Letalo zdaj nad Brezovico in Vičem proti Krimu

Car

POSTman
4. avg 2007
8.528
1.748
113
56
Planet zemlja
www.posta.si
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
spreminjam naslov teme.. že tako ali tako smo čist ukradli debato
smile-1.gif


AP pleza po vnaprej izračunanem profilu (glede na težo, 'cost index', atmosferske pogoje in omejitve po višini in hitrosti, če obstajajo).
Potem pa ko kurimo gorivo (od 16 ton na uro ko smo polni do 8 ton na uro, ko smo prazni), počasi plezamo višje.



Tu smo leteli na FL410, optimalna višina (poraba goriva) je bila FL424, max pa FL451 (tehnična omejitev zaradi več faktorjev).

Vmes pa.. spremljanje leta, časa, goriva, žrtje, debatiranje o bejbah, nad oceani pa še kaj drugega, vsega ne smem povedati
smile-1.gif
Saj ni treba, saj vemo!
Stevardese pa to....
cool-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Ja, nekdo pa mora gospodinjiti na takem težaškem letu mar ne!
rolleyes-1.gif
 

Fly

Guru
21. jul 2007
2.650
506
113
Kako je pa z dolžino steze pri večjih letalih?
Ali niso pred leti nekaj pisali da na Brniku (pred prenovo) ne morejo pristajati največja letala zaradi prekratke steze?
Koliko minimum?
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.845
2.133
113
A380 potrebuje 45m široko stezo in še dodatnih 15m utrjene površine (zaradi motorjev, da ne bi pogoltnili kakšne zaplate zemlje).
Mi lahko gremo izjemoma na 35m široko, s tem, da je potrebno prej preveriti dejansko stanje steze (še ne poznam primera, da bi se šlo).
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
Hvala za odgovore. Tole ste v savdsko arabijo letel. Eta pomeni najbrz estimated arrival time v zulu time? N1 moc motorja, hitrost 0.849M, 16.8 je preostanek goriva?
 

Pametni

Pripravnik
2. maj 2016
144
17
18
Tale serija da kar dober vpogled v dogajanje:




Ko odpove eden od motorjev na A340, je čas za čokolado...švicarji pač
smile-1.gif


 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.845
2.133
113
Citat:
Uporabnik ALTF4 pravi:
Hvala za odgovore. Tole ste v savdsko arabijo letel. Eta pomeni najbrz estimated arrival time v zulu time? N1 moc motorja, hitrost 0.849M, 16.8 je preostanek goriva?

Vse je res
smile-1.gif

Jeddah je glavna baza za našo največjo stranko, Saudi Arabian. Nekaj letal je v Evropi, eno pa trenutno v Nigeriji. Imamo še enega A340, ki zaradi čudne politike najemnika bolj kot ne ždi na Madagaskarju.
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Ksz..

Ko ste sami piloti tu:).

Kakšno je stanje s piloti generalno? Ker eni mi zgledajo stari 15 let:).

Malo me skrbi, da bo tal novinec znal odreagirat, ko mu bo krilo zagorelo.

Preletim veliko in sem vedno fasciniran
smile-1.gif
.

Ce kdo od vas leti kdaj v AGP, javite:).
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.845
2.133
113
Dokler izgledajo 15, je ok. Bolj se boj starčkov, ki nočejo v penzijo (65 je sicer meja za poklicno letenje). Mladi so zmotivirani in polni znanja, če le niso več preveč otročji.
Jaz sem s 37 leti in 12 leti izkušenj v resnih avjonih ravno nekje vmes, otročji starček
smile-1.gif


če koga zanima kaj fotk.. instagram @terrainbow
 
22. jul 2007
1.400
57
48
KSZ.. tile so pa imajo zakaj jamrat....
uf-1.gif


After over 7 hours in the air holding near Istanbul, TK35 is now finally returning to IST. The return was due to an onboard medical emergency.
 

Pametni

Pripravnik
2. maj 2016
144
17
18
Citat:
Uporabnik kontrakarambolmatica pravi:
After over 7 hours in the air holding near Istanbul, TK35 is now finally returning to IST. The return was due to an onboard medical emergency.
Letalo verjetno nima sistema za izpust goriva, zato so ga morali pokuriti, da so bili dovolj lahki za pristanek.
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.898
6.200
113
blizu močvirne prestolnice
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Dokler izgledajo 15, je ok. Bolj se boj starčkov, ki nočejo v penzijo (65 je sicer meja za poklicno letenje). Mladi so zmotivirani in polni znanja, če le niso več preveč otročji.
Jaz sem s 37 leti in 12 leti izkušenj v resnih avjonih ravno nekje vmes, otročji starček
smile-1.gif


če koga zanima kaj fotk.. instagram @terrainbow

Povej katera letala so boljša, Airbus ali Boeing?
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Dokler izgledajo 15, je ok. Bolj se boj starčkov, ki nočejo v penzijo (65 je sicer meja za poklicno letenje). Mladi so zmotivirani in polni znanja, če le niso več preveč otročji.
Jaz sem s 37 leti in 12 leti izkušenj v resnih avjonih ravno nekje vmes, otročji starček
smile-1.gif


če koga zanima kaj fotk.. instagram @terrainbow

Ti si potem se stara sola..., strojni faks in potem naprej, kar je bil vcasih pogoj, Robija Mo.. poznas? Sva bila sosolca na faksu. Prisel na faks iz srednje z odlocno idejo, da bo pilot in sel do konca.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Dokler izgledajo 15, je ok. Bolj se boj starčkov, ki nočejo v penzijo (65 je sicer meja za poklicno letenje). Mladi so zmotivirani in polni znanja, če le niso več preveč otročji.
Jaz sem s 37 leti in 12 leti izkušenj v resnih avjonih ravno nekje vmes, otročji starček
smile-1.gif


če koga zanima kaj fotk.. instagram @terrainbow

Povej katera letala so boljša, Airbus ali Boeing?


Iz stalisca potnika je meni osebno 777-300 serija boljsa od A330/340. Ampak A380 pa poseka oba, najbolj sem bil presenecen nad prostorom za noge v economy class, pa precej vec prostora od sedeza do okna, na 10-12 urnih letih vsak centimter steje.