kar se mongolije tiče prius prevladuje kar čez celo državo (poleg konjev in motorčkov). lexusi v rusiji na podeželju izredno pogosti (nobena moskva, st. pt v bližini).
kazahkstan pa ja, v almatyu.
niso pa to nobeni megapolisi razen če mava drugačne definicije.
Zanesljivost in popravljivost Lade so kategorija "miti in legende". Na to foro je padel moj prijatelj tam okrog 1995 in si omislil novo Lado.
Tako pokvarljivega avta, kot je bila Lada do takrat in po tem, nikoli ni imel. Naslednji avto iza Lade, ko mu je po dveh letih jebanja z Lado bilo dovolj, mu je bil 15 let star avto iz VAG koncerna, ki mu je bolje služil.
Zato tudi ni nič čudnega, da se tam v vukojebinah vozijo s starimi Lexusi in Priusi. Ker za razliko od nove Lade, delujejo tudi 15 let stari s 500.000 km.
Lado so imeli tudi v lokalni skupini gorske reševalne, so jo zamenjali za 25 let starega gnilega Pucha, ki jim ga je podarila slovenska vojska. Sedaj so s pomočjo sponzorjev na srečo pristali na Mitsubishiju.
Edina prednost Lade je to, da je v Rusiji poceni in je zaščitena od države, ki za tuje proizvajalce nabija carine.
Skratka v stilu Zastave v rajnki Jugi. Kjer si za uvoz nemškega avtomobila poleg pologa v tuji valuti za polno ceno v tujini, moral plačat še 60% dinarskih dajatev.