Manjši avto - avtomatik

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Delim mnenje. Razen eCVT od Toyote hibrid, ti menim, da so že dovolj preverjeni in zanesljivi.
Videl sem, da so še 2008 in C4 s 6 stopenjskim menjalnikom. Tam od 2015 naprej. To so že Aisinovi EAT6, ne? Naj bi bili ok. Čeprav me tisti 1.2 trivaljnik malo skrbi.
Če govoriš o Citroen C4, je ta letnik še robotiziran menjalnik, pa še kar precej let po tem.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.128
4.103
113
Audi multitronic prvi dejansko širše prodajal CVT je bil polom. Sej je bil ok če izvzamemo sesalec efekt, zanesljivost precej slabša od klasičnega avtomatika in ročnega menjalnika. Audi je imel v večino modelov vse tri na voljo tako da številke in primerjave so čisto legit.

Nissanov CVT v luksuznih vozilih je bil polom. Precej soliden "luxsuzni" SUV (Murano al kaj je bil) je čisto zasenčil menjalnik in težave z njim.

Subaru je sploh šel z 4 stopenjskega totalno zastarelega menjalnika na CVT, v ameriki je doživel tak polom da so za nekaj časa nehali sploh nova vozila prodajat. Zaprli salone in čakali na vozila ki so prišla opremljena s 4 stopenjsko klasiko (to v letih ko so ostali ponujali 8 stopenjske menjalnike).

Toyota z eCVT je edina ki je zanesljiva, samo tu sploh ne gre za CVT menjalnik ampak za sistem hibridnega pogona ki omogoča CVT efekt. Skratka ni primerjave.

Sedaj se je spet pojavila moda teh CVTjev sploh v malih vozilih, težko pa komentiramo kaj ker so modeli še premalo časa na trgu. Po mojem mnenju gre za okleščenje stroškov, ker so dual-clutch menjalniki predragi (klasični avtomatik pa sploh, pa tudi pretežki/preveliki za mala vozila). Ko se klesti stroške pa vemo kaj dobi potrošnik ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in sad

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.063
10.837
113
kod Džej-Zija
Stari, nabijaš, da peče. Subaru CVTje tlači v svoje avte od leta 2008 in se od takrat niti slučajno ni vračal na klasiko. Tudi danes jih vgrajujejo v vse modele, od najšibkejših 1.6 bencinarjev do hišnega sportaša WRX. Pa jih folk kar kupuje in zadeve kar delujejo. Znanci jih vozijo v XVjih in Outbackih celo po terenu in, ne boš verjel, so z njimi zelo zadovoljni. Zdaj pa spet guglat, da ne boš neumnosti klatil.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Možno je tudi, da se jim ni dalo, ker je EU trg avtomatikov minoren v primerjavi z US, kjer je delež avtomatikov slabih 100%... Za EU trg je bilo dovolj dobro.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.128
4.103
113
Stari, nabijaš, da peče. Subaru CVTje tlači v svoje avte od leta 2008 in se od takrat niti slučajno ni vračal na klasiko. Tudi danes jih vgrajujejo v vse modele, od najšibkejših 1.6 bencinarjev do hišnega sportaša WRX. Pa jih folk kar kupuje in zadeve kar delujejo. Znanci jih vozijo v XVjih in Outbackih celo po terenu in, ne boš verjel, so z njimi zelo zadovoljni. Zdaj pa spet guglat, da ne boš neumnosti klatil.
V tvojem stilu bom zakjučil brez parlamentiranja ...

Tretja generacija foresterja ki je prišla ven 2009 ima kakšen avtomatski menjalnik? 4 gang z ročko z overdrive, kot leta 80. Torej se motiš.
 
  • Všeč mi je
Reactions: zaseka

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Stari, nabijaš, da peče. Subaru CVTje tlači v svoje avte od leta 2008 in se od takrat niti slučajno ni vračal na klasiko. Tudi danes jih vgrajujejo v vse modele, od najšibkejših 1.6 bencinarjev do hišnega sportaša WRX. Pa jih folk kar kupuje in zadeve kar delujejo. Znanci jih vozijo v XVjih in Outbackih celo po terenu in, ne boš verjel, so z njimi zelo zadovoljni. Zdaj pa spet guglat, da ne boš neumnosti klatil.
Subarujev je v Sloveniji relativno malo, tako da bo težko govoriti o reprezentativnem vzorcu.
Ampak ko relevanten medij v Ameriki napiše članek (zelo svež) na to temo, bi znalo kaj biti na tem:

Ob tem imej v mislih, da dobivajo plačano od proizvajalcev oglaševanje in seveda avtomobile na test, tako da so ''obzirni''. In noter so primeri, ko menjalniki crkujejo pred 100.000km. Subaru ne bi kar na lepe oči podaljšal garancije. Verjetno ista zgodba kot s Subaru dizli. Le ti so vsaj do okrog 150.000km zdržali.
Malo spremljam tuje strani in zanesljivost žal ni vrlina teh CVTjev od Subaruja.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Me prav zanima kje jemljete informacije o nezanesljivosti CVT menjalnikov? Pravi biseri ste tu gori.
Američani zelo dobro vejo, da se CVT pokvari prej kot klasični avtomat, in kar je (na njihovem trgu, ki znanje o popravilu klasičnih avtomatov ima) še huje, skoraj vedno se ga ne da popravljati.

Mi tega ne (še) ne vemo, ker vozimo (zelo) malo CVTjev, pa tudi vozimo se manj od njih.
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.797
819
113
toti Maribor
Če smo pošteni, vam šprica na CVT. Googlate tako dolgo, da nekaj najdete čez CVT. Za mene je CVT še vedno eden izmet bolj zanesljivih menjalnikov na trgu, Ne glede na vaše pljuvanje. S tem, da vas 3/4 tu gori sploh nima izkušenj z njim.
 
  • Všeč mi je
Reactions: map

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Če smo pošteni, vam šprica na CVT. Googlate tako dolgo, da nekaj najdete čez CVT. Za mene je CVT še vedno eden izmet bolj zanesljivih menjalnikov na trgu, Ne glede na vaše pljuvanje.
Hvala za tvoje mnenje. Jaz ne rabim googlat, ker to pač spremljam že dovolj časa. Sedaj si pa odpri svojo temo in tam nadaljuj z njo. Mi debatiramo in dajemo mnenja, ti pa noter vlečeš neke tretje neumnosti.
Če pa imaš kakšen predlog za avto v tej temi, pa kar na plano z njim.
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.797
819
113
toti Maribor
Če dajate mnenja potem, dajajte korektno. Z nakupom avta z CVT menjalnikom ne bo čisto nič zgrešil, če mu ta način vožnje ustreza.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.063
10.837
113
kod Džej-Zija
Pri nas jih sploh prodajali niso, avtomatikov. Ker je bilo sramota se s tako limono vozit naokoli. Isto v večini EU. Na hitro pogledano na avto.net od 2009-2015 dobiš 25 foresterjev, vsi imajo ročni menjalnik.
A bejž? Seveda so jih in jih še vedno. Kot rečeno, po letu 2008 drugim avtomatikov kot CVT Subaru nima. Da jih na avto.netu ne najdeš, je pa stvar preferenc naših kupcev, ki so mahnjeni na ročne menjalnike.
 
2. jul 2020
5.275
6.805
113
Preferenc naših kupcev. Tu igra cena vlogo. Avtomatiki so takoj dražji, podobno kakšen močnejši motor.

Da se pritožuješ (vsaj tako deluje), da so kupci novih vozil preškrti za kupiti avtomatika, da potem ti ne moreš kupiti ugodnega rabljenega je tudi malo mimo.