Letalo zdaj nad Brezovico in Vičem proti Krimu

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.845
2.133
113
Citat:
Uporabnik Fly pravi:
Čeprav pri vzletu čutiš tisto pravo moč ko morajo motorji delovati na maximum. Pri pristajanju so na minimumu.
Je bil pa hec danes. Vsi so čakali bolj na vzhodnem delu steze da bi videli vzlet, ko se je pa začel premikati po letališču, smo pa videli da bo vzletel ravno iz vzhoda. Je bila cela panika, vsi v avte in gas pa na drugi konec steze
smile-1.gif
So mi čisto zaprašili avto.

Letala zelo redko izkoristijo vso moč motorjev, ker se potrebna moč izračuna na dane pogoje (steza, atmosfera, skupna teža). Jaz lahko rečem, da v zadnjih petih letih na večih tipih letal več kot nekajkrat nisem uporabil največje moči, ker to preprosto ni bilo potrebno. Vse se izračuna za primer odpovedi enega motorja, nato pa reducira moč, kolikor se le da. Motorji so tako manj obremenjeni, prebivalci okoli letališča pa zaradi manj hrupa bolj zadovoljni.

Kot zanimivost - nekatera letala so pri pristajanju hrupnejša kot pri vzletanju.
 

Fly

Guru
21. jul 2007
2.649
506
113
Škoda ker odleti šele ob sedmih. Včeraj je imel še pol ure zamude tako da je bila že tema.
 

lanos

Majstr
4. feb 2011
6.653
450
83
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Citat:
Uporabnik Fly pravi:
Čeprav pri vzletu čutiš tisto pravo moč ko morajo motorji delovati na maximum. Pri pristajanju so na minimumu.
Je bil pa hec danes. Vsi so čakali bolj na vzhodnem delu steze da bi videli vzlet, ko se je pa začel premikati po letališču, smo pa videli da bo vzletel ravno iz vzhoda. Je bila cela panika, vsi v avte in gas pa na drugi konec steze
smile-1.gif
So mi čisto zaprašili avto.

Letala zelo redko izkoristijo vso moč motorjev, ker se potrebna moč izračuna na dane pogoje (steza, atmosfera, skupna teža). Jaz lahko rečem, da v zadnjih petih letih na večih tipih letal več kot nekajkrat nisem uporabil največje moči, ker to preprosto ni bilo potrebno. Vse se izračuna za primer odpovedi enega motorja, nato pa reducira moč, kolikor se le da. Motorji so tako manj obremenjeni, prebivalci okoli letališča pa zaradi manj hrupa bolj zadovoljni.

Kot zanimivost - nekatera letala so pri pristajanju hrupnejša kot pri vzletanju.
zdaj nam pa še pojasni, katera letala si to pilotiral??
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.363
4.933
113
sem šel gledat na balkon, kaj za en avion tko ropota, ali bo dol padel ali kaj... no pol pa na FR vidim da je Antonov,
takoj jasno zakaj tak trušč
smirk-1.gif
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.845
2.133
113
Citat:
Uporabnik lanos pravi:
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Citat:
Uporabnik Fly pravi:
Čeprav pri vzletu čutiš tisto pravo moč ko morajo motorji delovati na maximum. Pri pristajanju so na minimumu.
Je bil pa hec danes. Vsi so čakali bolj na vzhodnem delu steze da bi videli vzlet, ko se je pa začel premikati po letališču, smo pa videli da bo vzletel ravno iz vzhoda. Je bila cela panika, vsi v avte in gas pa na drugi konec steze
smile-1.gif
So mi čisto zaprašili avto.

Letala zelo redko izkoristijo vso moč motorjev, ker se potrebna moč izračuna na dane pogoje (steza, atmosfera, skupna teža). Jaz lahko rečem, da v zadnjih petih letih na večih tipih letal več kot nekajkrat nisem uporabil največje moči, ker to preprosto ni bilo potrebno. Vse se izračuna za primer odpovedi enega motorja, nato pa reducira moč, kolikor se le da. Motorji so tako manj obremenjeni, prebivalci okoli letališča pa zaradi manj hrupa bolj zadovoljni.

Kot zanimivost - nekatera letala so pri pristajanju hrupnejša kot pri vzletanju.
zdaj nam pa še pojasni, katera letala si to pilotiral??

Sedaj B747-400, prej pa Saab340 in L410.
Principi so pri vseh enaki.
 

SavageSam

Fizikalc
26. mar 2012
236
72
28


[/QUOTE]

Sedaj B747-400, prej pa Saab340 in L410.
Principi so pri vseh enaki.

[/QUOTE]

Soliner cargo? Ugibam glede na turboleta in saba?
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.845
2.133
113
Citat:
Uporabnik SavageSam pravi:

Sedaj B747-400, prej pa Saab340 in L410.
Principi so pri vseh enaki.

[/QUOTE]

Soliner cargo?

[/QUOTE]

Točno tako
smile-1.gif
747 je pa zdaj za drugo podjetje..
 

SavageSam

Fizikalc
26. mar 2012
236
72
28
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Citat:
Uporabnik SavageSam pravi:

Sedaj B747-400, prej pa Saab340 in L410.
Principi so pri vseh enaki.

Soliner cargo?

[/QUOTE]

Točno tako
smile-1.gif
747 je pa zdaj za drugo podjetje..

[/QUOTE]

To mi je jasno; soliner sicer še vozi z enim sabom pod imenom lipican, ni pa nobenega jumba vmes
evil.gif
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.845
2.133
113
Lipican Aer (ločeno podjetje od Solinair) je leta 2015 prevzel najetega Saab340 in z njim letel eno leto. Sedaj je za poštno linijo Ljubljana - Sarajevo najeto letalo L410 češkega Vanair (nimam nič pri imenu
smile-1.gif
.
Solinair ima, če se ne motim, sedaj le še A300 pod okriljem turškega MNG.
 

SavageSam

Fizikalc
26. mar 2012
236
72
28
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Lipican Aer (ločeno podjetje od Solinair) je leta 2015 prevzel najetega Saab340 in z njim letel eno leto. Sedaj je za poštno linijo Ljubljana - Sarajevo najeto letalo L410 češkega Vanair (nimam nič pri imenu
smile-1.gif
.
Solinair ima, če se ne motim, sedaj le še A300 pod okriljem turškega MNG.

Kako je z imenom ne vem, vem pa da vozijo pod callsignom lipican, iz Beograda pa vozijo Grki - Swiftair Hellas.

Ampak zdaj sva offtopic.

Ontopic - antonov pride še kar nekajkrat....
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.313
1.229
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Car pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Drugače pa naslednjič pride v četrtek ob 12 in odleti ob 19
A naredimo alter meet tam?
grin1.gif

Lahko ob 19. Ob 12 bom na žalost pri zobarju mel usta odprta, namesto da bi se tam sparkiral. Zadnjič sem ga zamudil, ker nisem vedel, jutri zaradi jeb...ga zlomljenega zoba, upam, da se kmalu še 1x pikaže ...
 

Fly

Guru
21. jul 2007
2.649
506
113
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Citat:
Uporabnik lanos pravi:
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Citat:
Uporabnik Fly pravi:
Čeprav pri vzletu čutiš tisto pravo moč ko morajo motorji delovati na maximum. Pri pristajanju so na minimumu.
Je bil pa hec danes. Vsi so čakali bolj na vzhodnem delu steze da bi videli vzlet, ko se je pa začel premikati po letališču, smo pa videli da bo vzletel ravno iz vzhoda. Je bila cela panika, vsi v avte in gas pa na drugi konec steze
smile-1.gif
So mi čisto zaprašili avto.

Letala zelo redko izkoristijo vso moč motorjev, ker se potrebna moč izračuna na dane pogoje (steza, atmosfera, skupna teža). Jaz lahko rečem, da v zadnjih petih letih na večih tipih letal več kot nekajkrat nisem uporabil največje moči, ker to preprosto ni bilo potrebno. Vse se izračuna za primer odpovedi enega motorja, nato pa reducira moč, kolikor se le da. Motorji so tako manj obremenjeni, prebivalci okoli letališča pa zaradi manj hrupa bolj zadovoljni.

Kot zanimivost - nekatera letala so pri pristajanju hrupnejša kot pri vzletanju.
zdaj nam pa še pojasni, katera letala si to pilotiral??

Sedaj B747-400, prej pa Saab340 in L410.
Principi so pri vseh enaki.

zmaga.gif

Potem imamo pa lahko alter meeting kar na b747
smile-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.277
5.640
113
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Sedaj B747-400, prej pa Saab340 in L410.
Principi so pri vseh enaki.

Dodaš gas....dosežeš v1......in potegneš palco ksebi?
write.gif


17758-icon_confused.gif
 

SavageSam

Fizikalc
26. mar 2012
236
72
28
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik SavageSam pravi:
Ontopic - antonov pride še kar nekajkrat....

Daj datume in ure, da skočim vendarle pogledat. Mogoče kaj čez vikend, da še tamalo vzamem s sabo, ker bi ful rada vidla?

Te dni sem off duty; se pozanimam preko vikenda, pa napisem.
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.845
2.133
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik VanZ pravi:
Sedaj B747-400, prej pa Saab340 in L410.
Principi so pri vseh enaki.

Dodaš gas....dosežeš v1......in potegneš palco ksebi?
write.gif


17758-icon_confused.gif

Če boš pri V1 potegnil, boš najverjetneje zvečer na poročilih
grin1.gif


Pri višjih težah (npr 395 ton), je razlika kar konkretna. Npr. V1. 155, Vr 171 kts.