Liderpnevmatik.si nateg?

netko

Guru
25. jul 2007
6.966
2.265
113
tole kar si zdele naklobasal nima nobenega smisla...
da najprej razjasnemo pozicije - skoraj 15 let sem vpleten v lokalno distribucijo torej posredujem blago od proizvajalcev v slovenske trgovine (tudi spletne trgovine) in sem pristaš nakupov v sloveniji in sem absolutno vedno tudi na strani kupca, ko ima prav in ti imaš po njihovih splošnih pogojih prav če verjamem temu kar si napisal. Nisem jih pa šel brat na njihovo stran in dovoljujem možnost da si tako kot oni tebe razumejo razumel tudi ti njihove splošne pogoje - torej z google translatom. No pa predvidimo da si splošne pogoje razumel prav.
no zdej pa poglejmo tvoje klobase:
če imajo spletno stran postavljeno v slovenščini... platforme internetnih trgovin omogočajo poglede skoraj v vseh jezikih tega sveta z enim klikom ravno tako google translate prevede še tisto česar ni bil prevedenega. Se ti to zdi stran postavljena v slovenščini na ta način kot si jo ti predstavljaš?
imajo tukaj odprto firmo praviš. Kje si pa to videl? nikjer, niti se nisi predhodno pozanimal ampak si povzel post ki ti ga je nekdo napisal pa še tega narobe. Oni imajo davčno številko v sloveniji, kar pa ne pomeni da imajo tukaj firmo.
Potem pa poveš stavek ki o tebi pove vse... "a sej ne moreš pričakovati, da prodajajo v Sloveniji, potem pa ne bodo razumeli strank, ko pride do problema.

Bi ti šel prodajati na trg v eno državo običajnemu folku, pa ne znaš njihovega jezika?"

Si ti mogoče padel iz lune? pa ne more odrasla normalno razvita opravilno sposobna oseba resnično misliti tega.

Odločil si opraviti svoj nakup na način, ki mu nisi kos in zdej te bo koštalo nekaj živcev in zadnja stvar, ki jo potrebuješ je dopovedovanje svojega prav in kar me moti najbolj je senzacionalistični naslov, ki si si ga privoščil. Poslali so ti narobe in če bi se to zgodilo v sloveniji bi lahko počel to kar počneš tako pa se boš moral prilagoditi in deloma tudi sprejeti dejstvo da si počel nepreverjeno, pa ne govori o pozitivnih referencah

Za zaključek pa še, če želite biti "varni" kupujte tam kjer poznate zakonodajo in ste prepričani v svoje pravice.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.954
6.847
113
pri taščici
To je najbrž lider pravilo.
Meni je Nemčija po mejlu poslal "nalepko" s katero sem na lokalni pošti plačal poštnino za vrnitev neustreznega izdelka.
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.857
-1.037
113
145 km SZ od Opatije
EDIT: KSZ (Hanzi, to si pač ti
smile-1.gif
)

Po branju tega topica sem popolnoma prepričan, da bi morali nekaterim vzet volilno pravico.
Ne gre soditi uporabnika po ne/priljubljenosti, ta s tem v tej temi nima kaj dosti, ampak človek sporoča, da so ga kratkomalo ... nateg*ili.
In še res je. Če pa ne gre za nateg, gre zagotovo za pomoto s strani prodajalca.
Če kupujem boljšo zadevo A za 100€, želim ravno TO zadevo, ne pa, da mi za ceno 100€ prodajalec pošlje slabšo zadevo B.
Pa v tem primeru niti ne gre za to, kaj je boljše in kaj ni. Če pač plačam zadevo A in si jo s plačilom posledično "prilastim", želim, da mi prodajalec pošlje zadevo A.
Če bom hotel cenejšo in slabšo zadevo B, bom zadevo B tudi vplačal
(in v duhu "poštenega" alterjevca upal, da bom dobil zadevo A
evil.gif
)

Čeprav še vedno mislim, da je prišlo do pomote s strani prodajalca, ne namenskega nat*ga stranke. Sicer zgolj moje mnenje.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Tukaj si me pač presenetil, glede na tvojo razgledanost, da si pričakoval, da takšno podjetje posluje v sloveščini.

Glede na to, da imajo celo spletno stran in process naročanja v slovenščini, človek domneva, da lahko tudi reklamacijo napišeš v slovenščini.

Za nazaj je pač lahko biti general.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
Citat:
Uporabnik netko pravi:
imajo tukaj odprto firmo praviš. Kje si pa to videl?

To sem zamešal s tistim, ko so nekateri ugotovili, da ima odprto našo davčno številko. Imaš lahko našo davčno številko ne da bi imel firmo?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
Citat:
Uporabnik netko pravi:
Poslali so ti narobe in če bi se to zgodilo v sloveniji bi lahko počel to kar počneš tako pa se boš moral prilagoditi in deloma tudi sprejeti dejstvo da si počel nepreverjeno, pa ne govori o pozitivnih referencah

Kako pa češ preveriti (ne)preverjenost, če ne po referencah drugih uporabnikov?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
Jp, od včeraj komuniciram le v angleščini, ampak za enkrat še ni odziva.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik netko pravi:
Za odpiralca reme
Sprasujem se koliko moras biti omejen, da kljub temu ko evidentno vidis da s teboj komunicirajo s pomocjo google translata odgovarjas v slovenscini in to v situaciji kot je tako pomembna stvar kot je reklamacija. Glede na to kako si se zadeve lotil se nebi cudil ce ti ne rata, glede na tvoje reakcije pa bi ti na nek nacin celo potihem privoscil eno boleco solo iz tega.

Sorry, ampak če poslujejo v slovenščini (in njihova spletna stran je v slovenšđčini), naj pač poskrbijo, da bodo imeli človeka, ki bo znal jezik. Ali pa naj tega ne počnejo.
Na k... mi gre podpiranje takega bednega odnosa na račun nižanja stroškov. Uber varianta ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Lahko reces da prodajajo preko neta v Slovenijo. Me ne bos preprical, da si dejansko verjel, da znajo slovensko. Seveda, da bi bilo mozno, vendar malo verjetno. Tako da si sam zakompliciral vse skupaj. In verjetno podaljsal resevanje. Ce pa pred nakupom nisi vedel kako je reseno posiljanje nazaj ce z nakupom ne bos zadovoljen, to je pa tvoja napaka.

Če imajo spletno stran postavljeno v sloveščini in tukaj odprto firmo, predvidevaš, da imajo na drugi strani koga, ki razume, kaj pišeš.
Pa sej ne moreš pričakovati, da prodajajo v Sloveniji, potem pa ne bodo razumeli strank, ko pride do problema.

Bi ti šel prodajati na trg v eno državo običajnemu folku, pa ne znaš njihovega jezika?

Ustavi konje - nimajo firme v Sloveniji. In ja - obstaja kar nekaj firm / internetnih prodajaln, ki prodaja čezmejno in ne obvlada jezika "običajnega folka" države v kateri prodaja.

Zato pa je treba biti previden pri nakupih preko spleta.

Ne, take firme je treba blacklistat/prepovedat. Že po slo zakonu morajo, glede na to, da poslujejo v SLO, tudi s kupcem komunicirat v slovenščini. Al pa naj imajo stran v angleščini, pa veš, pri čem si.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik netko pravi:
tole kar si zdele naklobasal nima nobenega smisla...
da najprej razjasnemo pozicije - skoraj 15 let sem vpleten v lokalno distribucijo torej posredujem blago od proizvajalcev v slovenske trgovine (tudi spletne trgovine) in sem pristaš nakupov v sloveniji in sem absolutno vedno tudi na strani kupca, ko ima prav in ti imaš po njihovih splošnih pogojih prav če verjamem temu kar si napisal. Nisem jih pa šel brat na njihovo stran in dovoljujem možnost da si tako kot oni tebe razumejo razumel tudi ti njihove splošne pogoje - torej z google translatom. No pa predvidimo da si splošne pogoje razumel prav.
no zdej pa poglejmo tvoje klobase:
če imajo spletno stran postavljeno v slovenščini... platforme internetnih trgovin omogočajo poglede skoraj v vseh jezikih tega sveta z enim klikom ravno tako google translate prevede še tisto česar ni bil prevedenega. Se ti to zdi stran postavljena v slovenščini na ta način kot si jo ti predstavljaš?
imajo tukaj odprto firmo praviš. Kje si pa to videl? nikjer, niti se nisi predhodno pozanimal ampak si povzel post ki ti ga je nekdo napisal pa še tega narobe. Oni imajo davčno številko v sloveniji, kar pa ne pomeni da imajo tukaj firmo.
Potem pa poveš stavek ki o tebi pove vse... "a sej ne moreš pričakovati, da prodajajo v Sloveniji, potem pa ne bodo razumeli strank, ko pride do problema.

Bi ti šel prodajati na trg v eno državo običajnemu folku, pa ne znaš njihovega jezika?"

Si ti mogoče padel iz lune? pa ne more odrasla normalno razvita opravilno sposobna oseba resnično misliti tega.

Odločil si opraviti svoj nakup na način, ki mu nisi kos in zdej te bo koštalo nekaj živcev in zadnja stvar, ki jo potrebuješ je dopovedovanje svojega prav in kar me moti najbolj je senzacionalistični naslov, ki si si ga privoščil. Poslali so ti narobe in če bi se to zgodilo v sloveniji bi lahko počel to kar počneš tako pa se boš moral prilagoditi in deloma tudi sprejeti dejstvo da si počel nepreverjeno, pa ne govori o pozitivnih referencah

Za zaključek pa še, če želite biti "varni" kupujte tam kjer poznate zakonodajo in ste prepričani v svoje pravice.

Sorry, ampak trosiš bedarije oz pišeš kot tipičen jebesemi trgovec.
Spletno trgovanje je vedno bolj popularno, kar pomeni, da vedno več kupujejo tudi tisti, ki tega načeloma niso vešči oz v tem niso doma. In take je treba (tudi zaradi varovanja konkurenčnosti domačih trgovcev) zaščitit. To pa se naredi tako, da se od spletnega trgovca zahteva, da izpljuje določene pogoje: ali da kupcu jasno vedeti, da je iz culukafrije in posluje le v culukafrijščini (kar pomeni, da tak ne bi sme imeti strani v lokalnem jeziku), ali pa ga prisilit, da se drži lokalnih predpisov v državi, v katero prodaja, vključno s tem, da mora kupcu zagotovit komunikacijo v lokalnem jeziku in upoštevat potrošniško zakonodajo države, v katero prodaja.
Vse ostalo je nategovanje manj sposobnih in nelojalna konkurenca tistim, ki se predpisov držijo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Lahko reces da prodajajo preko neta v Slovenijo. Me ne bos preprical, da si dejansko verjel, da znajo slovensko. Seveda, da bi bilo mozno, vendar malo verjetno. Tako da si sam zakompliciral vse skupaj. In verjetno podaljsal resevanje. Ce pa pred nakupom nisi vedel kako je reseno posiljanje nazaj ce z nakupom ne bos zadovoljen, to je pa tvoja napaka.

Če imajo spletno stran postavljeno v sloveščini in tukaj odprto firmo, predvidevaš, da imajo na drugi strani koga, ki razume, kaj pišeš.
Pa sej ne moreš pričakovati, da prodajajo v Sloveniji, potem pa ne bodo razumeli strank, ko pride do problema.

Bi ti šel prodajati na trg v eno državo običajnemu folku, pa ne znaš njihovega jezika?

Tukaj si me pač presenetil, glede na tvojo razgledanost, da si pričakoval, da takšno podjetje posluje v sloveščini. Saj so že ostali opisali, kako to gre.
Normalen trgovec bi ti ob izdelku poslal tudi listek z informacijami o vračilu. Jaz sem do sedaj le enkrat vračal, pa sem plačal poštnino nazaj. Sedaj pa tukaj nekdo pravi, da mora to kriti trgovec. Je to le SI ali tudi EU pravilo?

Če si vračal, ker si recimo naročil napačno cifro ali ker ti produkt ni bil všeč, je jasno, da poštnino nazaj plačaš sam. Če zajebe trgovec je logično (in tudi pravno pravilno), da poštnino plača on.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
ksz...

meni so že kake 5 let nazaj rekli pri gumedirekt da se tretirajo do 3 leta stare gume kot nove, ko sem jih vprašal kak dot imajo, PREDEN sem naročil. Pa sem potem vseeno dobil kak mesec ali dva stare gume. In to mi je že vulkanizer rekel takrat, da mu kdo prinese 2 leti stare gume monitrat, pr njemu pa noben nebi takih vzel.

Tako da po mojem dejansko nimaš podlage, ker so gume mlajše od treh let...
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Da ne bi slučajno mislil, da jih zagovarjam - ampak daj mi povej kaj imaš kot realno možnost, da jih "zajebeš"?

Prijavo na naši tržni inšpekciji? In kaj potem?

Jaz se takim izognem v velikem loku, če se pa že nasadim (jp - tudi jaz sem že "podaril" 300,- EUR, ker sem plačal po "po predračunu" namesto PayPal in to z zadnjo mislijo "Pa menda ne bom lih jest naletel na mino" preden sem na "Kliku" kliknil "sprovedi" - no pa sem) sem "tiho in si ližem rane". Pa ne zato, ker bi podpiral take prevarante - ampak zgolj zato, ker ne bom investiral kakih 5.000,- EUR za tožbo, ki jo bom sicer 100% dobil - samo pravnega subjekta, ki bi min"poplačal" škodo že zdavnaj ne bo več. Odgovorna oseba, ki bi bila ravno tako iztožljiva, pa je že umrla ali živi v državi, kjer naše sodstvo nima "jurisdikcije".

Pa da ne bo pomote - nikakor ne obsojam Andy1a, da je neupravičeno obtožil LP goljufije - začel je z normalnim vprašanjem ali je mogoče naletel na nateg. Je pa začel šele kasneje "težiti", da "on ni kriv" za situacijo in da je nedolžna "žrtev". Ne - ni - je bil le naiven (kot tudi jaz v mojem primeru) in bo v najslabšem primeru plačal "šolnino". Ali se bo spustil v boj z njimi. Če se bo ga predlagam za titulo "Don Cojote" (jp - cojote, ker tuli).
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Pa saj je že napisal, probal bo na Mastercardu blokirati plačilo. To je v ZDA kar pogost način zaščite potrošnika, pri nas pa ne ravno. Me zanima, če mu bo res uspelo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
ksz...

meni so že kake 5 let nazaj rekli pri gumedirekt da se tretirajo do 3 leta stare gume kot nove, ko sem jih vprašal kak dot imajo, PREDEN sem naročil. Pa sem potem vseeno dobil kak mesec ali dva stare gume. In to mi je že vulkanizer rekel takrat, da mu kdo prinese 2 leti stare gume monitrat, pr njemu pa noben nebi takih vzel.

Tako da po mojem dejansko nimaš podlage, ker so gume mlajše od treh let...

Se enkrat.

Oni so mi dostavili gume, katera letnica proizvodnje je 2014 in jih prodajajo po znizani ceni: https://www.liderpnevmatik.si/avto-pnevmatike/continental/conti-econtact/215-55-r17-98v-586239

Jaz pa sem narocil in placal gume po polni ceni, katerih letnica proizvodnje ni 2014, torej bi morale biti 2015+: https://www.liderpnevmatik.si/avto-pnevmatike/continental/conti-econtact/215-55-r17-98v-257929

Placal sem gume po polni ceni, prejel pa sem gume, ki jih prodajajo po znizani ceni.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Ja pač piše DOT 2014 mišljeno je pa starejše od 3 let za prve, pri drugih pa nič ne piše, ampak če prav razumem pogoje prodaje vseh firm pnevmatik vseh prodajalcev se do 3 leta šteje za novo gumo, če je dejansko nerabljena, ker 21 teden leta 2017 pač še ni tukaj.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
Me ne zanima, kaj je 'misljeno'. Ce gres na cenejsi link, gres z misko na Posebnosti, kjer pise DOT2014, pise proizvedeno v 2014. Gume, ki sem jih prejel, imajo oznako 2114, kar pomeni, da so bile proizvedene v 21. tednu 2014, kar pomeni, da padejo v cenejsi link, placal pa sem gume z drazjega link, torej ne morem dobiti gum specifikacije cenejsega linka, ampak boljse.

Poleg tega si preberi, kaj pise na dnu njihove lastne strani, kaj DOT oznaka pomeni: https://www.liderpnevmatik.si/nasveti-o-pnevmatikah/oznaka-dot

Citat:
Je možno kupiti in se voziti z gumo, izdelano pred 1. ali 2. letoma, ne da bi ta izgubila na svoji kakovosti ?

Zmes pnevmatik je bila znatno izboljšana in se ne postara kot poprej. Sama pnevmatika ne bo izgubila zmogljivosti, če se njene skladiščenje dogaja v optimalnih razmerah. Med nakupom pnevmatik, zmeraj preverite njihov DOT. Pnevmatika, izdelana pred 1. ali 2. letoma mora biti prodan kot taka po znižanji ceni.

Kar pomeni, da prodajajo gume, ki so starejse od dveh let po znizani ceni. Gume, ki sem jih prejel, so stare skoraj tri leta, tako da so ovrednotene po nizji ceni, jaz pa sem placal polno ceno, kar pomeni, da bi moral dobiti gume mlajse od dveh let.
 
Nazadnje urejeno: