Audi multitronic prvi dejansko širše prodajal CVT je bil polom. Sej je bil ok če izvzamemo sesalec efekt, zanesljivost precej slabša od klasičnega avtomatika in ročnega menjalnika. Audi je imel v večino modelov vse tri na voljo tako da številke in primerjave so čisto legit.
Nissanov CVT v luksuznih vozilih je bil polom. Precej soliden "luxsuzni" SUV (Murano al kaj je bil) je čisto zasenčil menjalnik in težave z njim.
Subaru je sploh šel z 4 stopenjskega totalno zastarelega menjalnika na CVT, v ameriki je doživel tak polom da so za nekaj časa nehali sploh nova vozila prodajat. Zaprli salone in čakali na vozila ki so prišla opremljena s 4 stopenjsko klasiko (to v letih ko so ostali ponujali 8 stopenjske menjalnike).
Toyota z eCVT je edina ki je zanesljiva, samo tu sploh ne gre za CVT menjalnik ampak za sistem hibridnega pogona ki omogoča CVT efekt. Skratka ni primerjave.
Sedaj se je spet pojavila moda teh CVTjev sploh v malih vozilih, težko pa komentiramo kaj ker so modeli še premalo časa na trgu. Po mojem mnenju gre za okleščenje stroškov, ker so dual-clutch menjalniki predragi (klasični avtomatik pa sploh, pa tudi pretežki/preveliki za mala vozila). Ko se klesti stroške pa vemo kaj dobi potrošnik ...