To je pač vse na touch. Karkoli se dotakneš, se avto odzove.
Js ne vem komu je to sprejemljivo. Meni ni niti pri avtu za 15 jurjev, kaj šele pri takem.
dokler ne škripa med vožnjo me ne moti. ker tak nebenga panela ne uporabljam če pa to škripa in se trese med vožnjo pa seveda samo nazaj pelješ, pa naj razstavljajo in sestavljajo.To je pač vse na touch. Karkoli se dotakneš, se avto odzove.
Prostora za kolena na zadnji klopi ima pa skoraj toliko kot Yugo
smejem se, tip mal pošlatal še audija in je ugotovil da je to najbolje narejen avto skup na svetu... v glavnem...kr neki.Zadeva je takšna: novinarji ne morejo/smejo več pisati/govoriti o tem (vse je samo top, novo, nujno rabiš) in potem pač YouTuberji zapolnijo to praznino, saj je njim vseeno za proizvajalca in so dejansko neodvisni.
Vsak pa si lahko vzame 10 minut časa in gre v salon, ter sam preveri, če je to res ali ne.
Žal je Mercedes v tem pogledu totalen poden. Kaj to pomeni dolgoročno, se pa verjetno lahko vidi že iz vozil tam okrog leta 2000, ko so udarili strategijo varčevanja. Ti avtomobili so že ali pa bodo zelo kmalu na odpadu, medtem ko se 30-40 let stare Mečke še vedno veselo vozijo po svetu in migrirajo vedno bolj proti vzhodu ali jugu.
In pisati o click baitu za video posnetek, ki je verodostojen, je čista neumnost in jasno kaže na skrite motive/pomanjkanje pameti.
Seveda so vodljivi, tisti ki delajo “teste”. In so tudi odvisni od testnih vozil.BMW ni bil kak biser, F serije so še grozne, zdaj G so pa skoraj brezhibne ni važno kaj šlataš.
PS. Youtuberji so izredno vodljivi in so potencialno samo še bolj izpostavljeni. Je polno tudi youtube kategorij, prav vsi pa bi radi od tega živeli. Da živijo od kritik ipd. so pa redki, mogoče samo on avstralec.
To bo alter kupil čez dve leti za 30 ali pa čez 3 za 20