za povedat. Kot da ne znajo 3 dni v prihodnost razmišlat. Aja ko sem skuter prevzel nazadnje je bil brez žarnic v žmigavcih. Oni jih niso ven vzeli.... Takega sem že k njim pripelal so mi rekli. A ko sem kupoval so bli tak sladki ko da bi iz meda bli.
Hvala za tole, jih čakam že nekaj časa zaradi izdobave potrošnega materiala za oljni servis (filter & tesnila), pa nič od njih. Bom pač vzel drugje. :)
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Ja Piaggio je poseben primer ... navodila glede servisiranja, se razlikujeta med proizvajalčevimi navodili in Slo navodili. Naša Slo navodila imajo krajše servisne intervale. 3.000 km namesto 5.000km kot priporoča proizvajalec. Če vprašaš zakaj tako, odgovorijo serviserji da se morejo držat Slo navodil.

Uveljavljal garancijo na "napihnjen krom" na plastiki okoli luči in eni plastiki okoli žmigavcev. Priznali napako na plastiki pri žmigavcu in jomenjali, plastiko okoli luči pa zavrnili.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Piaggo očitno dela klump, izvaža k nam in potem naj to naša podjetja rešujejo. Ne dvomim, če bi proizvajalec svojo napako pošteno plačal, bi vsak servis z veseljem to reševal.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
najprej more servis priznat da napaka je in ne da te nateguje pa prodaja zgodbice kak je to normalno itd.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.809
113
40
MB
Saj nisem rekel, da se ne dogaja. Pravim le, da je zanemarljivo. Če bi bilo tako pogosto bi se tudi prodajalci že prenehali s prodajo. Tako pa je le nevšečnost.

Poguglaj amazon return pallets ipd pa se cudi.

tega je tolko da se je razvila cela industrija iz tega, na koncu pa to placas ti kot potrosnik.
 
  • Všeč mi je
Reactions: igi in Pepe

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.420
961
113
Ja Piaggio je poseben primer ... navodila glede servisiranja, se razlikujeta med proizvajalčevimi navodili in Slo navodili. Naša Slo navodila imajo krajše servisne intervale. 3.000 km namesto 5.000km kot priporoča proizvajalec. Če vprašaš zakaj tako, odgovorijo serviserji da se morejo držat Slo navodil.

Uveljavljal garancijo na "napihnjen krom" na plastiki okoli luči in eni plastiki okoli žmigavcev. Priznali napako na plastiki pri žmigavcu in jomenjali, plastiko okoli luči pa zavrnili.

Isto VW skupina v Sloveniji. Umetno skrajšan servisni interval, drugače ne velja ne garancija, ne jamstvo. Ampak kot kaže ljudi ta natega ne moti, glede na prodajne številke.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gox

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Isto VW skupina v Sloveniji. Umetno skrajšan servisni interval, drugače ne velja ne garancija, ne jamstvo. Ampak kot kaže ljudi ta natega ne moti, glede na prodajne številke.
Lažeš. Garancija velja ob 30.000 servisnem intervalu v Sloveniji. In ti ta interval tudi nastavijo, če želiš.
Jamstvo pa seveda ne, ker je to praktično pogodbeno/zavarovalno razmerje, ki ima svoje pogoje.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.275
4.098
113
Lažeš. Garancija velja ob 30.000 servisnem intervalu v Sloveniji. In ti ta interval tudi nastavijo, če želiš.
Jamstvo pa seveda ne, ker je to praktično pogodbeno/zavarovalno razmerje, ki ima svoje pogoje.
Lažeta sedaj že oba.
Spet so spremenili pogoje, tako da je jamstvo krajše in z omejitvijo km razen če do plačaš
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Lažeta sedaj že oba.
Spet so spremenili pogoje, tako da je jamstvo krajše in z omejitvijo km razen če do plačaš
A to o pogojih v pogodbi si spregledal? Seveda veljajo točno tisti pogoji, ki si jih podpisal.
In dejansko imaš prav, da pri novih je dovolj servisiranje v skladu z zahtevami proizvajalca. Prej pač ne.
Ampak garancija je tudi prej veljala isto.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.420
961
113
Lažeš. Garancija velja ob 30.000 servisnem intervalu v Sloveniji. In ti ta interval tudi nastavijo, če želiš.
Jamstvo pa seveda ne, ker je to praktično pogodbeno/zavarovalno razmerje, ki ima svoje pogoje.
Lažeš. Garancija velja ob 30.000 servisnem intervalu v Sloveniji. In ti ta interval tudi nastavijo, če želiš.
Jamstvo pa seveda ne, ker je to praktično pogodbeno/zavarovalno razmerje, ki ima svoje pogoje.

Smo imeli VW vozni park. Dve leti garancije in dve leti jamstva. Interval je bil na 15.000km. Jamstvo pa... širši spisek kaj ni krito, kot pa, kaj je. Zavarovalnica ni postavila nobenih pogojem, da mora biti interval na 15k, ampak je to postavil Posrche Slovenija.

Sicer pa, naj bo po tvoje, se mi ne da kregat...
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.994
10.747
113
kod Džej-Zija
Cudno, da imajo na njihov obseg prodaje palete vracil...
Nič ni čudno. V tujini, sploh v VB in ZDA je nekaj najbolj normalnega, da izdelek naročiš, preizkusiš v roku, ki ga imaš na razpolago, in vrneš, če ti dlaka smeta. Sem na foto forumih in tam je eden bistvenih pogojev za nakup ugoden "return policy". Kupiš fotoaparat, ga "testiraš" 1 mesec v realnih razmerah in nato vrneš, brez da bi povedal razlog. Tega v Sloveniji še nismo odkrili.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.809
113
40
MB
mislim da mu je malo nad glavo odletela, kolk velika industrija je ukvarjanje z vračili.

amazon ima 5-15 % vračil, pri tehniki lahko 2x tega.

zdaj če je v tujini to nekaj najbolj normalnega, pol tud ok.

prenese se pa strošek na potrošnika v vsakem primeru.