Kar nekaj stvari sem v zadnjih letih kupil preko Amazon.de, pa se mi ni zataknilo niti pri enem naročilu. Ni mi jasno, kako bi ti lahko zaračunali več, kot je bila objavljena cena, na osnovi katere izdelke naročiš.
Zlo simpl.
Kupil sem za 90€ stvari. Posledično sem dal limit na kartici na 100€.
Pol dneva kasneje dobim zavrnitev plačila - ni zadosti sredstev. Sem mislil da sem se zmotil in spet dam limit na 100€
Kasneje pa grem gledat transakcije in glej ga zlomka vidim plačilo 25€ amazonu. Na spletni strani pa en izdelek od naročila plačan in v pošiljanju.
Kmalu zatem Amazon od moje banke želi spet 90€ za stvari (čeprav sem 25 že plaćal). (In en manjkajoči izelek.)
Torej sem za naročilo vredno 90€ plačal 115€.
Sedaj se že 2 dni prepiram z supportom da bi rad svojih 25€ preplačanih nazaj.
So pa mi na email potrdili da so vzeli 25€ čeprav chat support vztrajno trdi da niso.
No sedaj imajo 3 delovne dni časa da mi vrnejo moj preplačan denar.
So pa mi dali 10€ kupona za tiste težave, ki so jih povzročili z nespoštovanjem pravil kartičnega poslovanja.
Sicer so konstantno trdili da je težava pri banki. Samo sem mel predobre argumente podprte iz strani banke...
Napako pa so odpravili.... do nadalnjega. Ker se nekam redno ponavlja.