Liderpnevmatik.si nateg?

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.496
761
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:


Zdajle pa kontaktiram še FURS glede računa. Če sem prav slišal po radiu, ima FURS trenutno akcijo, da jim pošlješ račun za vulkanizerske storitve.


FURS ima to "akcijo" predvsem zato, da se takim vuklanizerjem, ki ne izdajajo racuna za storitve, stopi na prste ... V tem primeru itak se nimas racuna za storitev... tvoj problem pa se s tujim podjetjem, in tukaj pomoje FURS ne more nic ... SPloh pa glede na to, da gre za drzavno ustanovo, ni pricakovati, da bi si z njimi kaj dosti pomagal
smile-1.gif
... zal... taksna je realnost ... Pa te nocem spravljati se dodatno v slabo voljo... samo vcasih je treba realno pogledati na dogajanje ... in si ne delati laznih utvar, da bodo to kakorkoli resili v tvojo korist ...

Vseeno veliko srece pri resevanju problema ... Bo pa verjetno treba gume iskati se kje drugje ... ce jih bos hotel zamenjati do poletja
smile-1.gif
... ali pa se sprijazniti s takimi, kot si jih dobil in poskusas dobiti vsaj refundacijo razlike do tiste nizje cene ...
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.522
955
113
No gume imajo tukaj:

http://www.reifen.com/de/TyreS...angedByNutzart=

Jaz sem od njih kupil kar precej gum. Običajno v DE filiali (uz službeni put), pa tudi enkrat Vredestein Ultrac Cento preko Neta na moj domači naslov. Vse gume so ble vedno stare par tednov.

Andy vprašaj pri njih za DOT številko tvojoh gum. Boš vsaj izvedel, če se delajo frišne, ali gre za stare zaloge. (generalno)
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.572
2.618
113
še v SLO - ampak komaj
Kdaj si gume prejel?

Rok za "vračilo" je 7 dni:
Citat:
Vrnitev blaga

Stranka lahko v roku 7 dni zavrne naročeno blago, če za to plača poštne stroške. Zavrnjeni izdelki morajo biti v izvirnih embalažah, v brezhibnem stanju in brez sledov uporabe. S pismom bo stranka AD TYRES INTERNATIONAL SLU obvestila o zavrnitvi blaga.

Preprosteje : AD TYRES INTERNATIONAL SLU lahko odpelje vaše blago in vam vrne denar v roku 30 dni, brez stroškov za zavrnitev blaga.

Če so bili izdelki montirani ali uporabljeni, denar ne bo povrnjen.

A si ti takoj zahteval "vračilo" ali si kaj drugega reklamiral? Takoj zahtevaj vračilo - sklicuje se tudi na EU zakonodajo.
 
13. jul 2011
2.677
626
113
Več kot očitno si bil zaveden in pošteno bi bilo, da te trgovec refundira ali pa dobavi ustrezne gume.
Verjamem pa, da niso zavajali nalašč, pač pa se je to zgodilo zaradi slabo prevedene strani. To je seveda njihova krivda.
Podjetje posluje v več evropskih državah in na različnih straneh imajo različno napisane detajle, tako pri splošnih pogojih, kot tudi pri vodiču. Že če pogledaš hrvaško stran , je tam stvar malenkost drugače opisana, pravzaprav bolj jasno, da gre za neke generične nasvete

Citat:
Gumeni materijal je iznimno poboljšan i više ne podliježe toliko zubu vremena kao što je to bio slučaj sa prethodnim gumama. Sama guma neæe imati slabije performanse ukoliko je skladištena u optimalnim uvjetima. Kada kupujete gumu, uvijek provjerite DOT. Kada prodavači prodaju ovakve gume, oni su svjesni njihove starosti te ih prodaju uz popust.
Tukaj je takoj jasno, da ni govora o točno tem določenem prodajalcu.

Na splošnih pogojih pa piše dejansko tako, kot so ti potem odgovorili - guma do treh let starosti se smatra kot nova.
Potem je tu še dejstvo, da gre (očitno) za platformo, preko katere prodajajo različni dobavitelji in prav možno je, da cenejše gume prodaja nek drug dobavitelj, kot dražje. Prvi je med opombe napisal, da gre za gume iz 2014, drugi pa ne. Tudi to je možno.
Seveda pa vse našteto, vključno z nenatančnimi prevodi, ni tvoja stvar in si dejansko bil zaveden, zato ti dam prav, da se ne pustiš. Upam, da se zadeva reši, da bo prav. Potem se bo pokazalo ali so pri AD TYRES INTERNATIONAL nateguni ali ne, vsekakor pa je to opomin za bodoče kupce.
 
13. jul 2011
2.677
626
113
Nasvet je, naj jim predoči, da so njihovi slovenski TOS slabo prevedeni in je bil zaveden, saj na naši strani ni v TOS nikjer govora o gumah do 36 mesecev, ki se smatrajo kot nove.

edit: in ni treba nikakršne zakonodaje za se bosti z njimi. Če je firma resna, bodo spoznali svojo napako in ga refundirali, če ne so pač nateguni in naj ga refundira MC, pa naj se oni bodejo z njimi.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Eto, sem dobil odgovor Mastercarda:

Citat:
Spoštovana,

Pregledali smo zadevo in se tudi pozanimali kakšne možnosti ima banka za izvedbo finančne reklamacije v vašem imenu za blago, ki je bilo naročeno in plačano s kartico.

Banka bi v vašem imenu poskusila sprožiti finančno reklamacijo iz naslova prejema neustreznega blaga. Skladno s pravili mednarodnega kartičnega sistema MasterCard morate v tem primeru blago vrniti oziroma prodajno mesto obvestiti, da ste blago pripravljeni vrniti in da naj vam posredujejo informacijo kam in kako lahko blago vrnete oziroma kjer ga lahko prevzamejo (ni vam potrebno kriti stroškov za poštnino); lahko tudi napišete prodajnemu mestu, da ste blago pripravljeni vrniti, vendar naj za prevzem le-tega, poskrbi prodajno mesto samo. Vse to kot vidimo iz vaših dopisov ste že storili.

Potrebujemo še datirano in podpisano Izjavo kdaj (datumsko) ste blago prejeli in kdaj (datumsko) ste prodajno mesto obvestili, da naj prevzamejo blago.

V prilogi vam pošiljam obrazec Pritožba 0/8/1, ki ga izpolnite in mi skupaj z Izjavo pošljite na elektronski naslov XXXXXXXX


Lep pozdrav.

Edit: Sem umaknil email naslov zaradi spam botov.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Kdaj si gume prejel?

Rok za "vračilo" je 7 dni:
Citat:
Vrnitev blaga

Stranka lahko v roku 7 dni zavrne naročeno blago, če za to plača poštne stroške. Zavrnjeni izdelki morajo biti v izvirnih embalažah, v brezhibnem stanju in brez sledov uporabe. S pismom bo stranka AD TYRES INTERNATIONAL SLU obvestila o zavrnitvi blaga.

Preprosteje : AD TYRES INTERNATIONAL SLU lahko odpelje vaše blago in vam vrne denar v roku 30 dni, brez stroškov za zavrnitev blaga.

Če so bili izdelki montirani ali uporabljeni, denar ne bo povrnjen.

A si ti takoj zahteval "vračilo" ali si kaj drugega reklamiral? Takoj zahtevaj vračilo - sklicuje se tudi na EU zakonodajo.

Gume sem prejel v ponedeljek:
Citat:
13.03.2017 10:07 Ljubljana - Sent ...
Dostavljeno


Moje prvo sporočilo prodajalcu je bilo v ponedeljek dopoldne, kmalu za tem:

Citat:
Lep pozdrav! Preko vašega portala sem naročil sledeče štiri pnevmatike - Continental Conti Econtact 215/55 R17 98V - XL, ContiSilent: https://www.liderpnevmatik.si/avto-pnevmatike/continental/conti-econtact/215-55-r17-98v-586239 Torej, plačal sem nove pnevmatike, poslali pa ste mi stare pnevmatike letnik 2014 iz drugega linka - cenejše, ki jih nočem, zato sem tudi naročil NOVE pnevmatike, ne tri leta starih. Prosim, da pošljete DPD dostavo do MATSPORT-a, kamor so mi bile dostavljene pnevmatike, jih odpeljete nazaj in mi pošljete nove pnevmatike, torej tiste, ki sem jih plačal. Gume še niso montirane na kolesa, ker stojijo pri vulkanizerju. Prosim, da mi čim prej odgovorite oz. da me pokličete na telefonsko številko 041 XXX XXXX. lp Andrej


Po njihovem odgovoru:

Citat:
Dear Customer,

The DOT number (date of manufacture) is indicated on our website for tyres manufactured more than 36 months ago.

If you cannot find the DOT number on the selected product it indicates that the tyre is considered as NEW by the manufacturer and it has the same qualities and performance as one of the current year.

Unfortunately, for logistical reasons, we cannot tell you exactly what the DOT is for each item as our products are dispatched from different warehouses in Europe.

--------------------

Dober dan,

Datum izdelave pnevmatik (DOT) je na našem spletnem mestu označen le za pnevmatike, ki so starejše od 36 mesecev.

Pnevmatike, ki so mlajše izdelave, se štejejo za nove in nudijo enake zmogljivosti kot tiste, ki so izdelane v tekočem letu.

Zaradi logističnih razlogov vas žal ne moremo natančno seznaniti glede datuma izdelave naročenih pnevmatik, saj so izdelki odposlani iz različnih skladišč po Evropi.


Best regards,

Caroline


Sem se odločil za vračilo in refundacijo in jim napisal sledeče:

Citat:
Lep pozdrav!

Poslali ste mi gume z datumom izdelave 2014, torej se stejejo pod link za gume DOT 2014: https://www.liderpnevmatik.si/avto-pnevmatike/continental/conti-econtact/215

in ne pod gume, ki sem jih narocil po polni ceni: https://www.liderpnevmatik.si/avto-pnevmatike/continental/conti-econtact/215-55-r17-98v-257929

Kako si vi razlagate oznako DOT 2014 ni mij problem. DOT 2014 oznacuje leto izdelave 2014 in poslali ste mi gume z letom izdelave 2014, torej s cenejsega linka.

Gume sem kupil po polni ceni, zato pricakujem gume z vsaj letom izdelave 2016. Ce tega ne mislite storiti, prosim, da gume odpeljete in mi povrnete denar, saj jih v tem primeru nameravam kupiti drugje.

Prosim za cim prejsnji odgovor.

Lp Andrej


In potem spet:

Citat:
Lep pozdrav!

Na vasi spletni strani pise, da so gume starejse od dveh(2) let po znizani ceni in ne starejse od treh let: https://www.liderpnevmatik.si/nasveti-o-pnevmatikah/oznaka-dot

Glede na to, da ste mi dostavili tri leta stare gume, kot take padejo v kategorijo znizane cene in ne polne cene, po kateri sem jih kupil, tako da to, kar ste spodaj napisali, ne drzi.

Tole pise na vasi spletni strani:
-----
Je možno kupiti in se voziti z gumo, izdelano pred 1. ali 2. letoma, ne da bi ta izgubila na svoji kakovosti ?

Zmes pnevmatik je bila znatno izboljšana in se ne postara kot poprej. Sama pnevmatika ne bo izgubila zmogljivosti, če se njene skladiščenje dogaja v optimalnih razmerah. Med nakupom pnevmatik, zmeraj preverite njihov DOT. Pnevmatika, izdelana pred 1. ali 2. letoma mora biti prodan kot taka po znižanji ceni.
-----

Torej, dostavili ste mi 3 leta staro gumo, ki jo vi sami ne smatrate vec za novo in mi jo prodali po polni ceni nove gume.

Prosim, da mi refundirate moje placilo in hkrati odpeljete gume, ki cakajo na naslovu, kamor ste jih poslali.

Lp Andrej


In potem spet:

Citat:
Prosim, da mi čim prej odgovorite in mi refundirate nakup. Pnevmatike vas čakajo na odvoz na naslovu, kamor ste jih dostavili, to je:
XXXXX XXXX - MATSPORT
Brnčičeva 9
1231 Ljubljana - Črnuče
SLOVENIA
015631770

Ob tem vas moram še obvestiti, da je tudi račun, ki ste mi ga izstavili, je napačno izdan. Tukaj je print-screen računa: http://shrani.si/f/R/Le/lRawRRn/racunskritipodatki.png
Pri 'Cena po enoti' vam piše 131.28 EUR brez DDV, v resnici pa je to cena z DDV.

lp Andrej

Potem je šel pogovor z moje strani izključno v angleščini.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Tole mi je Caroline ravno prej odgovorila:

Citat:
Good morning,

There is wrotte nowhere that tyres older than 3 years are sold cheaper. You told that but we did not told it. It depends of the trade, the kind of tyres and these kind of things.

By the way we are not on a chat system but on a ticket system, for that reason we do the necassary to answer as soon as possible and as soon we have the answers;

Best regards,

Caroline


Moj odgovor je bil sledeč:

Citat:
Hello!

Yes, you have it written on you web page. Check the link: https://www.liderpnevmatik.si/nasveti-o-pnevmatikah/oznaka-dot

It says in Slovenian language on the bottom of the page:
----
Je možno kupiti in se voziti z gumo, izdelano pred 1. ali 2. letoma, ne da bi ta izgubila na svoji kakovosti ?

Zmes pnevmatik je bila znatno izboljšana in se ne postara kot poprej. Sama pnevmatika ne bo izgubila zmogljivosti, če se njene skladiščenje dogaja v optimalnih razmerah. Med nakupom pnevmatik, zmeraj preverite njihov DOT. Pnevmatika, izdelana pred 1. ali 2. letoma mora biti prodan kot taka po znižanji ceni.
----

The last sentence, translated to English says: Tire, made before one or two years ago, has to be sold at a discounted price.

If you don't believe me, translate the text on your web page text yourselves.

Regards, Andrej
 

tratnjak

Fizikalc
10. maj 2009
1.020
32
48
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Eto, sem dobil odgovor Mastercarda:

Citat:
Spoštovana,

Pregledali smo zadevo in se tudi pozanimali kakšne možnosti ima banka za izvedbo finančne reklamacije v vašem imenu za blago, ki je bilo naročeno in plačano s kartico.

Banka bi v vašem imenu poskusila sprožiti finančno reklamacijo iz naslova prejema neustreznega blaga. Skladno s pravili mednarodnega kartičnega sistema MasterCard morate v tem primeru blago vrniti oziroma prodajno mesto obvestiti, da ste blago pripravljeni vrniti in da naj vam posredujejo informacijo kam in kako lahko blago vrnete oziroma kjer ga lahko prevzamejo (ni vam potrebno kriti stroškov za poštnino); lahko tudi napišete prodajnemu mestu, da ste blago pripravljeni vrniti, vendar naj za prevzem le-tega, poskrbi prodajno mesto samo. Vse to kot vidimo iz vaših dopisov ste že storili.

Potrebujemo še datirano in podpisano Izjavo kdaj (datumsko) ste blago prejeli in kdaj (datumsko) ste prodajno mesto obvestili, da naj prevzamejo blago.

V prilogi vam pošiljam obrazec Pritožba 0/8/1, ki ga izpolnite in mi skupaj z Izjavo pošljite na elektronski naslov XXXXXXXX


Lep pozdrav.

Edit: Sem umaknil email naslov zaradi spam botov.

sem ze dozivel, da je tuja banka enostavno zavrnila pritozbo, ker je prodajalec dokazoval, da je vse po pravilih.
 
13. jul 2011
2.677
626
113
Napiši še, da na slovenski strani v splošnih pogojih ni nikjer napisano, da se pnevmatika do 36 mesecev smatra za novo.
Njihova šlamparija, zaradi katere si bil zaveden.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.572
2.618
113
še v SLO - ampak komaj
"Končaj" chat - sestavi "zadnji" mail, da odstopaš od nakupa skladno s njihovimi splošnimi pogoji in zahtevaj navodila za vrnitev blaga ozr. naj ga oni organizirajo.

Seveda se lahko sklicuješ na dosedanjo komunikacijo - ampak je ne "ponavljaj" - potem pa zraven še MC obevsti.

Edit: jaz bi še poslal priporočeno (s povratnico ?) po pošti - še danes - najkasneje jutri.

Edit 2: Sicer ti slovenska zakonodaja daje več časa - vseeno bi se poskušal držati "njihovih" rokov
 
Nazadnje urejeno:

gr69

Guru
15. dec 2009
11.572
2.618
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik pinkobalinko pravi:
Napiši še, da na slovenski strani v splošnih pogojih ni nikjer napisano, da se pnevmatika do 36 mesecev smatra za novo.
Njihova šlamparija, zaradi katere si bil zaveden.

NE - čimmanj "najedanja" - odstopa od pogobde, kar je njegova pravico in konec.

Ko bi imel rešeno reklamacijo pa lahko začne, če bo seveda želel, še naprej "najdati".
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik tratnjak pravi:
sem ze dozivel, da je tuja banka enostavno zavrnila pritozbo, ker je prodajalec dokazoval, da je vse po pravilih.

Povsem verjetno, ampal moram poskusiti. V najslabšem primeru sem še vedno na istem, kot sem trenutno.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik pinkobalinko pravi:
Napiši še, da na slovenski strani v splošnih pogojih ni nikjer napisano, da se pnevmatika do 36 mesecev smatra za novo.
Njihova šlamparija, zaradi katere si bil zaveden.

Jp, sem že v inicialni dokumentaciji (emailu), ki sem ga poslal na SKB kartično poslovanje.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Eto, sem dobil odgovor Mastercarda:

Citat:

V prilogi vam pošiljam obrazec Pritožba 0/8/1, ki ga izpolnite in mi skupaj z Izjavo pošljite na elektronski naslov XXXXXXXX


Lep pozdrav.
Ravnokar sem po mailu na SKB poslal sken izpolnjenega in podpisanega dokumenta.
 

tratnjak

Fizikalc
10. maj 2009
1.020
32
48
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
"Končaj" chat - sestavi "zadnji" mail, da odstopaš od nakupa skladno s njihovimi splošnimi pogoji in zahtevaj navodila za vrnitev blaga ozr. naj ga oni organizirajo.

Seveda se lahko sklicuješ na dosedanjo komunikacijo - ampak je ne "ponavljaj" - potem pa zraven še MC obevsti.

Edit: jaz bi še poslal priporočeno (s povratnico ?) po pošti - še danes - najkasneje jutri.

Edit 2: Sicer ti slovenska zakonodaja daje več časa - vseeno bi se poskušal držati "njihovih" rokov

Glede na kateri zakon bi morali oni upoštevati slovensko zakonodajo? Kolikor jaz vem so oni na Slovenijo vezani zgolj, da pridobijo davčno številko pri prometu nad 35.000€. Ni jim pa niti potrebno izdajati davčno potrjenih računov, če bi imeli plačilo po povzetju, ker za njih veljajo zakoni kjer ima podjetje sedež.

Ali pa se mogoče motim in obstaja kaj, ki opredeljuje te primerE?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
MasterCard me bo obvestil v roku 5 delovnih dni o uspešnosti finančne reklamacije.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
"Končaj" chat - sestavi "zadnji" mail, da odstopaš od nakupa skladno s njihovimi splošnimi pogoji in zahtevaj navodila za vrnitev blaga ozr. naj ga oni organizirajo.

Seveda se lahko sklicuješ na dosedanjo komunikacijo - ampak je ne "ponavljaj" - potem pa zraven še MC obevsti.

Edit: jaz bi še poslal priporočeno (s povratnico ?) po pošti - še danes - najkasneje jutri.

Edit 2: Sicer ti slovenska zakonodaja daje več časa - vseeno bi se poskušal držati "njihovih" rokov

V tem primeru, po Splošnih pogojih uporabe: https://www.liderpnevmatik.si/splosni-prodajni-pogoji
plačam poštne stroške, ki so lahko karkoli:
Citat:
Vrnitev blaga

Stranka lahko v roku 7 dni zavrne naročeno blago, če za to plača poštne stroške. Zavrnjeni izdelki morajo biti v izvirnih embalažah, v brezhibnem stanju in brez sledov uporabe. S pismom bo stranka AD TYRES INTERNATIONAL SLU obvestila o zavrnitvi blaga.

V primeru SKB MasterCard-a mi je bilo napisano, da v primeru uspešne rešitve meni ni potrebno kriti stroškov za poštnino:
Citat:
Banka bi v vašem imenu poskusila sprožiti finančno reklamacijo iz naslova prejema neustreznega blaga. Skladno s pravili mednarodnega kartičnega sistema MasterCard morate v tem primeru blago vrniti oziroma prodajno mesto obvestiti, da ste blago pripravljeni vrniti in da naj vam posredujejo informacijo kam in kako lahko blago vrnete oziroma kjer ga lahko prevzamejo (ni vam potrebno kriti stroškov za poštnino); lahko tudi napišete prodajnemu mestu, da ste blago pripravljeni vrniti, vendar naj za prevzem le-tega, poskrbi prodajno mesto samo. Vse to kot vidimo iz vaših dopisov ste že storili.