Evo, ju3 bo en teden kar imam Dusterja.
Cca 700km kasneje morda par vtisov:
Meni sta oblika in notranjost top. Jbg, stvar osebnih preferenc. Je plastičen ampak se ne trudi rinit kamor ne spada. Noben del armaturke ni tak, da bi zbujal občutek cenenosti. Kako bo na dolgi rok ne vem. Odlagalnih površin in predalčkov je dovolj.
Dokaj enostavno je najti pravilen in udoben položaj za volanom. Ni bombončkov kot je električno nastavljiv sedež ipd., ampak se da shajati. Blago in oblika sedežev, sta za začetek super. Ampak zopet, stvar osebnih preferenc. Ko sem se v MGja vsedel, mi je občutek govoril, da to ni to. Razloga ne vem, občutek pač. Lahko da bi mu moral dati več časa... Kdo bi vedel.
Prostora spredaj in zadaj je dovolj. Ko si nastavim voznikov sedež, se lahko udobno namestim tudi na zadnji klopi. Pa sem visok 189cm. Še par cm lufta ostane pri kolenih. Prtljažnik je OK. Sem vzel par teh YouClip kljukic (ene 12€ komad) in pridejo fajn prav za obesit vreče iz trgovine. Dvojno dno je tudi TOP. Gumi korito pa must have (okoli 130€, ne vem sedaj iz glave).
Dodatne opreme kar jo je je OK. Infotainment je prek AndroidAuto, tako da.... Kul je da je brezžično povezljiv, pa da avto premore brezžično polnjenje.
Vse te novodobne Bruselj pripomočke se da izklopit z pritiskom na 1 gumb. Dacia omogoča vklop personaliziranega programa z 2x pritiskom na gumb levo od volana. Personaliziran program pa omogoča označiti katere "pomoči" želiš oz ne želiš videti in poslušati.
Branje znakov, nadzor razdalje, avtomatsko preklapljanje dolge kratke luči, brisalci ipd., deluje OK. Vsaj jaz kakih pretiranih felerjev nisem zaznal. Kartica prostoročno odklene in zaklene avto na cca 2m razdalje. Mi je pa fajn, da v kolikor imaš ključ v žepu in odpreš haubo, pa stopiš pred avto, le tega zaklene....ko sedaj o Romunih na avtocestah poslušaš.... Hehehe.
Vožnja je prijetna. Motor dovolj prožen za 130km. V neke obrate ga nisem gnal, pa dinamika v ovinkih se tudi nisem šel. Po cca 500km relacije (regionalka in ene 200km avtoceste) in 200km mesta in primestja (od semaforja do semaforja), potovalni računalnik kaže porabo 6,3 l/100km. Morda se bi dalo še kaj izboljšati.
Šum v kabini ni moteč oz je skorajda nezaznaven v kolikor poslušaš radio oz glasbo na normalni/pogovorni jakosti.
Fajn je, ker ima fizična stikala za vse pomembnejše funkcije prezračevanja, gretja stekel ipd. To danes ni več samoumevno....
Sam sem hudo zadovoljen. Kako bo v naprej ne vem, upamo na najboljše. Čeprav večina lastnikov Dusterjev je kar navdušenih. Zamera do novega je samo motorizacija.