Verjetno gre za tegale:
https://twitter.com/kricac/sta...778728381542401
Menda prevazajo trafo postaje (Etra) ...
https://twitter.com/kricac/sta...778728381542401
Menda prevazajo trafo postaje (Etra) ...
Citat:
Uporabnik Fly pravi:
Čeprav pri vzletu čutiš tisto pravo moč ko morajo motorji delovati na maximum. Pri pristajanju so na minimumu.
Je bil pa hec danes. Vsi so čakali bolj na vzhodnem delu steze da bi videli vzlet, ko se je pa začel premikati po letališču, smo pa videli da bo vzletel ravno iz vzhoda. Je bila cela panika, vsi v avte in gas pa na drugi konec stezeSo mi čisto zaprašili avto.
A naredimo alter meet tam?Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Drugače pa naslednjič pride v četrtek ob 12 in odleti ob 19
zdaj nam pa še pojasni, katera letala si to pilotiral??Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Citat:
Uporabnik Fly pravi:
Čeprav pri vzletu čutiš tisto pravo moč ko morajo motorji delovati na maximum. Pri pristajanju so na minimumu.
Je bil pa hec danes. Vsi so čakali bolj na vzhodnem delu steze da bi videli vzlet, ko se je pa začel premikati po letališču, smo pa videli da bo vzletel ravno iz vzhoda. Je bila cela panika, vsi v avte in gas pa na drugi konec stezeSo mi čisto zaprašili avto.
Letala zelo redko izkoristijo vso moč motorjev, ker se potrebna moč izračuna na dane pogoje (steza, atmosfera, skupna teža). Jaz lahko rečem, da v zadnjih petih letih na večih tipih letal več kot nekajkrat nisem uporabil največje moči, ker to preprosto ni bilo potrebno. Vse se izračuna za primer odpovedi enega motorja, nato pa reducira moč, kolikor se le da. Motorji so tako manj obremenjeni, prebivalci okoli letališča pa zaradi manj hrupa bolj zadovoljni.
Kot zanimivost - nekatera letala so pri pristajanju hrupnejša kot pri vzletanju.
Citat:
Uporabnik lanos pravi:
zdaj nam pa še pojasni, katera letala si to pilotiral??Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Citat:
Uporabnik Fly pravi:
Čeprav pri vzletu čutiš tisto pravo moč ko morajo motorji delovati na maximum. Pri pristajanju so na minimumu.
Je bil pa hec danes. Vsi so čakali bolj na vzhodnem delu steze da bi videli vzlet, ko se je pa začel premikati po letališču, smo pa videli da bo vzletel ravno iz vzhoda. Je bila cela panika, vsi v avte in gas pa na drugi konec stezeSo mi čisto zaprašili avto.
Letala zelo redko izkoristijo vso moč motorjev, ker se potrebna moč izračuna na dane pogoje (steza, atmosfera, skupna teža). Jaz lahko rečem, da v zadnjih petih letih na večih tipih letal več kot nekajkrat nisem uporabil največje moči, ker to preprosto ni bilo potrebno. Vse se izračuna za primer odpovedi enega motorja, nato pa reducira moč, kolikor se le da. Motorji so tako manj obremenjeni, prebivalci okoli letališča pa zaradi manj hrupa bolj zadovoljni.
Kot zanimivost - nekatera letala so pri pristajanju hrupnejša kot pri vzletanju.
Citat:
Uporabnik SavageSam pravi:
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Citat:
Uporabnik SavageSam pravi:
Sedaj B747-400, prej pa Saab340 in L410.
Principi so pri vseh enaki.
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Lipican Aer (ločeno podjetje od Solinair) je leta 2015 prevzel najetega Saab340 in z njim letel eno leto. Sedaj je za poštno linijo Ljubljana - Sarajevo najeto letalo L410 češkega Vanair (nimam nič pri imenu.
Solinair ima, če se ne motim, sedaj le še A300 pod okriljem turškega MNG.
Citat:
Uporabnik Car pravi:
A naredimo alter meet tam?Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Drugače pa naslednjič pride v četrtek ob 12 in odleti ob 19
Citat:
Uporabnik SavageSam pravi:
Ontopic - antonov pride še kar nekajkrat....
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Citat:
Uporabnik lanos pravi:
zdaj nam pa še pojasni, katera letala si to pilotiral??Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Citat:
Uporabnik Fly pravi:
Čeprav pri vzletu čutiš tisto pravo moč ko morajo motorji delovati na maximum. Pri pristajanju so na minimumu.
Je bil pa hec danes. Vsi so čakali bolj na vzhodnem delu steze da bi videli vzlet, ko se je pa začel premikati po letališču, smo pa videli da bo vzletel ravno iz vzhoda. Je bila cela panika, vsi v avte in gas pa na drugi konec stezeSo mi čisto zaprašili avto.
Letala zelo redko izkoristijo vso moč motorjev, ker se potrebna moč izračuna na dane pogoje (steza, atmosfera, skupna teža). Jaz lahko rečem, da v zadnjih petih letih na večih tipih letal več kot nekajkrat nisem uporabil največje moči, ker to preprosto ni bilo potrebno. Vse se izračuna za primer odpovedi enega motorja, nato pa reducira moč, kolikor se le da. Motorji so tako manj obremenjeni, prebivalci okoli letališča pa zaradi manj hrupa bolj zadovoljni.
Kot zanimivost - nekatera letala so pri pristajanju hrupnejša kot pri vzletanju.
Sedaj B747-400, prej pa Saab340 in L410.
Principi so pri vseh enaki.
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Sedaj B747-400, prej pa Saab340 in L410.
Principi so pri vseh enaki.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik SavageSam pravi:
Ontopic - antonov pride še kar nekajkrat....
Daj datume in ure, da skočim vendarle pogledat. Mogoče kaj čez vikend, da še tamalo vzamem s sabo, ker bi ful rada vidla?
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Sedaj B747-400, prej pa Saab340 in L410.
Principi so pri vseh enaki.
Dodaš gas....dosežeš v1......in potegneš palco ksebi?