LADA-prodaja v Sloveniji

shift

Guru
20. jul 2007
9.894
2.279
113
za šankom
Zanima me zakaj se je nehal prodajat Lade? Se kkšen starejši spomne a je to zarad znamke, tehnologije mogoče sankcije Rusiji? Na mobile de je kr dost novih Lad zarad sodelovanja z Renojem, kaj pravte a se splača uvozt novo Vesto? Pa tud kkšna Kalina ne zgleda slabo za šitbox https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...searchId=a5e45d44-56e9-2595-0a34-bf7941116b9d
Kupiš 7 let stari fabio karavan, sej je skor ista kt to skrpucalo na sliki, to mi je bilo vedno fascinantno kako vzhodni blok v vsem svojem času ni naredil niti enega spodobnega avtomobila
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
jaz se spomnim v testih predvsem norčevanja, da se lovec z g-jem pripelje do hoste naprej pa z nivo, ker je mercedesa pač škoda

kot je zaseka napisal, niva je suv ne pa klen terenec s šasijo... kar sicer ne pomeni, da ne prileze daleč, primerjave s pravimi zadevami pa seveda ne zdrži

Predvsem je Niva relativno preprost, delovni avto, ki kljub svoji 40 let stari zasnovi odlicno funkcionira po stepah sibrije, kazahstana, armenije ter prostranstvih srednje azije.
Zato jo tudi izdelujejo in se dobro prodaja.
Enako velja za ostale "preproste" vzhodne avtomobile. Med drugim tudi Dacia. Ni cel svet postocialisticna slovenija kjer 80% prihrankov gre za pleh, ostalo pa sol in voda.

 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
Saj po Kazahstanu in Sibiriji (in v vseh ostalih vukojebinah brez zaresnih cest) imajo tudi landcruiserje in podobno šaro nadvse radi... kadar seveda "časovno" znese. Za ostale pa je niva tisti minimum, ki omogoča mobilnost.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Saj po Kazahstanu in Sibiriji (in v vseh ostalih vukojebinah brez zaresnih cest) imajo tudi landcruiserje in podobno šaro nadvse radi... kadar seveda "časovno" znese. Za ostale pa je niva tisti minimum, ki omogoča mobilnost.

Tudi vzdrzevanje rabljenega landcruserja ali Pajerota stane neprimerno vec kot Niva ki jo sovjeti dodobra poznajo in verjetno popravljajo z zaprtimi ocmi. Zato se Niva se zmeraj zelo dobro prodaja po drzavah bivse ZSSR.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Romzi

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
ma v teh vukojebinah sem bil presenečen koliko lexusov imajo. rusi sploh. no saj to je rebadgan landcruiser
kazakhstan(almaty) ogromno subarujev
mongolija pa glavna uvoznica japonskega pleha - ne boste vrjeli ... priusov :valjamse: še asfalta nimajo čez celo državo a oni že zdej eko :p
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Eno je Almaty, Ulanbaatar ali Astana. To niso nobene vukojebine ampak moderni megapolisi.
Drugo pa so prostranstva, selendre in nedođije kjer harajo Nive in UAZ-ji.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
Še vedno pa ne vem... a je vesta kaj v žlahti z dacio ali ne? Glede na to, da je vse renault.

EDIT: po wikiju sodeč ne, čeprav v isti fabriki sestavljajo tudi logane in sanderote...
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
kar se mongolije tiče prius prevladuje kar čez celo državo (poleg konjev in motorčkov). lexusi v rusiji na podeželju izredno pogosti (nobena moskva, st. pt v bližini).
kazahkstan pa ja, v almatyu.

niso pa to nobeni megapolisi razen če mava drugačne definicije.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Vesta ima samo menjalnik iz renaulta, pa se to samo doloceni modeli. Z Dacio si ne deli razvoja.

Eden od razloga zakaj se je Renault odlocil za delez v Ladi (AutoVAZ) je ravno neizkoriscen potencial tovarne za proizvodnjo. Tovarna v Togliatti-ju je ena najvecjih na svetu z zmoglijvostjo vec kot 600.000 avtomobilov letno.
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.762
4.912
113
No sej se jo celo pri nas da kupit:


Po četrt stoletja od kar sem jo imel je pridobila abs, servo volan in električne prve šipe. Ostalo zgleda še vse čist tko kot takrat. Aja pa izgubila je brisalce za žaromete.

Za 17 jurjev.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.071
113
To se že 15 let uradno ne prodaja pri nas in v večini EU ker se ne sme (ekološki in varnostni standardi). Se pa ves čas neuradno dobavlja Nive in to baje kar v solidnih količinah. Če greš na sejem v Komendo jih od vedno ponuja neka firma in kar lepo se gužvajo tam interesenti, verjetno jih tudi marsikdo kupi.

Ja avto je 40 let isti, malo modifikacij da ustreza ruskim standardom in to je to. Kaj boš spreminjal nekaj kar deluje. Ko zgnije kupiš novo, vmes pa popravljaš z levo roko z deli ki jih dobiš v vsaki ruski mesnici. Eden redkih avtomobilov ki še vedno služi namenu.

zaseka mogoče Niva nima šasije ampak to je namensko. Se zaradi tega vozi po luknjastih kolovozih ko kakšna reli specialka. Skratka da te vidim z jimnijem kakšen prideš po 1h vožnje po eni malce luknjasti gozdni cesti. Niva se čisto lepo vozi tudi po navadni cesti, v ovinke s stalnim pogonom je hitrejša od marsikaterega sodobnega skropucala. Pač to je SUV z vsemi dobrimi lastnosmi SUV in teresnka vožnja niti ni pirmaren namen četudi se zlorablja za to.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
tole glede popravljanja z levo roko je malo tako-tako

tudi niva ima že kup elektronike na in okoli motorja
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.762
4.912
113
Ja, hehe... takrat ko sem jo imel jaz, jo še na servisu niso znal popravt.
Za vsako sranje sem bil trikrat tam. LOL In tega ni blo glih mal. Pri novem avtu.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.071
113
Tastare nive z ruskimi uplinjači so itak zahtevale ruske tehnike popravila. V bistvu je bil motor narjen da prebavi vse živo in posledično je uplinač moral biti nastavljen na bolj bogato mešanico, kar jasno ni v skladu z ekologijo oz. optimizacijo ki so jo naši majstri uplinjačev poznali. Bolj je niva kurila bolj je bilo optimalno glede zanesljivosti, če je kurila premalo je slejkoprej kje udarila ven težava! ;)

Samo kot zanimivost, za stare motorje so obstajali kiti za predelavo uplinjača na "elektronski vbrizg".
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
tole glede popravljanja z levo roko je malo tako-tako

tudi niva ima že kup elektronike na in okoli motorja

Ni vec uplinjaca ampak relativno preprost boshev vectockovni vbrizg. Zato ima tudi sesalni kolektor drugacen. Ostalo je mehanska klasika.
Tiste prve ruske po 1994 so imele prakticno elektronski uplinjac (SPI) , ki so se prodajale pod oznako 1.7i.