MTL stil vožnje

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
ksz

Zasledil sem, da naj bi avto v leru pospeševal po vrhniškem klancu navzdol? Pri 100 km/h?

Meni se sicer ne zdi logično (glede na naklon), res pa je, da tega še nisem poskusil. Samo malo dvomim v to. Po mojem bi prej prišel na 50 km/h, kot pa na 130.
Klanec spet ni tako strm.
 

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
O.k. saj ti verjamem. Še vedno se mi zdi pa neverjetno. Bom mogoče enkrat sprobal. Od kod do kod pa se gre (meritev)?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.725
6.733
113
pri taščici
Vrhniski klanec na vrhu 100 na dnu okoli 120 ali več če ti ni treba vmes kje bremzal.
Skoraj enako je na klancu proti senozecam (smer kp). Tam je treba pri radarju včasih se bremzal, ker gre tudi 140 (burja).
Primorski tuneli in viadukt črni kal se lepo prevozi v leru s hitrostjo okoli 100 (pred prvim tunelom je lahko radar in je treba pogosto zavirat. Če si pošten Gorenc se v leru pripelješ skoraj do izvoza Bertoki (najbrž, nisem nikdar testiral, za zadnjim tunelom gre z gasom na 130.
Trojanski.klanec se tudi lepo prevozi 100 v leru.
 
Nazadnje urejeno:

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.281
191
63
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Proti morju pa so klanci ravno taki da že v leru malenkostno zgubljaš (po večini) torej lahko voziš s 'poskakovanjem'...pri 130 km/ h pritisneš sklopko pustiš do 120 km/ h...nato pospešiš nazaj do 130 km/h (lahko 140) ter spet sklopka... Sicer se morda glupo bere a to narediš na celotnem spustu morda 3 x.

Seriously? Reci, da se hecaš...
uf-1.gif

Za avto daš recimo 20-30k (predpostavljam), potem se pa greš take štose, da na koncu 100km poti mogoče prihraniš evro ali dva?
 

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
Poznam človeka, ki je pri svojih milionih v eur na avtocesti pospeševal do 160 km/h, nato pa ugasnil avto. Pri 80 km/h ga je spet prižgal in nateral do 160 km/h,...
Dokler ni žena popiz..la.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.513
892
113
Ksz

Jaz imam pa na vrhu in na podnu tega klanca 160 na stevcu. Porabo pa 6
Ne morem verjet za kaj vse imate eni cajt na cesti...
smile-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.903
113
Jaz tako vozim..a sem v škatli za 200 eur ali v avtu za 30 jurjev. Mi je vseeno.

Tudi s službenim tako vozim...pa bi se mi lahko gladko je... za avto in bencin
(navada je železna srajca)...enostavno nikoli nimam nobenega stroja ali naprave vklopljene če je ne rabim...to prenašam tudi na avto.

Življenjski slog?
evil.gif


Plus ...če neki podobnega vgrajujejo v BMW.je...50 jurjev za avto...kdo bi pri takem znesku gledal porabo...smešno.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Praksa: na vrhu 100km/h, spodaj malo manj kot 130km/h.

Jp, če Ampero na vrhu klanca nastavim na tempomat na 100km/h, dobivam elektriko nazaj v baterijo. V bistvu se regenerira samo od tega klanca zadosti, da s to regererirano energijo pridem do polnilne postaje v Vrhniki, pa še nekaj plusa ostane.

Isto je pri klancu proti morju pri Kozini. Če pri cestninski postaji pri Kozini nastavim tempomat na 100km/h, pridem s samo z regenerirano energijo klanca do Kopra, stadiona Bonifike, kjer je polnilna postaja.
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.218
1.722
113
40
Pri teh podvigih je zelo pomembna aerodinamika vozila, sirina in napolnjenost gum.
Zdaj s karavanom imam slabse rezultate, prej z limuzino pa sem stestiral..
- 1 km nizje od kozinske cestnine 140kmh in je neslo do izvoza bertoki kjer sem imel se 80kmh...vmes smo sli na 90, pa pri crnem kalu preko 140
- razdrto 120 in do locivalisca vipava kjer je padlo na 100kmh..vmes tudi proti 160...
- vrhniski klanec na vrhu 140 pri zelezniskem nadvozu in doli pri radarju 130
- razdrto Senozece...na vrhu 120 dol pri radarju bremzanje da ne bi bilo preko 130...
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Jaz pa se ne obremenjujem pretirano, 18" ipd. nazadnje do morja je večkrat šlo 200 pa imam še vedno skoraj MTL wannabe porabo.

Nekaj je en extrem je pa tudi drugi. Tisti, ki ima cca. 150ps 2.0 dizla in pravi "konje" je treba futrat in ima porabo 7l ne zna vozit, ne pa da je alter dinamik.
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Mont pravi:
ksz

Zasledil sem, da naj bi avto v leru pospeševal po vrhniškem klancu navzdol? Pri 100 km/h?

Meni se sicer ne zdi logično (glede na naklon), res pa je, da tega še nisem poskusil. Samo malo dvomim v to. Po mojem bi prej prišel na 50 km/h, kot pa na 130.
Klanec spet ni tako strm.

Še kamion z nikakvo aerodinamiko nabere po vrhniškem dol iz 90 do 115 kmh
grin1.gif
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik komar89 pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
V prostem teku seveda voziš po klancu navzdol, ne po ravnem. Zgolj primer: vrhniški klanec. Zgoraj 100 km/h, daš v prosti tek, spodaj imaš skoraj 130 km/h, naredil si kar nekaj km praktično zastonj.

Tole mislim da ne drži vode. Če daš po klancu navzdol v ler, se ne voziš zastonj, ampak na 850 obratih in motor takrat porablja gorivo. Jaz pa dam po klancu navzdol v 6 prestavo...vozim do nekje 1000 rpm potem prestavim nižje. Upor motorja je dokaj majhen, malenkost večji kot v prostem teku (prideš skoraj isto daleč kot v leru) in če ne daješ gasa, je v tem primeru pomoje poraba res blizu ničle.

To drži vode tako močno, ga ni pritiska, da bi kaj spuščalo
wink-1.gif
 

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Jaz tako vozim..a sem v škatli za 200 eur ali v avtu za 30 jurjev. Mi je vseeno.

Tudi s službenim tako vozim...pa bi se mi lahko gladko je... za avto in bencin
(navada je železna srajca)...enostavno nikoli nimam nobenega stroja ali naprave vklopljene če je ne rabim...to prenašam tudi na avto.

Življenjski slog?
evil.gif
same here
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik Alan pravi:
Citat:
Uporabnik Mont pravi:
ksz

Zasledil sem, da naj bi avto v leru pospeševal po vrhniškem klancu navzdol? Pri 100 km/h?

Meni se sicer ne zdi logično (glede na naklon), res pa je, da tega še nisem poskusil. Samo malo dvomim v to. Po mojem bi prej prišel na 50 km/h, kot pa na 130.
Klanec spet ni tako strm.

Še kamion z nikakvo aerodinamiko nabere po vrhniškem dol iz 90 do 115 kmh
grin1.gif

kamion dejansko zavira dolgrede z retarderjem, fizika strajka?
grims-1.gif
velika teza, kineticna energija...

sicer pa je z redkimi izjemami tale tema za bedaki na cestah (krizarjenje s 1000rpm, v leru po avtocesti...) in ju lahko zdruzimo, aja moderatorji so tudi vmes
hysterical-1.gif
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Jadranje in samodejni menjalnik?

Sem uporabljal jadranje (N), dokler v navodilih nisem prebral, da naj to nebi bilo dobro za menjalnik oz. sklopko ipd. Sam sicer kakšnega posebnega tehničnega razloga za to ne vidim.

Obstajajo res kakšni tehnični razlogi proti, ali gre bolj za to, da proizvajalec varuje sebe (ker tega ni dovolj preskusil in/ali predvidel)?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Butcem je najbolje reči, da je vožnja v leru prepovedana in se na eleganten način izogneš določenim problemom s prežganimi zavorami.