Citat:
Uporabnik membrain pravi:
Kaj pa Antonov 225, je že kdaj pristal na Brniku?
pa kdaj boste vi letalci začeli rabit metrični sistem kot vsi normalni ljudje ne pa te jebene imperialne enote?Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Sedaj B747-400, prej pa Saab340 in L410.
Principi so pri vseh enaki.
Dodaš gas....dosežeš v1......in potegneš palco ksebi?
Če boš pri V1 potegnil, boš najverjetneje zvečer na poročilih
Pri višjih težah (npr 395 ton), je razlika kar konkretna. Npr. V1. 155, Vr 171 kts.
Hvala.Citat:
Uporabnik Fly pravi:
Evo eno
Citat:
Uporabnik skala pravi:
pa kdaj boste vi letalci začeli rabit metrični sistem kot vsi normalni ljudje ne pa te jebene imperialne enote?Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Sedaj B747-400, prej pa Saab340 in L410.
Principi so pri vseh enaki.
Dodaš gas....dosežeš v1......in potegneš palco ksebi?
Če boš pri V1 potegnil, boš najverjetneje zvečer na poročilih
Pri višjih težah (npr 395 ton), je razlika kar konkretna. Npr. V1. 155, Vr 171 kts.
Rusi in Kitajci uporabljajo metrične enote in točno to se zgodi, ko priletiš v ruski ali kitajski zračni prostor (za višino uporabljajo metre).Citat:
Uporabnik ALTF4 pravi:
Pomojem nikoli, to je tako kot latinscina za dohtarje, enostavno se je lazje pogovarjati v anglescini in feetih, vozlih, ker si tako naucen. Da ti iz kontrolnega stolpa rece, sedaj se vzpnite na 7.2kilometra bi copilot iskal tablice za pretvorbo.
to so rekli tudi ko so francozi izumili metrični sistemCitat:
Uporabnik VanZ pravi:
Dejansko se uporabljajo tablice za pretvorbo čevlji-metri. Nekatera letala omogočajo neposreden vnos višine v metrih, pri drugih se nastavi najbližjo ustrezno višino (intervali po 100 čevljev).
Jaz lahko nastavim višino le v čevljih, obenem pa imam pretvorbo v metrih.
Da bomo kdaj celoten sistem pretvorili v metričnega pa dvomim. Pač gre za zasidrane enote, ki konec koncev nimajo veze s tem, kaj predstavljajo, samo da vsi uporabljajo enake.