Letalo zdaj nad Brezovico in Vičem proti Krimu

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
ime spletne strani a je bil ta bralec @retro?
smile-1.gif
 

Fly

Guru
21. jul 2007
2.650
506
113
Evo eno
 

Priponke

  • 2620506-FAA16C4F-69DF-41F3-96FB-CC903EF85D8C.jpeg
    38,1 KB · Ogledi: 141

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.845
2.133
113
Citat:
Uporabnik membrain pravi:
Kaj pa Antonov 225, je že kdaj pristal na Brniku?

Ne (še).
Zelo redko se potrebuje dodatno nosilnost in nekaj metrov daljši tovorni prostor napram An124.
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Sedaj B747-400, prej pa Saab340 in L410.
Principi so pri vseh enaki.

Dodaš gas....dosežeš v1......in potegneš palco ksebi?
write.gif


17758-icon_confused.gif

Če boš pri V1 potegnil, boš najverjetneje zvečer na poročilih
grin1.gif


Pri višjih težah (npr 395 ton), je razlika kar konkretna. Npr. V1. 155, Vr 171 kts.
pa kdaj boste vi letalci začeli rabit metrični sistem kot vsi normalni ljudje ne pa te jebene imperialne enote?
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
Citat:
Uporabnik skala pravi:
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Sedaj B747-400, prej pa Saab340 in L410.
Principi so pri vseh enaki.

Dodaš gas....dosežeš v1......in potegneš palco ksebi?
write.gif


17758-icon_confused.gif

Če boš pri V1 potegnil, boš najverjetneje zvečer na poročilih
grin1.gif


Pri višjih težah (npr 395 ton), je razlika kar konkretna. Npr. V1. 155, Vr 171 kts.
pa kdaj boste vi letalci začeli rabit metrični sistem kot vsi normalni ljudje ne pa te jebene imperialne enote?

Pomojem nikoli, to je tako kot latinscina za dohtarje, enostavno se je lazje pogovarjati v anglescini in feetih, vozlih, ker si tako naucen. Da ti iz kontrolnega stolpa rece, sedaj se vzpnite na 7.2kilometra bi copilot iskal tablice za pretvorbo.
 

Pametni

Pripravnik
2. maj 2016
144
17
18
Citat:
Uporabnik ALTF4 pravi:
Pomojem nikoli, to je tako kot latinscina za dohtarje, enostavno se je lazje pogovarjati v anglescini in feetih, vozlih, ker si tako naucen. Da ti iz kontrolnega stolpa rece, sedaj se vzpnite na 7.2kilometra bi copilot iskal tablice za pretvorbo.
Rusi in Kitajci uporabljajo metrične enote in točno to se zgodi, ko priletiš v ruski ali kitajski zračni prostor (za višino uporabljajo metre).
 
Nazadnje urejeno:

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.845
2.133
113
Dejansko se uporabljajo tablice za pretvorbo čevlji-metri. Nekatera letala omogočajo neposreden vnos višine v metrih, pri drugih se nastavi najbližjo ustrezno višino (intervali po 100 čevljev).

Jaz lahko nastavim višino le v čevljih, obenem pa imam pretvorbo v metrih.



Da bomo kdaj celoten sistem pretvorili v metričnega pa dvomim. Pač gre za zasidrane enote, ki konec koncev nimajo veze s tem, kaj predstavljajo, samo da vsi uporabljajo enake.
 

dijo_porko

mona
6. sep 2007
2.134
70
48
123
Enkrat se je en genij iz urada za meroslovje ali ene podobne institucije spomnil, da morajo v navtičnih revijah za osnovne enote mere uporabljati metrični sistem... Ga ni navtika na svetu, da bi uporabljal metrični sistem, ker enostavno nisi navajen, niti nimaš občutka kaj bi recimo 1 km/h bil. Pa razdalje so dejansko v skladu z zemljepisno širino.
Aha, tukaj je nekaj pisalo o tem:

http://www.jzs.si/ali-bomo-morje-merili-v-kilometrih/
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
kako visoko pa letis s 747? predvidevam po armaturi. ze skoraj na 41.000ft (nastavljen ap) pa se zmeraj se vzpenjas, a ni dost hitr za to visino. Ne vem, lej da ne bo hude krvi.
smile-1.gif
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Dejansko se uporabljajo tablice za pretvorbo čevlji-metri. Nekatera letala omogočajo neposreden vnos višine v metrih, pri drugih se nastavi najbližjo ustrezno višino (intervali po 100 čevljev).

Jaz lahko nastavim višino le v čevljih, obenem pa imam pretvorbo v metrih.



Da bomo kdaj celoten sistem pretvorili v metričnega pa dvomim. Pač gre za zasidrane enote, ki konec koncev nimajo veze s tem, kaj predstavljajo, samo da vsi uporabljajo enake.
to so rekli tudi ko so francozi izumili metrični sistem
evil.gif

sem vesel da se dela na tem. torej 20-30 let?
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.845
2.133
113
Max je FL451, vendar imamo v firmi omejitev FL410 (zaradi kisikovih mask, kozmičnega sevanja itd). Na FL410 priplezamo nekje pod 200 tonami, ponavadi s polnim letalom tovora ali potnikov zadnjo uro leta končamo na FL370. Ko smo pa polni (396ton), se ustavi približno na FL320 ali pa še to ne, odvisno od temperature (hladneje kot je, več dajo motorji od sebe).
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
Hmm, se pravi, da po v2
smile-1.gif
ne poklikate na poprej nastavljen ap in ta sam pripleza naenkrat na visino in obrne avion glede na vneseno lokacijo ter potem spite, igrate badminton,.. ampak s kurjenjem goriva in lazjim letalom se taktizirate?
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.845
2.133
113
spreminjam naslov teme.. že tako ali tako smo čist ukradli debato
smile-1.gif


AP pleza po vnaprej izračunanem profilu (glede na težo, 'cost index', atmosferske pogoje in omejitve po višini in hitrosti, če obstajajo).
Potem pa ko kurimo gorivo (od 16 ton na uro ko smo polni do 8 ton na uro, ko smo prazni), počasi plezamo višje.



Tu smo leteli na FL410, optimalna višina (poraba goriva) je bila FL424, max pa FL451 (tehnična omejitev zaradi več faktorjev).

Vmes pa.. spremljanje leta, časa, goriva, žrtje, debatiranje o bejbah, nad oceani pa še kaj drugega, vsega ne smem povedati
smile-1.gif