dobra tema...
no s prve roke.. Prvo glede izbora, očitno ciljaš na nako ugodno varianto iz DE. Pomeni da se "bojiš" morebitnih stroškov. Potem karavan ne, zadaj ima blazine, in pri teh kmjih se pač material istroši tudi amortizerji..primoran boš v menjavo... tak al drugače... amortizer zadaj je električni nastavljiv (trdota),,cena novega 700€ plus, aftermarket dela ni..samo obnova je še potem v igri... Limuzina ima v osniv vse 4 fedre.
Dalje, v ta facelift mercedes so vrgli milijardo in gre za enga najobsežnejših prenov do takrat (zdaj z W213 so to spet naredili)...
Vzemi avtomatika, zamenjša olje, če je normlano avto vzdrževan je to to. To pač preveri, da se ni par let avto vlekel po nekih delavnicah in so menjavali samo če je slučajno kaj crknilo.
Rajdni krog je mala malca. in je daleč od okornega. okornega ga naredi samo percepcija ker je pač velik avto.
Redni servisi so pri popoldancu v rangu megana. Na uradnih pa pač ura 100€ in deli faktor 2. Vsa redna tehnika, zavore itd, je kot pri najcejenših avtoih, beri ti menja vsak, tudi sam. nobenih posebnih orodij in te fore.
Me mika, da bi še enga vzel za poleg, bolj osnovno opremljenega.... ker tele dodatne opreme, stanejo če kaj crkne. Ko zlato.
AJA dotični je CDI in ni Bluetec, nima adbluja, je euro 5.