Citat:
Uporabnik Garfildd pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik Garfildd pravi:
Citat:
In potem kupiš takle rabljen avto s totalno zamorjeno mašino. Groza...
pa dobr no, kje še najdete take... saj avto ni živo bitje da rabi pridobit mišično maso itd. da se lahko hitro in dlje giblje...
In če je bil vožen bolj umirjeno, še ne pomeni da je vse zapacano tolik da se lamele in ventili ne odpirajo,
a to še vedno furate Yugote in Fičkote pa iščete osvinčen bencin al kaj?
ja v bistvu pa pomeni prav to. vse je zapacano. EGR in sesalni kolektor nabiz t sajami (pri tistih ki avto ženejo v obrate tega ni), variabilni del turbine šteka (pri tistih ki ženejo v obrate tega ni) itd....
Saje nastajajo ob nepopolnem izgorevanju goriva in to se dogaja ob tišanju avta, takrat nastaja več lepljive snovi, ki se primejo na dele motorja, senzorje itd... ob vožnji za obrati od 1500 do 2000rpm, to ne bo delalo škode ali basalo motorja... Škoda se bo delal če se ga bo tičalo konstantno na visokih obratih...
spet nimaš prav.
Saje ki nastanejo pri ob tišanju (oziroma bolje rečeno pri izkoriščanju celega območja vrtljajev, če je to pač za tebe tiščanje) ne zabašejo nič. EGR je zaprt torej ne pacajo sesalnega kolektorja, turbina je vroča in pretok plinov visok torej se ne nabirajo saje.
po drugi strani pa 1500 obratov.
egr odprt in saje šopa nazaj v sesalni kolktor kjer se srečajo z mastnim zrakom oljni hlapi iz odduška), nastane taka lepa lepljiva zmes ki se nabira in nabira in nabira. Ker se seveda večino časa gas boža je pretok plinov premali, da bi se to pucalo in se nabira tako dolgo dokler ni sesalni kolektor zabit do te mere, da računalnik javi napako, ker ni več dovolj velik pretok.
Enako je v turbotu. Se niti ne zagreje kaj preveč, pretoka nobenega, lopatice se ne premikajo kaj dosti in vse skupaj prime zaradi saj.
to ni nabijanje ampak realnost v delavnicah. Takoj vidiš kateri avto ne vidi nikoli nad 2000 obratov.
in ja vožnja do 2000 obratov bolj skodi mašini kot normalna vožnja kjer se pri pospeševanju koristi vse obrate do 4000 (oziroma saj vsak čuti kje določena mašina ne vleče več)